Bekijk resultaten enquête: Welk exemplaar haal jij in huis?

Aantal stemmers
24. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Shield

11 45,83%
  • Sword

13 54,17%
Pagina 15 van 16 Eerste ... 5111213141516 Laatste
    BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    17 juni.

Benieuwd naar de reviews.

PSN: BuYcKi

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Voor wie het nog niet heeft of de kat uit de boom kijkt, Expansion pass is momenteel 23.62 Euro bij Shopto.net ( betaal wel met Paypal want met Credit Card rekenen ze je GBP aan en kom je duurder uit ) is digital dus krijg je direct in de mail ipv te wachten op een pakje uit de UK.

Ook 24.59 bij Cdkeys, kan je betalen gelijk je wil want is altijd in Euro.
    Zelf bij Shopto besteld Vrijdag, ben eens benieuwd de 17de.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Gisteren isle of armor wat gespeeld, dat eiland is dus een grote Wild zone of hoe dat ook noemt, heb de 3 opdrachten gedaan en nu die kung fu pokemon gekregen. Je krijgt ook de keuze vrij vroeg in de game tussen squirtle of bulbasaur, die kunnen gigantamaxen later.
    Alle pokemons zijn vanaf lvl 60 daar, ook de battles zijn met pokemon lvl 60. Dus tis best dat je de basis game hebt uitgespeeld dat je pokemons tenminste lvl 60 zijn of in de buurt daarvan.
    De squirtle of bulba die je krijgt en ook die kungfu pokemon zijn wel lvl 5, snap daar de logica niet zo echt goed maar ja. worden wel vrij snel lvl 30 als je een paar wilde pokemon battlet in isle of Armor.
    ik moet nog verder spelen maar tot zover ben ik niet echt onder de indruk van het "verhaal" van die DLC.

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Review: Pokemon Sword and Shield: The Isle of Armor - Destructoid

"... You're getting a very small narrative and another big interconnected Wild Area: that's pretty much the gist of it. ..."

Zoals je ook zegt. Had toch wel meer verwacht.. ga deze dan waarschijnlijk skippen.

PSN: BuYcKi

X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat DLC verhaal was op minder als een uurke uit.
    Soit, ik vind mijne Kubfu wel nice en na de tweede poging al de juiste nature (Jolly)
    Wel dikke zever dat ge niet kunt breeden met dat beest en dat ge dan nog twee evos hebt, 1 per toren. Ik ga voor de rapid strike gaan (water toren).

Minder aan deze DLC is dat al de Pokemons van mijn living dex in Home niet registreren in de nieuwe DLC dex van Isle of Armor na de transfer. Ik ga nog allemaal moeten vangen ook, terwijl ik ze al heb ingame... Grrr.

Heeft er toevallig iemand een Melmetal die ik even mag lenen voor in Home te steken? Gewoon om de dex daar te completen voor de Shiny Magearna?
    The road to success is always under construction.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Vision Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat DLC verhaal was op minder als een uurke uit.
    Soit, ik vind mijne Kubfu wel nice en na de tweede poging al de juiste nature (Jolly)
    Wel dikke zever dat ge niet kunt breeden met dat beest en dat ge dan nog twee evos hebt, 1 per toren. Ik ga voor de rapid strike gaan (water toren).

Minder aan deze DLC is dat al de Pokemons van mijn living dex in Home niet registreren in de nieuwe DLC dex van Isle of Armor na de transfer. Ik ga nog allemaal moeten vangen ook, terwijl ik ze al heb ingame... Grrr.

Heeft er toevallig iemand een Melmetal die ik even mag lenen voor in Home te steken? Gewoon om de dex daar te completen voor de Shiny Magearna?
    Ai je kan die niet breeden? Ik heb al gesaved zonder de natures en IV’s te checken.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ai je kan die niet breeden? Ik heb al gesaved zonder de natures en IV’s te checken.
    Nope, is een legendary. Ge kunt altijd een tweede profiel maken op de switch, opnieuw alles uitspelen en er dan nog ene halen he (dan via Home in uw main profiel savegame steken)

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Voor wie het nog niet heeft of de kat uit de boom kijkt, Expansion pass is momenteel 23.62 Euro bij Shopto.net ( betaal wel met Paypal want met Credit Card rekenen ze je GBP aan en kom je duurder uit ) is digital dus krijg je direct in de mail ipv te wachten op een pakje uit de UK.

Ook 24.59 bij Cdkeys, kan je betalen gelijk je wil want is altijd in Euro.
    Zelf bij Shopto besteld Vrijdag, ben eens benieuwd de 17de.
    En code ondertussen gekregen?
    Jammer te horen dat lvls enkel meescalen met aantal badges, heeft ook weinig nut om een nieuw team te maken voor een uurtje content dan. Randomness in die raid battles zou toch ook mooi geweest zijn maar is weer hetzelfde dus, hopelijk een iets interessanter systeem voor de legendary bij volgende dlc.
    X-vision, ze zijn blijkbaar op de hoogte en zijn er mee bezig.
    For science, you monster

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Vision Bekijk bericht
    Nope, is een legendary. Ge kunt altijd een tweede profiel maken op de switch, opnieuw alles uitspelen en er dan nog ene halen he (dan via Home in uw main profiel savegame steken)
    Ja nee ga ik niet doen. Tis nie dat ik competitief ermee bezig zal zijn. Vraagje heb jij nidorans ergens gezien? Ik dacht dat ze erin gingen zitten.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ja nee ga ik niet doen. Tis nie dat ik competitief ermee bezig zal zijn. Vraagje heb jij nidorans ergens gezien? Ik dacht dat ze erin gingen zitten.
    Nog even wachten daarvoor. Is pas in deel twee van de DLC. Mijn shiny Crobat is ook niet happy daarmee.

Roen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De DLC is eigenlijk vooral bedoeld als een extraatje tijdens de main game, daarom dat de Pokémon en de movesets van die trainer battles basic zijn en ook waarom je die Pokémon op Lv5 krijgt.
    Daarom heb ik een nieuwe file gestart (op een andere profile of course!) en ik moet zeggen dat dit veel leuker was om te spelen dan het origineel. Vanaf dat je de Wild Area in kan, kan je ook naar de Isle of Armor, en de levels zijn daar ook allemaal perfect op afgestemd. Plus het feit dat je over en weer kan gaan als je meer unlocked in mainland Galar maakt het juist extra leuk.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal niet verkocht was voor een DLC, zeker omdat ik sinds februari ofzo mijn games niet meer had aangeraakt. Maar nu speel ik wisselend beide games met de DLC en I'm having fun!

Damn, never thought I would say that about a Pokémon game since BW2...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet helemaal pokemon SW & SH gerelateerd, maar aangezien dit het enige actieve pokemon game topic is:

Ik heb de laatste maanden terug wat pokemon gespeeld om de nostalgie terug wat te beleven. Ik heb vroeger gespeeld tem diamond & pearl.
    Pokemon colosseum en XD gale of darkness zijn wel m'n favoriet van die periode. Als ik het nu bekijk waren die games precies ver vooruit op hun tijd.

Welke games die hierna komen raden jullie zeker aan? en welke vonden jullie niet de moeite?

Heb ook wat gelezen over Ev, IV en nature enz... Maakt dat uit als je gewoon de storymode doet of enkel voor battles tegen andere mensen?

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taylor Bekijk bericht
    Niet helemaal pokemon SW & SH gerelateerd, maar aangezien dit het enige actieve pokemon game topic is:

Ik heb de laatste maanden terug wat pokemon gespeeld om de nostalgie terug wat te beleven. Ik heb vroeger gespeeld tem diamond & pearl.
    Pokemon colosseum en XD gale of darkness zijn wel m'n favoriet van die periode. Als ik het nu bekijk waren die games precies ver vooruit op hun tijd.

Welke games die hierna komen raden jullie zeker aan? en welke vonden jullie niet de moeite?

Heb ook wat gelezen over Ev, IV en nature enz... Maakt dat uit als je gewoon de storymode doet of enkel voor battles tegen andere mensen?
    Die IV/EV toestanden zijn vooral voor de competitieve spelers. Voor Jan met de pet is dit totaal overbodig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Xbox Live: kTs Yones

Roen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taylor Bekijk bericht

Voornamelijk Platinum, HGSS en dan BW en BW2 zijn de hidden gems, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.

Enkele zaken die mij storen ivm de nieuwere games zijn onder andere:
    - vanaf de 3D periode krijg je 'grotere' werelden, die eigenlijk veel leger zijn dan de 2D games. Ook het aantal trainers dat je kan vinden op de routes zijn een stuk minder en ze gebruiken ook minder Pokémon dan in de vroegere games.
    - veel Pokémon van important trainers hebben geen volledige movesets meer, enkel nog 3 moves max voor sommigen, terwijl je in een game als Platinum echte goeie movesets had bij important trainers.
    - de games zijn veel te gemakkelijk. Hierbij bedoel ik dan vooral de optie om mega evolutions te gebruiken in XY en ORAS, terwijl enkel een paar important trainers die gebruiken, Z moves die het veel makkelijker maken om tegenstanders te one shotten, terwijl de meeste trainers amper een team van 2 of 3 hebben, en ik zou zeggen de dynamax mechanics in SWSH, al is dat gelukkig beperkt tot voornamelijk de gyms.
    Dit hebben ze vast gedaan om veel nieuwe spelers aan te trekken, maar voor de 'old generation of people' is er niet veel aan tenzij je challenge runs doet.

Natuurlijk is niet alles slecht, want er zijn veel improvements gemaakt, en het is Pokémon dus voor een echte fan zou dat niet veel mogen uitmaken. Dus ik zou zeggen, zeker uitproberen als je je er meer in wil verdiepen.

Wat EVs en IVs betreft, ingame maakt dat op zich niet veel uit. Maar ik persoonlijk probeer wel altijd een positive nature te hebben ipv een hindering bij m'n Pokémon. Dat heeft vooral te maken met het feit dat ik competitive speel, en zelfs in casual runs gaat dat er niet uit.
    Gelukkig is er nu in SWSH zoveel bijgekomen waarbij je je ingame team helemaal kan optimaliseren met nature mints, bottle caps, ability capsules en sinds de DLC zelfs al je EVs kan wissen, dus eigenlijk speelt het allemaal geen rol als je je OG team online zou willen gebruiken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt voor de reactie!

Had is op tweedehands gekeken en de games die je opnoemt zijn bijna niet te vinden/nog redelijk prijs. "gelukkig" was mijn ds slot van NDS kapot en was ik aan het zien voor een andere. Toevallig op een gekomen voor DSi xl + HG+4 random games voor €50, als alles goed gaat haal ik 'm morgen op. Redelijk goeie deal dan lijkt me .

Zijn er nog andere sites die goed zijn om die games te vinden (zonder woeker prijzen)? Ik had eens op de franse versie van 2ehands gekeken en daar is het aanbod aanzienlijk groter/goedkoper, maar wel de game in frans dan..

Ik snap ergens wel dat ze de games makkelijker maakten zoals je aanhaalt. Ik ben momenteel firered aan het spelen en net voor de 8e gym realiseerde ik dat m'n pokemon maar begin level 40 en midden-eind 30 waren, terwijl ik meestal wel hetzelfde team trainde en niet echt battles uit de weg ging. Veel te laag voor de elite four. Ben nu dus even bezig met "suiecide boosten" (ik pak 2 pokemon, versla 4 pokemon van de 8e gym boss en zorg dan dat ik doodga-> repeat) aangezien er niet echt veel content is (denk ik?) tussen die 8e gym en de elite four om significant wat levels te halen. Nu ja, interessanter was wel als ze zorgden dat de levels beter aangepast waren aan waar je zat in de game met dan betere movesets voor je tegenstanders zodat er wat meer strategie is.

Regels voor berichten