Pagina 3 van 3 Eerste 123
    ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Qua games eigenlijk hetzelfde. Maar er zijn wel dingen verandert :

- Geen tijd en goesting meer om in clanverband te spelen; Die jonge gastjes moeten mij niet commanderen
    .
    Herkenbaar
    From Russia With Love

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kheb die battle royal toestanden eens een kans gegeven maar man een half uur looten en lopen tot ge er krampen van krijgt om dan afgeknald worden door een camperke. FML, waste of time...

Van de week CS:GO nog eens opgestart. Hoe simpel en goed kan een FPS toch zijn. Wapen kopen en GOAN. Wat casual spelen, korte potjes, alles hangt puur van uw aim af. Meer moet dat nie zijn.

Hoewel ik kan me nog altijd ergeren/frustreren als ik nix raak

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    minder competetive games : meer single player focused games zoals zelda, mario oddysey, prey, doom, dark souls, bloodborne, hollow knight...

mmo's gaan me wel nog af maar ook niet meer zo hardcore als vroeger. mmo's zijn ook gewoon lekker casual en niet heel skillbased. zelf mythic raiden in wow is poepsimpel.

competetive shooters speel ik ook enkel maar solo que en zonder voicechat. of met de vrienden op de lan wat quickmatch in overwatch.

dota etc overlaatst nog eens opgestart na 4 jaar pauze. na 1 avond aan een stuk verliezen omdat ik nog steeds in de 2de hoogste skillbracket zat van vroeger heb ik het ook maar zo gelaten

maximus3678's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor mij is er ook een opmerkelijk verschil.Ik game al 40+ jaar,maar zo'n 20 jaar geleden speelde ik zowat alles.
    Van race games tot MMO"s.Veel multiplayer games via Xbox live,etc..Kortom,een grote competitiegeest.Dan is het beginnen afzwakken.
    Rond mijn 40ste heb ik een 3 tal jaar alleen maar casual games op facebook gespeeld en af en toe wat Skyrim op de X360.
    Na een verhuis ben ik enkele jaren alleen op een PS3 bezig geweest om alle console exclusives te spelen zoals The last of us,etc..Dan overgestapt naar een PS4,maar bewust single player games gekozen met open wereld RP,G's in het bijzonder.
    Dat blijft nu wel het enige genre waar ik naar uit kijk.Ik blijf wel het game nieuws dagelijks volgen en ondertussen ook een retro collectie gestart,maar andere genres boeien mij niet meer om er echt mee bezig te zijn.
    Mijn retro collectie omvat ook Wii en WiiU consoles waar ik af en toe games voor koop zoals platformers of mario kart,Zelda games waar ik vroeger het geld nog de tijd voor had om te spelen.Dat ontbreekt nu nog,maar als ik tijd heb liggen ze wel klaar.
    Ik game nu nog zo'n 5 uur/week.en soms loopt dat wel eens op tot 10 a 15u.naargelang de game.
    Laatst gewijzigd door maximus3678; 25 november 2019 om 21:09
    http://www.plotstrips.be/nl/

Those who believe in telekinetics, raise my hand.
    —Kurt Vonnegut

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb de C&C ultimate pack gekocht en speel deze nog steeds enorm graag. Shooters zijn wat afgezwakt, behalve mss eens een doom of zo. Racen is volledig weg.
    Voor de rest speel ik assassins creed oddysey, de c&c reeks, tombraider, uncharted, ...

dus enkel SP games en zeer traag wegens amper tijd om te gamen, als ik aan 2u per week kom is het veel, tegenwoordig iets beter omdat ik echt ieder moment aanpak ipv gewoon naar TV te kijken.
    There's no such thing as too much snow

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb oneindig veel respect voor nintendo maar kan me nog moeilijk boeien de mario games etc.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten