Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: PC vs console

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit en de exclusives blijven voor mij ook de grootste voordelen.
    Gaan we eens spreken hoeveel pc only games er zijn tov console exclusives ?

Console moet gewoon 60fps standaard maken ipv te willen 4k pushen.
    Game al tijdje op 60fps en terug gaan naar 30fps is gewoon de hel.
    Vandaar dat mijn consoles amper aanstaan.

Beide hebben pro's en cons.
    Voordeel van console, steek je disk in en update en je kan spelen.
    Bij pc moet je nog wat tweaken naar je hardware ( nu dat is voor mij persoonlijk geen probleem )
    Mensen die vinden dat pc chatten moeilijk is ? Discord, teamspeak allemaal top programma's voor te chatten / spreken.
    Pc games zijn ook stukken goedkoper, zien er ook stukken beter uit.
    Maar meeste op pc zijn slechte ports ( ac is zo game dat niet goed draait op pc )

Pc heeft dan wel meer last van hackers en heeft bepaalde games niet. NHL / UFC / Nba live etc.
    En games als Madden en Fifa zijn gewoon zo dood als pier op pc ( dus vandaar dat ik console heb enkel daarvoor )
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Als men kijkt wat er op iedere generatie is uitgekomen op de consoles en niet op pc, dan is het aanbod op pc zeer beperkt vind ik.
    Bij iedere nieuwe generatie wordt het aanbod van console exclusives net minder en minder. Als je eens bekijkt welke titels die niet afkomstig zijn van Nintendo en Sony Interactive Entertainment en die enkel voor console beschikbaar blijven, ga je versteld staan hoe klein die lijst voor deze generatie is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Ik vind het ook stom dat ge op pc kunt customizen in graphics. Dit is uiteraard logisch, maar kan een voordeel geven bij bepaalde games.
    Zo heb ik een filmpje op youtube gezien die de settings uitlegd om in BF V de beste visibiliteit van de vijand te garanderen.
    Dan zit je daar met je mega pc, maar om competitief te blijven en een voordeel te hebben op de anderen zou je wel bijna alles op minimum moeten zetten.
    Voor competitive MP tweak je de graphics settings zodanig om een zo hoog mogelijke frame rate te halen, graphical fidelity mag gerust een stapje opzij zetten als het om competitive MP gaat.
    Bij single player is het de graphics settings zo hoog mogelijk zetten voor eye candy, zolang de frame rate er niet onder lijdt. Maar nu dankzij monitors met VRR mag de frame rate gerust schommelen, er is toch geen tearing en stutter merkbaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    En games als Madden en Fifa zijn gewoon zo dood als pier op pc ( dus vandaar dat ik console heb enkel daarvoor )
    Wel goed dat er meer en meer aandacht wordt gegeven aan cross-play. Nu Sony niet meer koppig doet gaan er nu hopelijk meer en meer third-party publishers cross-play utiliseren.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten