iTrader
    0

Fifa 19 champions editie 3 dagen vroeger

Als je de fifa 19 champions editie koopt krijg je dan op 25/09 het spel hiermee bedoel in de disk of gaat dit via een code want ik zou fifa 19 champions editie willen bestellen op bol.com maar ben ik dzn zeker dat ik fifa krijg op een disk en niet via een code die doorgestuurd word

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rik1234 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je de fifa 19 champions editie koopt krijg je dan op 25/09 het spel hiermee bedoel in de disk of gaat dit via een code want ik zou fifa 19 champions editie willen bestellen op bol.com maar ben ik dzn zeker dat ik fifa krijg op een disk en niet via een code die doorgestuurd word
    Ik zie geen pc versie op bol.com, waarom bestel je het niet via origin zelf ? Is de zelfde prijs en anders is er nog die acces premiere. 15 pm of 99 voor jaar. Heb je meteen de duurste versie met tal van andere games ( battlefield, nfl, need for speed, anthem etc.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

Regels voor berichten