Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Google Stadia

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Stadia is dan ook niet netflix voor games. Maar netflix voor hardware.
    Echter als je de volle prijs gaat moeten betalen voor de games, dan heb je met de dumpingprijzen die van toepassing zijn voor de consoles toch al snel breakeven gedraaid. Zelfs met de gratis versie moet je het dan laten concurreren met de xbox of PS4 digital. Vooral indien je dan ook nog op een black friday of 1 van de talloze andere actiemomenten wacht om deze aan te kopen. Daar bij dit toestel ook al snel een paar games worden meegegeven.

En daarnaast is er altijd wel een actie op de store die games maar 15-30€ meer laten kosten. Het extra streamen kan ook nog een impact hebben op uw dataabonnement. Maar bon is een beetje afhankelijk van andere omstandigheden.

Persoonlijk zie ik het eerder iets voor de echt casual gamer. Maar zeker niet voor het merendeel van ons op een gameforum.
    Stadia zal zich vooral moeten matchen met steam, epic, Xbox en ps stores digitaal.
    Ze hebben gisteren op de ama op Reddit wel gezegd dat ze inderdaad niet dom zijn en hun pricing gelijkaardig aan andere platformen gaan stellen.

Het zou me verbazen als Stadia geen kortingen en deals zou geven zoals in de digitale stores van PlayStation, Xbox of steam.

Ik ben vooral geïnteresseerd in stadia omdat het je toelaat altijd goede hardware te hebben , en geen downloads / updates wachttijden.

De base ps4 begint qua performance wat achter te lopen en ik heb geen PC.. met stadia zijn die problemen van de baan.
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer beSwitch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

Crosseyed_Hobo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nu al bijna 2 jaar een Shadow pc om te gamen op de cloud, en heb nu Stadia gepre-ordered.
    Met de shadow pc heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad(behalve in het begin wat kinderziektes die er nu uit zijn) maar deze heeft maar 256GB capaciteit wat echt wel te weinig is.
    De latency op de shadow valt eigenlijk goed mee dus ik verwacht bij stadia ook geen problemen.
    Het grote verschil dat shadow echt een 2de windows pc is en dat stadia enkel puur gamen is.
    Ik hoop gewoon dat de prijzen van de games op Stadia vergelijkbaar gaan zijn met de PC en niet met de €60 games op PS of Xbox.
    Steam: crosseyed_hobo
    STADIA: BillGatesJr
    Warning: I'm a blackbelt in Feng Shui.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Google Stadia "Het is niet onze schuld"

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    bij mij speelt het perfect, niks van lag, frame drops of whatever. echt gewoon alsof het lokaal aant draaien is.
    wat een verademing om gewoon een game te kopen en nog gene minuut later al ingame te zijn, geen uur liggen te downloaden en updates installeren.
    ok er zijn veel beloftes gemaakt ivm 4k en al maar ik speel op een 1080p tv en pc scherm dus voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit.
    kan alleen maar beter worden!

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crosseyed_Hobo Bekijk bericht
    bij mij speelt het perfect, niks van lag, frame drops of whatever. echt gewoon alsof het lokaal aant draaien is.
    wat een verademing om gewoon een game te kopen en nog gene minuut later al ingame te zijn, geen uur liggen te downloaden en updates installeren.
    ok er zijn veel beloftes gemaakt ivm 4k en al maar ik speel op een 1080p tv en pc scherm dus voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit.
    kan alleen maar beter worden!

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    geen last van

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ge moet u videos niet blijven posten en zonder er zelf iets van tekst bij te zetten hoor.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crosseyed_Hobo Bekijk bericht
    geen last van
    Des te beter. Haha

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik snap niet goed voor welke doelgroep dit kan zijn.
    Een die hard gamer valt af door het lag-verhaal, zelfs al is het slechts miniem. En die wilt gewoon zijn gamepc of console zien staan pronken in zijn gameroom.
    Een casual gamer valt af want je zit met die abonnementskosten.
    Ergens tussenin heb je ws wel een Switch of Ps4 staan waar je die 2-3 toppers per jaar op speelt en dan ben je goedkoper af om ze gewoon te kopen.

De dag dat die cloudpc's mijlenver voor zijn op wat je uberhaupt thuis kan hebben staan, dan zijn we wel vertrokken natuurlijk. Net zoals je vroeger enkel in het Lunapark die supergames had die je thuis niet kon hebben.

Maar nu? Geen idee.

Natuurlijk wel mooi concept en ongetwijfeld de toekomst maar wat een slechte timing om zoiets uit te brengen als het niet meer doet dan wat je thuis kan.
    PSN: Rurouni1560

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Een casual gamer valt af want je zit met die abonnementskosten.
    Een casual gamer hecht waarschijnlijk minder belang aan 4K beeld en voor 1080p zal geen abonnement nodig zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElvisP Bekijk bericht
    Een casual gamer hecht waarschijnlijk minder belang aan 4K beeld en voor 1080p zal geen abonnement nodig zijn.
    Dan is het inderdaad zeker al een veel fijner alternatief om eventueel naast een eigen console te overwegen.
    PSN: Rurouni1560

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat maakt die google zo speciaal ivm xbox /playstation ?

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Wat maakt die google zo speciaal ivm xbox /playstation ?
    Je hebt geen console meer nodig. Je console is dan de data centers van Google. Je moet niets meer updaten van patches. Games installeren e.d. (Zo zou het moeten gaan althans)

Je kan gamen op elk toestel met Google Chrome met je ps of Xbox controller. Op je tv heb je een chromecast nodig en stadia controller nodig. (Tv aan je pc hangen kan natuurlijk ook)

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    1440p aan 30 fps, en daarvoor meer "onbeperkt" bijkopen van de isp (wanneer je sowieso al veel gamed en movies/series streamed), neen dank u.
    Er is een nieuwe wereld opengegaan voor mij na jaren in 1080p spelen, en ik ga nu geen stap terug.

https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo

En het feit dat je niet meer moet "wachten" op een download tegenover een spel dat je koopt is te belachelijk voor woorden.
    Mijn steam games worden gedownload aan 24MB/s, dus zelfs bij een grote download ben ik na een half uurtje al aan het spelen.

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Zijn er hier mensen die een buddypass op overschot hebben? Zoja stuur me gerust een Pm.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten