Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Elkegaming: 4566 3617 9738
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

iTrader
    0
    Mijn vriendencode 6444 9536 5830
    Billiethebeagle

iTrader
    0
    Ik heb wat handige tips gevonden voor het Harry Potter spel: https://www.appletips.nl/harry-potte...ds-unite-tips/
    De moeite waard om te bekijken, zeker als je net begonnen bent met spelen.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0us3cat Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die is er al van gisteren.
    Excuses dat ik niet elke 12u mijn App Store check voor een app waarvan ze duidelijk maakte dat het enkel in de US en UK was en een ''soon'' voor de rest van de wereld, die ochtend op de dag dat ik mn post maakte was het er nog niet dus ik ging er van uit dat het er opeens 12u later nog niet was.

Anyway eens gespeeld tot lvl 8 op 1 avond maar niet meer aangeraakt.
    Energy systeem is meh, spel dumpt enorm veel ''info'' en UI in je face meteen de eerste paar levels, tot het punt waar het gewoon enorm clutterachtig aanvoelt, sommige dingen die ''basic'' zijn zitten achter een coinwall, die vormen tracen met je vinger zijn al niet meer plezant na 15x.

Op zich heeft het veel meer in 1x te doen dan Pokémon Go wat de eerste maanden echt barebone was, maar dit is dan weer TE imo, was een half uur aan het spelen en had al 50 kilo tekst gehad over dit doet dat en dat doet dit en het menu waar je bv je storage space en ''tasks'' etc kunt zien ziet er gewoon veel te druk uit.
    Nuja ergens zal een halve burn out na meer dan 2 jaar pokemon go er ook wel wat mee te maken hebben, maar voor mij vind ik het minder tof.

Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    2843 2815 2243

De Gid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Plezant spelletje. Zeker het in groep samenspelen in de torens. Je kan er zowel solo als in groep bij dezelfde toren blijven vechten en steeds moeilijkere kamers kiezen. Het van gym naar gym lopen in pogo voor telkens 1 gevecht, vond ik minder interessant worden. Er komt meer bij kijken dan in pogo. Correct gebruik v potions, buffs voor jezelf en de groepsleden tijdens torenfights, het correct kiezen v je tegenstanders in de torens(want de ene klasse is sterker tegen bepaalde tegenstanders; er zijn immers 3 klassen om uit te kiezen), goed nadenken over de wijze waarop je uw character zijn/haar specc opbouwt, voldoende (juiste) soorten potions brouwen,...
    Events volgen mekaar idd sneller op dan in de eerste pogojaren. Voor mij kwam dit spel net op tijd na het lang pogo-spelen. Uiteraard speel ik ook nog pogo, vooral bij de special events. aangezien de belangrijkste locaties toch identiek zijn, heb ik vaak de 3 apps gelijktijdig openstaan(ingress,pogo,hpwu). Ik verwacht vrij veel vh spel. Ben benieuwd hoe het zal evolueren; wat er nog allemaal zal worden voorzien... zeker als ik kijk naar wat er nu al is op deze korte tijd... en dit voor een spelletje dat op gsm wordt gespeeld.
    Laatst gewijzigd door De Gid; 31 augustus 2019 om 10:54

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten