The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als het niveau van tsushima wordt gehaald maar aan een stabiele 60 FPS en 4k (al dan niet met upscaling technieken) zou ik al content zijn.

Maar ik hoor dat sommige ps5 titels ook nog aan 30 FPS zouden draaien. Dat is een domper.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Denk dat verwachtingen nogal (te) hoog zijn. Volgens mij zal de PS5/XBX niet zo'n gigantisch verschil maken. Zal op 1080p nu vermoedelijk wel op 60fps draaien, hier en daar beetje ray tracing en wat snelle laadtijden door SSD's. Maar dat is het ook. Eigenlijk krijg je in console-vorm wat een deftige gamepc nu is. En dat is op zich wel mooi, want voor pakweg 500 euro kan je niet echt een gamepc in elkaar steken die 1080P/60 of 4K/30 doet incl SSD, raytracing enz. Dus mooie deal voor wie (nog) geen game pc heeft.

Maak me eerder zorgen over feit dat bijv Microsoft er op staat dat alle nieuwe XbX titels ook op de oude Xbox moeten werken. Dus veel innovatie zal er niet te verwachten zijn van dat kamp. Sony maakt de PS5 games dan weer wel "exclusive" maar zie nu ook niet meteen heel snel PS5 exclusives naar pc komen. Dus moeilijke keuze. Waar Microsoft sowieso al 'wint' is met de Game Pass. Nu zal xCloud daar ook al bij zitten, wat toch een héél mooie deal is voor wat je betaalt.

Anyway, ik verwacht prijzen rond 500 à 600 euro en niet bepaald overschot, dus pre-orders als je er écht eentje wil maar ik wacht nog even af. Game toch bijna uitsluitend op pc, denk er zelfs aan mijn PS4Pro + Xbox One X weg te doen en af te wachten.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    597 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maak me eerder zorgen over feit dat bijv Microsoft er op staat dat alle nieuwe XbX titels ook op de oude Xbox moeten werken. Dus veel innovatie zal er niet te verwachten zijn van dat kamp.
    Speaking with Gi.biz, Xbox boss Phil Spencer brushed off the opinion that Xbox Series X games will be “held back” by Microsoft’s development studios creating games that are also compatible with Xbox One.

Spencer likened cross-generation development to PC games, which have a diverse ecosystem when it comes to hardware. You have games that are powerful with the “highest fidelity” which will also “work across a set of hardware.”

“Frankly, held back is a meme that gets created by people who are too caught up in device competition,” said Spencer. “I just look at Windows. It’s almost certain if the developer is building a Windows version of their game, then the most powerful and highest fidelity version is the PC version. You can even see that with some of our first-party console games going to PC, even from our competitors, that the richest version is the PC version. Yet the PC ecosystem is the most diverse when it comes to hardware, when you think about the CPUs and GPUs from years ago that are there.

“Yes, every developer is going to find a line and say that this is the hardware that I am going to support, but the diversity of hardware choice in PC has not held back the highest fidelity PC games on the market. The highest fidelity PC games rival anything that anybody has ever seen in video games. So this idea that developers don’t know how to build games, or game engines, or ecosystems, that work across a set of hardware… there’s a proof point in PC that shows that’s not the case.”
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zever. Ze gaan altijd concessies moeten doen om het te laten draaien op oudere hardware en daardoor bepaalde zaken niet kunnen optimaliseren. Qua gft geen issue maar extra cpu power aanwenden voor betere ai, open worlds met npc’s die echt aparte levens leiden enz dat kan je niet altijd voorzien op oudere consoles als je max uit de hw wil halen. Microsoft kiest duidelijk voor de pure grafische winst, niet voor innovatie. Imo.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    109 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    volgens insiders zou release date en prijs komen op 06/08
    PSN Nickname = jersyi

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Zou tijd worden, anders mochten ze van mij de prijs aan de kassa van de Dreamland zeggen op launch day want dan hoeft het voor mij ook niet meer op voorhand.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Volgens insiders moesten we de launch en prijs al 2 weken weten...
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Aan de ene kant kan je zeggen '' leuk beetje bij beetje info krijgen zo blijft het wat boeiend tot aan de launch '' aan de andere kant had ik ook graag een wereld zonder Corona gezien en een shit storm aan info tijdens E3 willen krijgen 6 weken geleden maarja dan zat je nu weer droog tot letterlijk op launch day

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    109 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Volgens insiders moesten we de launch en prijs al 2 weken weten...
    mja, tis dezelfde pipo die ook de datum correct had van het vorige event van sony
    ze mogen er mee komen, sffs zijn we 29 november en weten we nog nix :')
    PSN Nickname = jersyi

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Giggity

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MC.Stonaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vind het toch maar zwak... We zijn ondertussen Augustus en weten nog altijd niets over de release datum/prijs.
    Ik kan verkeerd zijn maar bij vorige releases gaven ze deze informatie toch minstens 6 maanden op voorhand?
    Kan mij inbeelden dat veel mensen toch hun planning hierop afstemmen en moeten weten hoeveel ze moeten sparen om deze te kunnen kopen.

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was er niets op 4/8 (morgen dus) voorzien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    682 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MC.Stonaar Bekijk bericht
    Vind het toch maar zwak... We zijn ondertussen Augustus en weten nog altijd niets over de release datum/prijs.
    Ik kan verkeerd zijn maar bij vorige releases gaven ze deze informatie toch minstens 6 maanden op voorhand?
    Kan mij inbeelden dat veel mensen toch hun planning hierop afstemmen en moeten weten hoeveel ze moeten sparen om deze te kunnen kopen.
    idd ga hier ook geen 600€ gewoon even van ons budget geven ( vrouw is ziek en ik ben werk zoekende zijn krappe maandjes )

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    PlayStation 5: Answering your questions on compatible PS4 peripherals & accessories

Which existing PS4 peripherals/accessories will work on PS5?

• Specialty peripherals, such as officially licensed racing wheels, arcade sticks, and flight sticks, will work with PS5 games and supported PS4 games.
    • The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5).
    • The DualShock 4 wireless controller and PlayStation officially licensed third-party gamepad controllers will work with supported PS4 games.
    • Both the PS Move Motion Controllers and the PlayStation VR Aim Controller will work with supported PS VR games on PS5.
    • Please note, not all PlayStation officially licensed or third-party peripherals/accessories may work on PS5. We recommend checking with the manufacturer to confirm whether a product will work on PS5 and specific titles.

Will DualShock 4 work with PS5 games?

No, we believe that PS5 games should take advantage of the new capabilities and features we’re bringing to the platform, including the features of DualSense wireless controller.

Is the PlayStation Camera for PS4 compatible with PS5?

Yes, PlayStation Camera will work with PS5 for playing supported PS VR games. It will require a PlayStation Camera adaptor that will be provided at no additional cost to PS VR users. More details on how to get the adaptor will be announced at a later date.

PSN: BuYcKi

Regels voor berichten