ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik hou het op Digital Foundry wat betreft tech reviews.
    Gamers Nexus reviews zijn nochtans bij de top van alle YT reviewers.
    Hij concentreert hier puur op hardware design en niet op prestaties.

Hij vindt de koeling wat tegenvallen blijkbaar, als ik wa afga op de comments.
    Het geheugen haalt temps tot +-90°C en zou op dat vlak beter kunnen. De heatsink heeft niet voldoende raking om effectiever de warmte weg te geleiden.
    Verder zegt hij dat het geluid vrij goed is en zijn unit heeft geen last van coil whine.
    De temps zijn het beste met beide panelen verwijderd, enkel het rechtse er af geeft zo goed als geen verschil als met allebei er op.
    De fan is 1 van 30W en kan gerust nog harder spinnen om meer te koelen indien nodig.
    Piekverbruik ligt net boven de 200W wat zeer efficiënt is. Verbruik in idle op het home menu ligt rond de 100W wat op zich dan weer vrij hoog is.

Conclusie is dat thermal design beter kan.
    Giggity

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Zeer gedetailleerde video. Heb het niet volledig bekeken, maar 't wordt vrij snel duidelijk dat het grootste probleem idd ligt bij de koeling (of het gebrek eraan) van het geheugen.

De efficiëntste paneelverwijdering die ik al gezien heb

Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    134 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik hou het op Digital Foundry wat betreft tech reviews.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Gamers Nexus is de beste hardware reviewer die er te vinden is op YT.
    The loudest one in the room is the weakest one in the room.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

_Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net spider man opgestart. Merk ik dat de textures allemaal wat minder scherp waren als voorheen. Ook al 2 keer volledig vast gelopen met spider man.
    PSN: Wickie-09

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    Net spider man opgestart. Merk ik dat de textures allemaal wat minder scherp waren als voorheen. Ook al 2 keer volledig vast gelopen met spider man.
    Je hebt toch toevallig niet die Spiderverse perks aanstaan op je suit?
    Giggity

FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super_veloce Bekijk bericht
    De ui is toch wel een groot minpunt, totaal onoverzichtelijk.
    Ook de eerste vastloper gehad, Miles Morales was vastgelopen, terug naar het ps menu gegaan en dan is het menu ook vastgelopen, kon enkel nog de stroomkabel uitrekken.
    Ik vind de UI nochtans vrij clean en duidelijk. Enkel had bij je library voor mij eerst de tab 'installed' en dan pas 'all games' mogen staan. En via menu naar download gaan miste ik ook, nu gaat dat enkel via dat lint dat je krijgt via de PS button.
    Tasta.me - Zoekt extra reviewers voor PS4, Xbox One en PC!
    PSN/XBL: FreakyJP

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    je moet idd es naar de perks op je pak kijken, er is 1 perk die je doet laggen gelijk zot (en blijkbaar is dat de bedoeling van die perk)
    PSN Nickname = jersyi

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Vandaag eens gewisseld tussen prestaties en grafisch wel groot verschil.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    je moet idd es naar de perks op je pak kijken, er is 1 perk die je doet laggen gelijk zot (en blijkbaar is dat de bedoeling van die perk)
    Erg eh, ik dat dat ik het zitten had 'mijn eerste vastloper'
    Rare was dat het enkel met die perks was dus had het even gegoogled en klopt dus. Dit geeft het effect van 11fps.
    Giggity

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedyP Bekijk bericht
    Iemand dat scherm delen al getest werkt dat goed?
    Ja, werkt heel goed!
    Mijn broer had zelfs niet zo'n goeie internet verbinding en dan nog ging het verrassend vlot buiten een paar haperingen.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou voor een afgewerkte console waar je €500 voor dokt toch niet mogen imo, al deze bugs en fouten. Is in dezelfde trend van games kopen die nog niet af zijn, "maar dat wordt ooit wel gepatcht". Slaat toch helemaal op niets. Toch een duidelijk patroon in de bugs en fouten die iedereen hier tegenkomt. Als je daar niet voor durft uit te komen is het toch enkel om je eigen geweten te sussen dat je een console vol bugs hebt gekocht .

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Zou voor een afgewerkte console waar je €500 voor dokt toch niet mogen imo, al deze bugs en fouten. Is in dezelfde trend van games kopen die nog niet af zijn, "maar dat wordt ooit wel gepatcht". Slaat toch helemaal op niets. Toch een duidelijk patroon in de bugs en fouten die iedereen hier tegenkomt. Als je daar niet voor durft uit te komen is het toch enkel om je eigen geweten te sussen dat je een console vol bugs hebt gekocht .
    Vraag mij af hoelang het gaat duren voor er nieuwe firmware uitkomt.

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit jaar is een heel raar jaar. Het is geen excuus, maar COVID heeft toch een zekere impact op alles. Ergens mogen we al blij zijn dat de consoles niet zijn uitgesteld omwille van COVID.
    Nu, hoe meer features je in een programma stopt, hoe meer kans dat er ergens wel een bug insloopt. Developers zijn ook maar mensen, die kunnen ook dingen over het hoofd zien.
    Stadia: YogiBear PSN: YogiBear087 XBox Gamertag: YogiBear087Switch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Dit jaar is een heel raar jaar. Het is geen excuus, maar COVID heeft toch een zekere impact op alles. Ergens mogen we al blij zijn dat de consoles niet zijn uitgesteld omwille van COVID.
    Nu, hoe meer features je in een programma stopt, hoe meer kans dat er ergens wel een bug insloopt. Developers zijn ook maar mensen, die kunnen ook dingen over het hoofd zien.
    Klopt, en de marketing en release van de xbox zal daar ook wel iets mee te maken hebben. Maar dan zou ik de release liever een halfjaar uitgesteld zien dan €500 te dokken om dan pissed te zijn bij de vele bugs. En akkoord, developers zijn mensen, en zien dingen over het hoofd. Dat gaat op voor elk beroep, maar ik blijf erbij, als je €500 betaalt, mag dat niet, dan stel je je release uit. Ik was zelf ook gehyped, heb geen kunnen bemachtigen uiteindelijk maar als ik dit lees wacht ik met plezier tot maart... Zou niet graag als tiener zo lang sparen om dan een console met bugs binnen te halen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Dat is het hem net, niet iedereen heeft deze bugs. Degene die het wel hebben zullen uiteraard klagen op internet maar degene zonder zullen zich veel minder laten horen.
    Dat geeft dus een vertekend beeld.
    De meeste bugs die nu de ronde doen zijn niet groundbreaking maar simpelweg op te lossen met een patch.

Klopt, en de marketing en release van de xbox zal daar ook wel iets mee te maken hebben. Maar dan zou ik de release liever een halfjaar uitgesteld zien dan €500 te dokken om dan pissed te zijn bij de vele bugs. En akkoord, developers zijn mensen, en zien dingen over het hoofd. Dat gaat op voor elk beroep, maar ik blijf erbij, als je €500 betaalt, mag dat niet, dan stel je je release uit. Ik was zelf ook gehyped, heb geen kunnen bemachtigen uiteindelijk maar als ik dit lees wacht ik met plezier tot maart... Zou niet graag als tiener zo lang sparen om dan een console met bugs binnen te halen
    Developers zien niets over het hoofd, daar gaat het niet om. De kans is groot dat de developers toestellen geen bugs hadden, dat merk je maar pas als er een massa verkocht zijn.
    Dat is toch met veel dingen zo. Neem nu bv de OLED tv's....hoeveel klagen daar niet over dat deze inbranden. Dat gebeurd ook niet bij iedereen.
    Giggity

Regels voor berichten