Discussie: No Man's Sky : Next

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0

No Man's Sky : Next

zijn er toevallig mensen die dit nog spelen of er nu ook aan begonnen zijn door die update?

nu met de update is dit spel eigenlijk geworden wat ze 2 jaar geleden beloofd hadden: Hier vind je een lijst met veranderingen.

hier een review: https://www.youtube.com/watch?v=7v4iS91jfRI

om samen te spelen: mijn steam accountnaam is crashtestdummy1987 en ik speel in normal mode, ik zeg er bij normal mode omdat je 4 soorten hebt: normal, survival, permadeath en creative en je moet een savegame hebben in dezelfde mode om tope te spelen...
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Ik speel sinds een aantal weken terug. Speel ook in Normal mode en ben vooral met mij base en farming bezig en uiteindelijk the Atlas Path te volgen.

Kheb net een freighter met een 10-tal frigates en een aantal space ships.

Samenspelen lijkt mij moeilijk omdat ik mods gebruik, dus jij zal ze ook moeten hebben, anders kunnen er conflicten ontstaan.

Ik zal je alvast toevoegen dan zie je maar.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    dus als ge me mods speelt ist praktisch altijd solo tenzij ge mensen kent die het ook geinstalleerd hebben? (maw ge komt nooit iemand nieuw tegen in nms?)

iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtestdummy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    dus als ge me mods speelt ist praktisch altijd solo tenzij ge mensen kent die het ook geinstalleerd hebben? (maw ge komt nooit iemand nieuw tegen in nms?)
    Je zal wel iemand tegenkomen, enkel zullen de mods niet werken bij hen. Dus is hun game-play wat anders of zien ze andere layout van iets bvb.

Een vb. Ik heb een mod dat mijn exosuit slots tot 2500 per item boost. Standaard is dit 250, dus daar kan dan een conflict onstaan, moest ik 2500 items geven ofzo, als da ga.

Of moesten ze naar mijn base gaan, dan zien ze de planten niet zo snel groeien zoals ik dat zie. Of mijn harvesters niet zo vol zien ofzo.

Het is ook afhankelijk van welke mods. Maar 'normaal' werken de meeste mods ook gewoon naast vanilla users.

Speel toch altijd singleplayer omdat niemand van mijn vriendengroep dit spel speelt, soms joined er eens een random ofzo, maar die kom ik zelden tegen.
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    ik ben nu zelf op weg naar de galactic hub: https://www.reddit.com/r/NMSGalacticHub/ om daar wa meer mensen tegen te komen: nog 124k lichtjaar te gaan vanochtend zat ik nog op 800k, maar ben al wa dichter gekomen door wormholes tegen te komen

iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtestdummy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik ben nu zelf op weg naar de galactic hub: https://www.reddit.com/r/NMSGalacticHub/ om daar wa meer mensen tegen te komen: nog 124k lichtjaar te gaan vanochtend zat ik nog op 800k, maar ben al wa dichter gekomen door wormholes tegen te komen
    Ben al wat volk tegengekomen bij die weekly missions. Maar zag geen avatars enkel een lichtgevende bol . Echt raar.
    Hou mij vooral bezig nu met S-class ships te kopen en farming, verdien 12 miljoen units per dag ermee.

Ook vooral met exploration bezig, gisteren een 3-tal S-class en een 4-tal A-class frigates gekocht.

Nog niet zolang geleden een 30+6 slot zeldzame S-class Exotic gekocht en ben bezig met die te upgraden met S-class upgrades.

Regels voor berichten