Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435
    ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vraag me toch af wa die archmage support gaat doen inzake mana cost en dmg, hoe die zal scalen mee bv Apep's rage, Voidbringer, ... .
    Ga je die eventueel kunnen gebruiken om je mana cost te verminderen indien je maar een klein beetje unreserved mana hebt?

Heb eens wa zitten theorycraften alvast mee een Whispering Ice Hierophant. Ik kom dan aan 6600 mana mee 1055 regen, 3100 life en 3000ES. Ge zou toch denken dat ge mee zo'n hoop mana (regen) wel wat kunt uitspoken dan
    Pastebin: https://pastebin.com/UMCXrpJS
    Laatst gewijzigd door ToasT; 5 maart 2020 om 15:29
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Kga precies nog is ne spectre build maken...
    --Because I can--

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat vinden jullie de beste build? Ik speel ongeveer een uur per dag.

Herald of Purity Guardian : Forum - Templar - [3.9] Bashtart's HERALD OF PURITY GUARDIAN: cheap starter & endgame boss farmer with insane dps! - Path of Exile
    Nog nooit een minion build gehad dus ben wel benieuwd.

Cyclone Slayer
    Ook nog nooit cyclone gebruikt en die playstyle ziet er precies leuker uit?
    Probleem is wel dat er hjier twee conflicterende builds van zijn :
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2575392 en https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2743305

Iemand al ervaring met deze builds? Ok voor de casual player? Voor mij is PoE echt ontspanning, maar zo te zien denk dat deze builds relatief eenvoudig zijn?

Al bedankt!!

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hoe bedoel je dat die conflicterend zijn? Het zijn beide cyclone builds ja, maar de ene gebruikt een 2H en de andere dual wield Ahn's Might. Andere wapens betekent ook een andere skill tree natuurlijk, maar beide komen op hetzelfde neer, spin to win

Je kan ook eens op youtube zoeken achter video's met beginnerbuilds voor 3.10. Zo zie je de playstyle wat en kan je mss beter beslissen of het iets voor jou is.
    Uniques kunnen soms in een league spotgoedkoop zijn en in de volgende paar exalts waar zijn.

Mee de rework van Doryani's fist zie ik het wel gebeuren dat er daar een populaire build wordt rond gemaakt.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is door die YouTube videos dat ik aan deze builds gekomen ben Toast. En mijn grootste probleem is dat ik intussen al 5 van die filmpjes gezien heb en er geen enkele build overeenkomt. Veel verschillende builds natuurlijk maar ook veel verschillende meningen.

Net gezien dat voor die 2H build een 6-link Starforge zwaard nodig is. No way dat ik daar ooit ga aangeraken.

Misschien dat ik deze league eens twee builds ga proberen dan, ze spreken mij allebei erg aan.

Dit ziet er mij ook erg leuk uit bijvoorbeeld maar lijkt me reteduur : https://www.mmogah.com/news/poe/path...ampion-duelist

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Op het eerste zicht valt die wel mee, enkel die rigwald's curse weet ik zo niet

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinufiel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Herald of Purity Guardian : Forum - Templar - [3.9] Bashtart's HERALD OF PURITY GUARDIAN: cheap starter & endgame boss farmer with insane dps! - Path of Exile

Cyclone Slayer
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2575392 en https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2743305

Iemand al ervaring met deze builds? Ok voor de casual player? Voor mij is PoE echt ontspanning, maar zo te zien denk dat deze builds relatief eenvoudig zijn?

Al bedankt!!
    Ik heb al eens een 2h cyclone marauder gemaakt. Was de leukste build die ik heb gespeelt tot nu toe en vrij snel heb je je basis skillgems die je nodig hebt.

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)

Cyclone Slayer

Al bedankt!!
    Die Ahn's might build heb ik al gedaan was wel tof maar ik heb die na een tijd naar een 2h cyclone gedaan met een 2H Axe

Was in de hogere content iets te traag naar men goesting maar zalige league starter wel

Kheb tot nu toe de leagues da ik gedaan heb elke keer een Cyclone gemaakt als altje.

Paar keer slayer, paar keer duelist
    --Because I can--

Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Die heb ik ook als leaguestarter gepakt
    Shinigami Sieberkev

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik ben momenteel met een beetje een mix aan het spelen van verschillende animate weapon builds.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2780128

Begonnen met den dieje als men League Starter maar ben ook de Ghazzy build erin aan het verwerken en een beetje men eige ding aan het doen met de nieuwe Gem nodes.

ALL THE DAMAGE

Net in maps, nu men gear verbeteren
    --Because I can--

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog eens dit spel open gedaan. Niet meer gespeeld sinds de introductie van act 5+r maar wel passief updates gevolgd. Zit nog maar in act 3 maar merk dat er al heel wat veranderd/gestreamlined is. Qua visuals ook veel verbeterd of het lijkt maar zo.

iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik ga echt eens moeten kijken om men necro om te bouwen naar iets anders.

Was/ben met animate weapons bezig maar eerlijk gezegd, not a fan. Misschien een spectre build, in het algemeen zijn die redelijk hetzelfde qua skillpoint use
    --Because I can--

Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dancing Duo (gewoon 6S krijgen en ge hebt in principe een gratis 7L want de main skill = weapon zelf) + Dominating Blow mix?

ZOOM ZOOM door delves, wel redelijk kut tegen bosses als ge geen "charges" (of whatever het noemt) kunt generaten
    Shinigami Sieberkev

Regels voor berichten