Pagina 43 van 43 Eerste ... 333940414243
    kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Hier level 49, en het grote verhaal zit er zowat op

de cult helemaal ontmanteld. Alleen in mijn Oddessey zit ik nu vast op Medusa en daar ga ik echt geen tijd insteken. Dat is zo een strijd van 10-15 minuten waar ik stress van krijg en mijne TV het raam ga uitgooien. Echt niet mijn ding
    Zelden zoveel uren in een game gestoken en deze heeft me toch een pak meer kunnen boeien dan Origins waar ik na bepaalde tijd hem toch aan de kant gelegd heb.
    Vond vooral ook de Griekse verhalen hier ook nog net dat tikkeltje interessanter en dat heeft me kunnen blijven boeien. In die mate dat we, na Corona, die kanten opgaan op reis

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Level 42 en verenigd met Deimos/Kassandra. Het basisverhaal zit er op, nu de rest nog. Ik ga me focussen op het ontmantelen van de Cult of Kosmos en nadien de Atlantis-DLC en Legacy of the First Blade-DLC doen. Daar zal ik nog wel even zoet mee zijn.

Alle sidequests doen en iedere locatie afwerken is me en brug te ver, 100% behalen is niet mijn doel.

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zo genoten van dit spel, echt vernieuwend en de mythische sfeer is top !
    Ik heb zowat 80-90% van de AC spellen gespeeld maar dit was telkens een tiental uur, deze heb ik voor de eerste keer volledig uitgespeeld.
    Origins is next want ik heb gehoord dat Origins wel wat weg heeft van Odyssey.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

Regels voor berichten