iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zou voor een afgewerkte console waar je €500 voor dokt toch niet mogen imo, al deze bugs en fouten. Is in dezelfde trend van games kopen die nog niet af zijn, "maar dat wordt ooit wel gepatcht". Slaat toch helemaal op niets. Toch een duidelijk patroon in de bugs en fouten die iedereen hier tegenkomt. Als je daar niet voor durft uit te komen is het toch enkel om je eigen geweten te sussen dat je een console vol bugs hebt gekocht .
    Wanneer je enkel het slechte leest, sus je uzelf ook met de gedachte dat er nog zogezegd teveel fouten inzitten om het feit dat je er geen heb kunnen bemachtigen. Mijn PS5 doet het prima met 0,0 problemen, net zoals de ruime meerderheid van de mensen die ook geen problemen ondervinden maar dit nogal logisch niet constant online plaatsen wegens geen klachten. Alsof enkele tientallen klachten een maatstaf zouden zijn dat zogezegd alle verkochte PS5 consoles dezelfde problemen zouden hebben... Het zijn maar die enkelen die dan in de massa opvallen omdat ze bugs hebben en daar dan online vragen over stellen om oplossingen te vinden. Tevreden klanten met een goede console plaatsen dit niet online en klachten worden ook meestal uitvergroot voor clickbait en om views te scoren op YouTube. Het valt op dat de meeste kritische commentaren komen van de mensen die geen PS5 hebben en dan zogezegd tevreden zijn dat ze er "gelukkig nog geen gekocht hebben en liever wachten" wat dan ook op niets slaat en ook dient om het geweten te sussen dat men eigenlijk de kans niet heeft gehad om er één te bemachtigen. Ik heb een goed exemplaar vast, heb mij al enorm geamuseerd en geen enkele spijt dat ik er al één gekocht heb, wat anderen hier ook kunnen beamen en ook tevreden zijn met hun PS5.
    Laatst gewijzigd door DAVID-V1980; 23 november 2020 om 16:40
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DAVID-V1980 Bekijk bericht
    Het valt op dat de meeste kritische commentaren komen van de mensen die geen PS5 hebben en dan zogezegd tevreden zijn dat ze er "gelukkig nog geen gekocht hebben en liever wachten" wat dan ook op niets slaat en ook dient om het geweten te sussen dat men eigenlijk de kans niet heeft gehad om er één te bemachtigen.
    Vooral dit! Zeker weten moesten ze nu gewoon verkrijgbaar zijn dat ze er ook 1 zouden halen, zelfs met het risico van eventuele bugs. Degene die het tegendeel beweren zijn leugenaars
    Giggity

dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met mijn PS5.
    Nog niets vastgelopen of crash gehad.

Enkel toen ik alles van de gratis games in de bibliotheek aan het zetten was, dan ging die heel traag.
    Maar buiten dat, geen issue.

Verschil van snelheid is in Siege héél goed zichtbaar.
    Ne maat speelt nog op PS4 Pro, en nadat je uw operator hebt gekozen, moet het laden.
    Bij mij is dat zandlopertje onbestaande.
    9lives, waar iedereen alles weet

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik voer geen pleidooi om er wel/niet zo snel mogelijk één te kopen. Het klopt ook idd dat enkel mensen met negatieve ervaringen posten, maar gezien de schaarste en het aantal mensen die er hier eentje hebben liggen, vind ik toch dat vaak dezelfde klachten terugkomen.

En dan kan het goed zijn dat dat met een patch op te lossen is, maar dat gaat voorbij aan de kwestie. Het gaat erom dat het zuur is dat zoveel consoles met bugs zitten bij release.

Ik sus trouwens mijn geweten ook niet omdat ik geen heb kunnen bemachtigen bij release. Ik zou het even zuur vinden om nu met een ps5 te zitten die bugt.

Ben er trouwens blij om dat jullie ps5's perfect werken. Zoals ik zeg voer ik geen pleidooi om er wel of niet zo snel mogelijk eentje te kopen, ik voer een pleidooi om bij release een console te hebben die zonder bugs werkt .

Veel speelplezier gewenst

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Iemand een idee heb me God of war save uit cloud naar ps5 gezet maar iedere keer kan ik enkele nieuwe game starten.

HecklerSC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb in het weekend gelijk 12 uur gespeeld. Vooral AC: Valhalla, Bugsnax, en No Man's Sky. Ben echt blij van de console. Tot nog toe geen crashes, en rest mode werkt perfect bij mij. Wel 1 keer blijven haperen bij AC Valhalla terwijl hij de addons aan het laden was, en heb hem moeten force rebooten, maar voor de rest echt vlekkeloos.

Nu lees ik wel dat hij toch wat warm blijkt te draaien (vooral de memory). In dat opzicht hoop ik toch dat ze de ventilatoren wat harder laten draaien, want ik hoor daar echt niks van eh. Dus als het hem gewoon gaat om een stille console te hebben, heb ik liever een beetje meer geluid voor een koelere console.

Anyway, mijne 55 inch x9005h is juist toegekomen ook, dus ben benieuw wat dees weekend gaat geven op HDR vlak

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Zal sinds donderdag toch al een uur of 30 gespeeld hebben.
    Top console!

Stil, snel, die controller is zalig en UI vond ik in 't begin wat moeilijk maar vind em nu beter dan de ps4.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Zal sinds donderdag toch al een uur of 30 gespeeld hebben.
    Top console!

Stil, snel, die controller is zalig en UI vond ik in 't begin wat moeilijk maar vind em nu beter dan de ps4.
    Ik mis nog wel een overzichtje wat je vrienden aan het doen zijn, trofeeen verdiend hebben, waar je screenshots kunt sharen.
    ---------------------------------------
    - Twitch - YouTube - Discord
    - NBA 2K21 - FIFA 21 - iRacing
    ---------------------------------------

sainsaw's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zot om te lezen dat er zoveel problemen zijn, heb echt nergens last van, integendeel. Zalige console, alles snel opstarten en moet idd mijn gsm niet meer in de buurt hebben voor laadschermen, heeft toch geen nut meer.

Heb al spiderman, demons souls, bugsnax, sackboy en astro's playroom gespeeld, allemaal door elkaar. Ik mis wel een echte launchgame, zelfs Killzone op ps4 was een betere launch game, weet nog dat ik het toen echt indrukwekkend vond. Dat gevoel mis ik nu wel, de sprong van ps4 naar ps5 graphics is nu ook wel minder. Maar wel héél blij met de snelheid, hoop dat dit zo blijft en er mettertijd door indrukwekkendere games de laadtijden terug langer worden...

iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aan al de mensen die probleemloos kunnen gamen , wees gelukkig. Hier is het kommer en kwel.
    Ps5 games werken zoals het moet tot ik het spel on hold zet en bv naar de trophies of naar de PS store ga kijken -> crash.
    PS4 games starten normaal op , maar na 1-2 minuten gamen -> crash.
    Gisteren mijn controller volledig opgeladen afgekoppeld , vandaag volledig leeg.

Ik heb daarstraks contact gehad met PlayStation en de persoon heeft alles mooi genoteerd maar kon me voorlopig niet helpen. Een andere dienst is aan het uitzoeken waar het probleem zit (hardware - software) en ik moet wachten op hun bevindingen.

Ik wil niemand angst aanjagen , want deze problemen ben ik nog niet veel tegenkomen op de forums. Ik heb gewoon pech en alles zal wel goedkomen , maar het is natuurlijk jammer. Gelukkig heb ik mijn 1e generatie PS4 , die heeft me nooit teleurgesteld

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Ik voer geen pleidooi om er wel/niet zo snel mogelijk één te kopen. Het klopt ook idd dat enkel mensen met negatieve ervaringen posten, maar gezien de schaarste en het aantal mensen die er hier eentje hebben liggen, vind ik toch dat vaak dezelfde klachten terugkomen.

En dan kan het goed zijn dat dat met een patch op te lossen is, maar dat gaat voorbij aan de kwestie. Het gaat erom dat het zuur is dat zoveel consoles met bugs zitten bij release.

Ik sus trouwens mijn geweten ook niet omdat ik geen heb kunnen bemachtigen bij release. Ik zou het even zuur vinden om nu met een ps5 te zitten die bugt.

Ben er trouwens blij om dat jullie ps5's perfect werken. Zoals ik zeg voer ik geen pleidooi om er wel of niet zo snel mogelijk eentje te kopen, ik voer een pleidooi om bij release een console te hebben die zonder bugs werkt .

Veel speelplezier gewenst
    Je voert gewoon een pleidooi om te klagen en te zagen over een console die je zelf niet bezit en te praten over problemen waar je zelf geen ervaring mee hebt en waar anderen trouwens ook nauwelijks problemen mee hebben... Nogal een geluk dat niet iedereen zo redeneert anders verkochten ze geen enkele console meer! Het is niet omdat er schaarste is, dat er nog niet veel van verkocht zijn, er is gewoon veel meer vraag dan aanbod wat te verwachten was vandaar ik hem vorig jaar zonder twijfelen van dag één gereserveerd had. Je leest ook duidelijk de vele reacties niet die je counteren van mensen die geen problemen hebben met hun PS5. Ik leidt enkel af uit uw commentaar dat het vooral zuur is dat je er geen hebt en je nu jezelf wat wil oppeppen met ervan overtuigd te zijn en te hopen dat er veel en ernstige problemen zijn met de PS5 wat het geval niet is. Geef gewoon geen commentaar of reviews op zaken die je niet hebt of ervaart, want de PS5 bezitters die hier tevreden zijn ga je echt niet overtuigen van uw gelijk. De PS5 zoals ik hem ervaar is top en heb ik geen issues mee!
    Mocht je hem morgen zien liggen in een winkel, ben ik ervan overtuigd dat je uw pleidooi, kwesties en principes betreft de bugs direct overboord gooit en er direct opvliegt om er één te kopen!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sparhawk Bekijk bericht
    Gisteren mijn controller volledig opgeladen afgekoppeld , vandaag volledig leeg.
    Zonde van al je problemen. Voor dit controller-issue zou ik eens in de energie-settings checken. Ik had bij installatie gekozen voor 'performance' of whatever het tegenovergestelde van power save was. Gisteren merkte ik dan ineens in de gedetailleerde settings dat dat wil zeggen dat de controller nooit uit gaat. Al heb ik dan nog een controller niet weten leeglopen.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sparhawk Bekijk bericht
    Ik heb daarstraks contact gehad met PlayStation en de persoon heeft alles mooi genoteerd maar kon me voorlopig niet helpen. Een andere dienst is aan het uitzoeken waar het probleem zit (hardware - software) en ik moet wachten op hun bevindingen.
    Slechte service dan precies hier. Op Reddit lees je dat als ze echt een probleem ps5 hebben, Sony gewoon direct een andere opstuurt. Nadien kunnen ze hun slechte ps5 gewoon weersturen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViperPP Bekijk bericht
    Zonde van al je problemen. Voor dit controller-issue zou ik eens in de energie-settings checken. Ik had bij installatie gekozen voor 'performance' of whatever het tegenovergestelde van power save was. Gisteren merkte ik dan ineens in de gedetailleerde settings dat dat wil zeggen dat de controller nooit uit gaat. Al heb ik dan nog een controller niet weten leeglopen.
    Wat mij wel al opgevallen is is dat als ik de controller vroeger loskoppel (als de oranje lichtjes nog branden, dus nog niet volledig opgeladen) en hem direct erna weer insteek, hij niet verder laadt.
    Ik laad mijn controllers wel altijd op met een gsm-lader en als ik hem volledig oplaadt gaat hij even lang mee als een ds4.
    Giggity

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil het toch nog eens zien of alle problemen die sommigen hebben softwarematig te fixen zijn. Als dat geheugen zo warm loopt dan kan het goed een hardwarematige probleem zijn. Geheugen dat te warm wordt verliest prestaties. Zou wel eens een van de redenen kunnen zijn waarom er slowdowns/crashes zijn in oa het menu.

Waar ik momenteel zelf vooral tegen aanloop is dat de Ps5 de helft van de tijd mijn PS4 externe hdd niet leest. En als hij het wel al doet dan vertraagt het hele toestel aanzienlijk. Ook het ui bijvoorbeeld.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ekfad Bekijk bericht
    Ik wil het toch nog eens zien of alle problemen die sommigen hebben softwarematig te fixen zijn. Als dat geheugen zo warm loopt dan kan het goed een hardwarematige probleem zijn. Geheugen dat te warm wordt verliest prestaties. Zou wel eens een van de redenen kunnen zijn waarom er slowdowns/crashes zijn in oa het menu.

Waar ik momenteel zelf vooral tegen aanloop is dat de Ps5 de helft van de tijd mijn PS4 externe hdd niet leest. En als hij het wel al doet dan vertraagt het hele toestel aanzienlijk. Ook het ui bijvoorbeeld.
    Tijd zal het uitwijzen
    Dat geheugen wordt warm maar niet TE warm. Ik ga er vanuit dat Sony wel een reden zal hebben voor dit design. Zo lang alles binnen specs is is er toch geen probleem.

Ik heb nog geen externe ssd getest, ik wacht tot er een update voor komt. Op zich maakt het toch niet uit voor mij want de PS4 games die ik eventueel toch zou willen spelen download ik gewoon weer.
    Giggity

Regels voor berichten