Pagina 1 van 2 12 Laatste
    mazeltje's schermafbeelding
    iTrader
    0

gamer guy op zoek naar gamer girl

Mijn naam is Jurgen,39 jaar(maar in mijn hoofd ben ik nog 20 haha) en gepassioneerd pc gamer,10h + per dag.
    Het valt mij steeds vaker op hoe moeilijk het is om als gamer een leuke wederhelft te vinden
    omdat wij gamers vaker thuis achter het scherm zitten en daarom weinig contact hebben buitenshuis.
    Langs deze weg dus zou ik graag een toffe gamer girl leren kennen(tussen 18 en 40jaar) die graag haar leven met mij wil delen
    en waar wij ook samen kunnen gamen,ik hou ook van stevige movies en volg enkele spannende series,
    The walking dead,fear the walking dead,game of thrones etc.

Hopelijk tot snel,
    no votes  

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    no votes  

HyPnOTiZeR's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Ga na buiten man
    PSN: HyPnOTiZeR
    Steam: _HyPnOTiZeR_
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    636 (100%)
    Succes ma ik vrees ervoor
    no votes  

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    no votes  

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mazeltje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    gepassioneerd pc gamer,10h + per dag.
    Holy shit, da's wel heel veel. Doe je nog andere dingen behalve gamen?
    Ga je werken? Run je een huishouden?

omdat wij gamers vaker thuis achter het scherm zitten en daarom weinig contact hebben buitenshuis.
    Spreek voor jezelf, ik ga genoeg buitenshuis en heb meer dan genoeg contact langs m'n schermpje.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    10+ per dag gamen, 9h werken incl pauze en transport en 6h slapen en ik kom zeker een uur te weinig uit al...
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    no votes  

iTrader
    0
    Ok khad er mss bij moeten vertellen dat ik autistisch ben en dat gamen mijn vorm van stereotype gedrag is,
    werken is heel erg moeilijk voor mij omdat ik niet tegen stress en druk kan,ik krijg steeds burnouts,
    hopelijk krijg ik wat meer respect nu.

iTrader
    0
    Verdienen mensen met autisme dan geen liefde mss?kan ik het helpen dat ik niet graag buiten ga en ik binnenshuis mij meer geborgen en veilig voel?
    Voor jullie mss niet maar ik heb niet het gevoel alsof er buiten iets op mij wacht.

iTrader
    0

Thumbs up

Ok khad er mss bij moeten vertellen dat ik autistisch ben en dat gamen mijn vorm van stereotype gedrag is,
    werken is heel erg moeilijk voor mij omdat ik niet tegen stress en druk kan,ik krijg steeds burnouts,
    Toen ik de post las wist ik het eigenlijk al. Ik zou net hetzelfde schrijven. Mensen die geen autisme hebben begrijpen niet hoe we zijn. Ik heb er bijvoorbeeld moeite mee om ermee uit de kast te komen dat ik autisme heb. Je word dan heel anders bekeken, en zeg je niets dan denken de mensen dat er iets mis is met mij maar weten niet wat. Vrienden maken, met emoties omgaan, liefde is iets wat moeilijk is voor ons we willen dit wel. Mazeltje het is goed dat je dit topic aanbrengt, hierover word veel te weinig gesproken. Weet er zullen altijd trollen zijn, ze kunnen dit omdat ze anoniem kunnen zijn en hun leven is waarschijnlijk ook niet goed. Daarom reageren ze zo heftig als iemand vanuit het hart spreken. Btw tinder is niet zo'n goed idee, vindt het persoonlijk een ongezonde dating app. Uiterlijk is 1 ding, maar daar word je niet verliefd op. Ik praat liever eerst en zie hoe ze is van binnen, dan komt het uiterlijk. Zo denk ik er over.
    Laatst gewijzigd door Arno Buytaert; 19 september 2018 om 10:04 Reden: Type fout
    no votes  

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik weet niet hoe het zit met autisme, maar denk jij dat je een vriendin gaat vinden die langs je wil zitten om 10u te gamen?
    Wat als je uiteindelijk iemand vindt, ga je dan wel kunnen minderen met gamen en je bezig houden met een partner?
    Wat als die persoon nu leuke dingetjes wil gaan doen? Restaurantje, cinema, iets gaan eten... ? Je kan denk ik niet verwachten dat je partner zich ook gaat opsluiten in jouw huisje?
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het zit met autisme, maar denk jij dat je een vriendin gaat vinden die langs je wil zitten om 10u te gamen?
    Wat als je uiteindelijk iemand vindt, ga je dan wel kunnen minderen met gamen en je bezig houden met een partner?
    Wat als die persoon nu leuke dingetjes wil gaan doen? Restaurantje, cinema, iets gaan eten... ? Je kan denk ik niet verwachten dat je partner zich ook gaat opsluiten in jouw huisje?
    Denk wel dat hij dat beseft, als je een relatie begint. Dan moet je uzelf aanpassen autisme of niet. Ik zou zelfs gamen tot 1u per dag brengen. Vooraleer je iets serieus begint, moet je bij jezelf kijken. Wat heb ik ervoor over en ben ik hier klaar voor. Mazeltje vooraleer je een relatie begint, probeer op jezelf te wonen (weet niet of je dit doet), en zoek een werk dat je ligt. Denk ook dat je een gameverslaving hebt, mensen met autisme zijn hier zeer gevoelig aan. Ik ga bijvoorbeeld eerst mijn verslaving weg werken, waar mijn gezondheid onder lijdt. Zal niet gemakkelijk worden. Maar als ik verder wil in mijn leven, moet ik eerst aan mezelf werken. Het zijn mijn problemen, als je een relatie begint. Moet je steviger in je schoenen staan. Het is advies wat je ermee doet is aan u.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Denk wel dat hij dat beseft, als je een relatie begint. Dan moet je uzelf aanpassen autisme of niet. Ik zou zelfs gamen tot 1u per dag brengen. Vooraleer je iets serieus begint, moet je bij jezelf kijken. Wat heb ik ervoor over en ben ik hier klaar voor. Mazeltje vooraleer je een relatie begint, probeer op jezelf te wonen (weet niet of je dit doet), en zoek een werk dat je ligt. Denk ook dat je een gameverslaving hebt, mensen met autisme zijn hier zeer gevoelig aan. Ik ga bijvoorbeeld eerst mijn verslaving weg werken, waar mijn gezondheid onder lijdt. Zal niet gemakkelijk worden. Maar als ik verder wil in mijn leven, moet ik eerst aan mezelf werken. Het zijn mijn problemen, als je een relatie begint. Moet je steviger in je schoenen staan. Het is advies wat je ermee doet is aan u.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Als men zegt dat men autistisch is denkt men direct dat alle autisten zoals in de film 'Rainman' zijn. Dit is uiteraard niet zo.
    Dit is wel een game forum maar het is niet gebruikelijk dat men via deze weg een "date" zoekt, de kans is heek miniem (ook omdat er niet zoveel vrouwelijke gamers zijn).
    Giggity
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten