Pagina 23 van 23 Eerste ... 131920212223
    Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De volgende race toch nog maar gedaan en nu geen problemen Ik heb wel de raceduur ingekort naar 30 minuten.
    Als alles naar behoren werkt toch een heerlijke game.
    PSN: Fryto1983

Playing Now: Elite Dangerous | Call of Duty: Modern Warfare | Battlefield V

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryto Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De volgende race toch nog maar gedaan en nu geen problemen Ik heb wel de raceduur ingekort naar 30 minuten.
    Als alles naar behoren werkt toch een heerlijke game.
    Ikzelf rijd altijd 40 minuten en nog geen problemen gehad. Net op Misano de 2e race gedaan en toch ook een mooi circuit, vooral de heel snelle bochten na het lange rechte stuk zijn super.
    Heb op Brands hatch eens alle auto's getest en de op één na traagste tijd deed ik met mijn keuze in mijn carrière, namelijk de Honda... Toch niet de beste keuze blijkbaar. Snelste tijd bij mij was met de Bentley.

split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryto Bekijk bericht
    Vandaag een wel erg storende bug tegengekomen: ik had een Sprint Championship gestart, met volledige distance, dus elke race is een uur met verplichte driver swap in het midden. Eerste half uur een erg goeie close race gehad, maar bij de verplichte pit stop liep het mis: ipv 1x, pitte de AI 2 rondes op rij waardoor het wel een heel easy win werd. Mijn goesting is al direct over om nog verder te doen
    Gisteren vrijwel hetzelfde meegemaakt.
    Reed op P1 ga de pits in samen met de eerste achtervolgers. De AI hun pitstop is telkens 4s sneller klaar als die van mij.
    Dus ik rijd de pits uit op P7.
    De eerstvolgende ronde haal ik er 2 in. We komen terug voorbij de pit entry en alle wagens voor mij rijden binnen .... terwijl de pit window net gesloten was.
    Dus de race kunnen uitrijden als P1 met bijna 20s voorsprong....

Is nog maar 1x voorgevallen.
    PSN: Split-Second
    9LBe member
    Playing: Assetto Corsa Competizione, Gran Turismo:Sport, Project Cars 2, Days Gone, Modern Warfare

Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffalo_magic Bekijk bericht
    Ikzelf rijd altijd 40 minuten en nog geen problemen gehad. Net op Misano de 2e race gedaan en toch ook een mooi circuit, vooral de heel snelle bochten na het lange rechte stuk zijn super.
    Heb op Brands hatch eens alle auto's getest en de op één na traagste tijd deed ik met mijn keuze in mijn carrière, namelijk de Honda... Toch niet de beste keuze blijkbaar. Snelste tijd bij mij was met de Bentley.
    Misano is inderdaad een erg leuke track. Die derde knik naar rechts op dat snelle stuk is m’n favoriete inhaalspot op de AI . Risky maar heel rewarding
    PSN: Fryto1983

Playing Now: Elite Dangerous | Call of Duty: Modern Warfare | Battlefield V

Regels voor berichten