GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Klopt denk enkel gm al pre orders heeft binnengehaald.
    Dan is er nog hoop op een ps5 bij release... Ik heb me ingeschreven op hun ps5 nieuwsbrief
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Rdbc1983's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Dan is er nog hoop op een ps5 bij release... Ik heb me ingeschreven op hun ps5 nieuwsbrief
    Heb ik ook gedaan, thx!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    PSN: TheRtist10

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rdbc1983 Bekijk bericht
    Heb ik ook gedaan, thx!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ook ingeschreven
    PSN: PapiBerto82

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Klopt dat da dreamland nog altijd geen preorders heeft openstaan voor de PS5?
    Dreamland is altijd vrij laat, was bij de Xbox One X ook ( denk zelfs pas ergens in begin Oktober en release was November 2017 ) maar in de Dreamland heb je wel altijd kans om gewoon op launch day nog ene uit het rek te nemen zonder reservatie, is mij zowel gelukt bij de Switch als bij de One X, en anders heb je daar meestal zowiezo 99% kans op een launch day reservatie.

GM vermijden als de pest als je daar nog niet zijt geweest ondertussen, die nemen al een half jaar pre-orders aan ''onder de toog'' in de winkel terwijl het officiele bericht van GM pas veel later komt, dan ga je naar de winkel omdat je denkt ' 'dat bericht is pas geplaatst door GM op social media '' en dan merk je doodleuk dat er al 10 of meer op de lijst staan van maanden terug omdat ze in de winkel al maar al te graag je 50 Euro aannemen en dan met een ''onofficiele'' lijst werken die al half vol staat tegen dat de official pre-order aangekondigd word door GM zelf.

iTrader
    963 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

>>> FAQ <<< PlayStation 5 | reveal 4 juni 22.00u

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dreamland is altijd vrij laat, was bij de Xbox One X ook ( denk zelfs pas ergens in begin Oktober en release was November 2017 ) maar in de Dreamland heb je wel altijd kans om gewoon op launch day nog ene uit het rek te nemen zonder reservatie, is mij zowel gelukt bij de Switch als bij de One X, en anders heb je daar meestal zowiezo 99% kans op een launch day reservatie.

GM vermijden als de pest als je daar nog niet zijt geweest ondertussen, die nemen al een half jaar pre-orders aan ''onder de toog'' in de winkel terwijl het officiele bericht van GM pas veel later komt, dan ga je naar de winkel omdat je denkt ' 'dat bericht is pas geplaatst door GM op social media '' en dan merk je doodleuk dat er al 10 of meer op de lijst staan van maanden terug omdat ze in de winkel al maar al te graag je 50 Euro aannemen en dan met een ''onofficiele'' lijst werken die al half vol staat tegen dat de official pre-order aangekondigd word door GM zelf.
    Ik snap niet hoe jullie zo tegen GM zijn maar hier in Kontich werkt alles super.

Ben op de eerste dag dat het aangekondigd is dat je de PS5 kon reserveren 50€ gaan betalen en was eerst.

Was ergens in Oktober.

Dus best niet veralgemenen
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Ik snap niet hoe jullie zo tegen GM zijn maar hier in Kontich werkt alles super.

Ben op de eerste dag dat het aangekondigd is dat je de PS5 kon reserveren 50€ gaan betalen en was eerst.

Was ergens in Oktober.

Dus best niet veralgemenen
    Da's dus net wat hij zegt. Officieel kon je nog niet reserveren, maar ze deden het wel al.
    Pas enkele weken geleden maakte Game Mania reclame dat je kan reserveren en die info is sinds enkele weken ook op de website te vinden. Maar dat was bijlange nog niet het geval in oktober.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat was honderd procent zeker wel op de site aangegeven indertijd. Dat was toen ze de naam ps5 officieel maakten met die eerste details over de controller. Diezelfde avond stond op hun site dat vanaf de volgende morgen je een preorder kon plaatsen. En er waren er hier een hoop op gevlogen.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    hmmm als ik gereserveerd heb bij GM was het toch al officieel. Ergens begin nov.
    Ik herrinner mij zelf dat op de FB pagina stond & soort affiche in de winkel.
    PSN: Jonas89

iTrader
    963 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is zoals ik zei en ook officieel dat je vanaf woensdag 9oktober de PS5 kon reserveren dus zeker niet enkele weken geleden

PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ja idd Thorazer. Ik meen dat bericht indertijd ook gelezen te hebben. Kheb nog eventjes gewacht waar ik effectief de 50€ ging betalen (Gent of Oudenaarde).
    Maar ik weet zeker dat het vanaf 9 okotber via de officiele weg was. Dus niks onder de toog

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

Onder de toog?
    Van zodra iets aangekondigd is kan je dat altijd pre-orderen daar. Maakt niet uit wat het is.
    Niks onofficiële lijst aan, it's how it goes. Bij GM kan je niks off the record doen, da's allemaal één systeem.

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien bedoelen ze het eerder op het punt dat gm maar laat pre-orderen zoals het hun uitkomt. Niet wetende hoeveel units ze uiteindelijk op release zullen krijgen en zo het nut van preorderen zelf al meteen teniet doen want door zo extreem vroeg daar aan te beginnen weten jullie allemaal dat er uiteindelijk een groot deel uit de boot zullen vallen en nog wat meer mensen ontevreden maakt.
    Aangekondigd of niet, officieel lijkt mij het pas vanaf je als winkel weet wanneer dat product er zal zijn, hoeveel je er zal hebben en hoeveel het product zal kosten, nu bij ps5 hebben jullie een blinde Pre-order toegelaten. Dat komt extreem hard over als, kom smijt de registers open we gaan al snel wat beginnen cashen op die goedgelovige, ongeduldige zieltjes.

In een ideale wereld zouden jullie preorders pas mogen toelaten als jullie die info hebben (datum, prijs en hoeveelheid)
    Een preorder is bedoeld om met zekerheid uw product op day one te hebben, door die overvloed aan pre-orders maken jullie eigenlijk meer ontevreden klanten, zelfs nog voor release, dan tevreden klanten. Als je uw klant op voorhand kan waarschuwen, ok je kan uw preorder alsnog plaatsen maar we zitten al over de day one levering is die persoon tenminste op voorhand gewaarschuwd. Nu zit er een deel thuis uit te kijken naar hun product, niet wetende of ze het daadwerkelijk gaan hebben.

Top-strategie! Ik snap de misnoegdheid tegenover de keten. Of waarom mensen ineens "onder de toog beschuldigingen beginnen te maken.

Maar waarom focussen op gm. Er zijn meer dan genoeg plekken om te gaan reserveren toch? Dreamland, mm, fnac, makro, online shops en weet ik veel waar nog allemaal. Kheb de gm-fetish nooit begrepen... Al van toen ik nog jong was voelde ik mij bekocht als ik daar buitenwandelde...
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknohol1c Bekijk bericht
    Misschien bedoelen ze het eerder op het punt dat gm maar laat pre-orderen zoals het hun uitkomt. Niet wetende hoeveel units ze uiteindelijk op release zullen krijgen en zo het nut van preorderen zelf al meteen teniet doen want door zo extreem vroeg daar aan te beginnen weten jullie allemaal dat er uiteindelijk een groot deel uit de boot zullen vallen en nog wat meer mensen ontevreden maakt.
    Aangekondigd of niet, officieel lijkt mij het pas vanaf je als winkel weet wanneer dat product er zal zijn, hoeveel je er zal hebben en hoeveel het product zal kosten, nu bij ps5 hebben jullie een blinde Pre-order toegelaten. Dat komt extreem hard over als, kom smijt de registers open we gaan al snel wat beginnen cashen op die goedgelovige, ongeduldige zieltjes.

In een ideale wereld zouden jullie preorders pas mogen toelaten als jullie die info hebben (datum, prijs en hoeveelheid)
    Een preorder is bedoeld om met zekerheid uw product op day one te hebben, door die overvloed aan pre-orders maken jullie eigenlijk meer ontevreden klanten, zelfs nog voor release, dan tevreden klanten. Als je uw klant op voorhand kan waarschuwen, ok je kan uw preorder alsnog plaatsen maar we zitten al over de day one levering is die persoon tenminste op voorhand gewaarschuwd. Nu zit er een deel thuis uit te kijken naar hun product, niet wetende of ze het daadwerkelijk gaan hebben.

Top-strategie! Ik snap de misnoegdheid tegenover de keten. Of waarom mensen ineens "onder de toog beschuldigingen beginnen te maken.

Maar waarom focussen op gm. Er zijn meer dan genoeg plekken om te gaan reserveren toch? Dreamland, mm, fnac, makro, online shops en weet ik veel waar nog allemaal. Kheb de gm-fetish nooit begrepen... Al van toen ik nog jong was voelde ik mij bekocht als ik daar buitenwandelde...
    That's kind of their business plan
    Moest Game Mania de debielen niet hebben die hun game komen kopen aan 65 euro om die dezelfde week terug te komen verkopen voor 30 euro, mogen ze morgen dicht doen.
    IQ van de gemiddelde GM klant ligt ook gewoon belachelijk laag.

Toen ik er nog werkte zei ik er wel meteen bij wanneer ik dacht dat ze er niet bij gingen zijn op release.

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    That's kind of their business plan
    Moest Game Mania de debielen niet hebben die hun game komen kopen aan 65 euro om die dezelfde week terug te komen verkopen voor 30 euro, mogen ze morgen dicht doen.
    IQ van de gemiddelde GM klant ligt ook gewoon belachelijk laag.

Toen ik er nog werkte zei ik er wel meteen bij wanneer ik dacht dat ze er niet bij gingen zijn op release.
    Aah, werkt ge daar niet meer? Kging al vragen: noemt gij uw klanten nu debielen?
    T is triest, mensen zouden de keten veel harder moeten boycotten. Denk dat gm verliezen geen groot verlies zou zijn. Behalve het aantal jobs die erdoor verloren zouden gaan....
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c

iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    nja, een console koop ik nog graag bij GM. Omdat er anders niet veel keuze is hier in de buurt.
    TLOU2 ook nog omdat ik nog -7,50 heb. Anders niet meer

@ tekno: Makro verkoopt géén elektronica meer, t'is MM

Regels voor berichten