Discussie: Probleem Lego City

iTrader
    0

Probleem Lego City

Iemand dit probleem al meegemaakt? Iemand die oplossing weet of waar ik die kan vinden? Heb al meerdere filmpjes bekeken maar vind geen oplossing.

Mijn 6 jarig zoontje is probleemloos tot Chapter 3 van Lego City undercover geraakt. Maar dan bij aanvang van chapter 3 moet hij naar de ticketmachine gaan in Cherry Hills station. Om van daaruit de trein te nemen naar de mijn. Het rare is dat die ticketmachine niet geactiveert is. Terwijl je die niet zou moeten activeren volgens wat ik dacht? Hij kan daar niet aan doen. Hij neemt vervolgens dan wel de trein naar de mijn. Hij wil die mijn binnen gaan door de box ernaast open te breken. Dit lukt ook niet. Hij krijgt steeds een verwijzing dat hij eerst nr Cherry Hills treinstation moet voor een ticket. Wat ziet hij over het hoofd?

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Op welk platform speel je de game?

Gamefaqs heeft een walktrough, aan de hand van de Wii U versie, mss die eens doorzoeken?
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb de game zelf niet, maar dit is wat ik kon vinden:

Activate Ticket Machines

There are are 14 quick travel points located around LEGO City. They can be found After completing the mission on Albatross Island. Each Ticket Machine will also come with a Gold Brick.

1. Cherry Tree Hill / 2. Bluebell National Park: Automatically unlocked after completing Special Assignment: Trouble In Stir on Albatross Island.

Link naar de Special Assignment: https://www.ign.com/wikis/lego-city-...rouble_in_Stir
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

Regels voor berichten