Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567
    KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met dat het F1 seizoen compleet cancelled is, zien ik overal streams opduiken waar de groten van de scene tegen elkaar racen. Dus ik heb het spel ook eens aangekocht, was geleden van 2010!

Zijn er 's avonds (laat) vaak spelen? Laat iets weten aub, gisteren een uur of 5 aan een stuk gereden. Ik gebruik de Xbox controller en dat blijkt heel goed te doen. Niet dat ik goed ben maar ik heb elke race wel een paar gouden rondjes in me zitten. Overtakes doen de adrenaline ook stromen dus ik wil meer!
    Heb nog niet echt online gespeeld, valt dit wat mee op F1 ?
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb nog niet echt online gespeeld, valt dit wat mee op F1 ?
    Goh, soms echt wel. Maar omdat ik nog te noob ben op sommige circuits heb ik teveel fouten gemaakt bij het aanremmen en veel voorvleugels kapot gereden. Met als gevolg dat ik van een heel groen B-label naar een D-label ben gegaan als "safety" score. Daar zitten echt veel knuppels en mensen die proberen je kapot te rammen als ze zelf een foutje gemaakt hebben. Dat is niet fijn.

Toen ik de hoogste rang zilver had en B-label was het best aangenaam! Sowieso is het geen iRacing maar het is ook niet zo erg als andere codies-games.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Regels voor berichten