Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678
    Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharkmen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Moet ge die kroon bij Fallen Mountain op een bepaalde plaats vastnemen? Kom ik daar met veel voorsprong aan en laat ik vervolgens die kroon tot op het laagste punt zakken vooraleer ik er naartoe spring met een duiksprong om vervolgens gewoon neer te vallen. Ik was echt slecht gezind.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Plaats maakt nie uit, maar ge moet hem wel grabben met R2, niet gewoon tegen springen.
    gisteren had ik al het geluk van de wereld (ik ben vrij slecht in het spel) en kwam ruim als eerste aan bij de kroon.
    Ik spring ernaar en win niet. De party-genoten proestten het uit van het lachen. Ik wist niet dat je op R2 moest drukken

Kans dat ik ooit nog eens win is vrij klein

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    gisteren had ik al het geluk van de wereld (ik ben vrij slecht in het spel) en kwam ruim als eerste aan bij de kroon.
    Ik spring ernaar en win niet. De party-genoten proestten het uit van het lachen. Ik wist niet dat je op R2 moest drukken

Kans dat ik ooit nog eens win is vrij klein
    Staat nochtans ergens op het scherm dat ge R2 moet indrukken, niet?
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geestig spelletje. Simpel qua opzet, maar toch erg uitdagend. Heb twee keer een race kunnen winnen, meermaals de finale gehaald, maar nog nooit een episode gewonnen. Blijven oefenen dan maar, zeker...

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Spel is toch niet goed voor mijn bloeddruk

Roepen da ik hier zit te doen:
    STEL U RECHT GVD
    SPRINGE!
    Laatst gewijzigd door Jonas89; 11 september 2020 om 18:50
    PSN: Jonas89
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Spel is toch niet goed voor mijn bloedruk

Roepen da ik hier zit te doen:
    STEL U RECHT GVD
    SPRINGE!
    Haha ik was gisteren toevallig ninja (de streamer) aan t bekijken op twitch... Hij was ook dees aan t spelen en ineens kwamen er ook constant vloeken uit, eerste keer dat ik die kerel bezig zie, maar is maar een nerveus manneke, wa wilde als ge meer Red Bull drinkt als iets anders

Precies ne spast bij momenten

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    679 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Al tijdje geleden dat ik het opgezet heb, ga mij als mijn spel toegekomen is keer weer op cod smijten

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Belangrijke update voor het fall guys event:
    Gisteren is bekend geraakt dat Sony hun ps5 show woensdagavond om 22u is. Veel willen dit live zien, waaronder mezelf. En veel hebben aangegeven 20u30 net niet te halen woensdag voor het fall guys event. Dus gaan we jullie een beetje speling geven. Je kiest zelf of je om 20u, 20u30 of 21u begint. Maar het is en blijft een 2 uur durend event en dit zijn de tijdstippen die jullie moeten respecteren. Anders wordt het te moeilijk achteraf om alles te controleren. Dus je streamt die 2 uur of als je in groep zit, doet de streamer dit. En zoals je weet, er hangt een prijs aan vast. Onze community leader Booka is zo lief geweest om een prijs toe te voegen. Dus je telt je kroontjes, en na het event laat je hier weten hoeveel kroontjes je gewonnen hebt! Dus ten laatste 23u15 laat je hier weten hoeveel kroontjes je hebt gehaald. Maar weet wel, er is maar 1 winnaar, dus als we uiteindelijk verschillende spelers hebben met hetzelfde aantal kroontjes, dan gaan we nagaan wie het meeste de finale ronde gehaald heeft! Om het jezelf makkelijk te maken achteraf hou je tijdens het event een papier en pen bij de hand om te weten hoeveel keer je de finale ronde gehaald hebt. Het moest maar eens zijn dat je gelijk staat bij een andere speler. Dus als je om 20u begint kan je om 22u de show meepikken van Sony.
    En onze leader Booka gaat de show op zijn stream uitzenden om 22u. Ik vergezel hem hierbij. Dus mocht je interesse hebben in de ps5 show met onze professionele mening ( :P ) live tijdens het event, check booka zijne stream:
    https://www.twitch.tv/bookashadebe
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten