Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiezik Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand zin om mij te helpen met een trophy online? “All’s fair” duurt max 3 minuutjes als we met 2 zijn! Ben vaak online savonds rond 20h of tijdens de dag in het weekend
    Ben nog offline aan het grinden, maar als ik zonder verdere voorbereiding kan helpen online, dan wil ik wel helpen (anders moet ik eerst wat voorbereidend werk doen).

Fiezik's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Ben nog offline aan het grinden, maar als ik zonder verdere voorbereiding kan helpen online, dan wil ik wel helpen (anders moet ik eerst wat voorbereidend werk doen).
    Als je nog nooit online hebt gespeeld moet je eerst een tutorial voltooien, daarna kan je meteen om de trophie spelen. Ik help je dan natuurlijk gewoon terug!
    Psn ID = fiezik
    Battlefield Veteran BF3, BF4, BF1 & BF V Battlelog BF3, Battlelog BF4 & BF Stats BF1

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiezik Bekijk bericht
    Als je nog nooit online hebt gespeeld moet je eerst een tutorial voltooien, daarna kan je meteen om de trophie spelen. Ik help je dan natuurlijk gewoon terug!
    Ik zou je graag voorthelpen, maar dan moet ik heel die game weer gaan installeren..

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Vanaf volgende maand standalone te krijgen. Tijdelijk aan slechts €4,99.

Red Dead Online will be available from the PlayStation Store, Microsoft Store, Rockstar Games Launcher, Epic Games Store and Steam at an introductory offer of $4.99 – which is 75% off the regular price – until February 15, 2021. Please note that PlayStation Plus and/or Xbox Live Gold are required to play. The PlayStation 4 and Xbox One versions of Red Dead Online will be playable via backward compatibility on PlayStation 5 or Xbox Series hardware.

The new standalone version of Red Dead Online will require up to 123GB of disk space and will also include the option to unlock Red Dead Redemption 2: Story Mode (purchased separately).

https://www.rockstargames.com/newswi...n-december-1st

gimantalon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hmmm er staat tot 15 februari 2021 maar ik wou hem vandaag aanschaffen op ps store en ik zie hem staan aan 19,99 euro? Is dit bij jullie ook zo?

Regels voor berichten