Pagina 82 van 98 Eerste ... 327278798081828384858692 ... Laatste
    Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    229 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Altijd heel dat geneut over exclusives
    Ik heb een ps2 gekocht voor ICO
    Cube voor Sunshine
    PC voor Team Fortress 2
    Dreamcast voor Soul Caliber
    PS3 voor Uncharted 2
    360 voor Gears of War
    PS4 voor The Last Guardian

Volgend jaar upgrade/nieuwe pc en vr kit voor HL: Alyx
    #exclusivesmatter.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Het mooie van een pc is dat je er ook emulators kan op draaien. Zo kan je bv Zelde BOTW op een Wii U emulator spelen
    Giggity

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het mooie van een pc is dat je er ook emulators kan op draaien. Zo kan je bv Zelde BOTW op een Wii U emulator spelen
    De Wii nu... Voor de PS4 is er bij mijn weten nog altijd geen.

Emulators zijn goed voor retro games, de rest doe ik liever via de normale weg.
    PSN: Shaddix-be

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Blijkbaar vinden veel devs de ps5 meer superior dan de sx.
    PS5 'Superior' to Xbox Series X in a Lot of Ways, But Devs Seem Disappointed by Sony's Communication - Push Square
    Spijtig dat ze dan voor die GDC presentatie gingen om aan het grote publiek te tonen. Ze hadden het beter aangepakt kunnen hebben. Maar bon, we hebben nog tijd, volgende echte show zal beter zijn...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

YoDa-HaZe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Blijkbaar vinden veel devs de ps5 meer superior dan de sx.
    PS5 'Superior' to Xbox Series X in a Lot of Ways, But Devs Seem Disappointed by Sony's Communication - Push Square
    Spijtig dat ze dan voor die GDC presentatie gingen om aan het grote publiek te tonen. Ze hadden het beter aangepakt kunnen hebben. Maar bon, we hebben nog tijd, volgende echte show zal beter zijn...
    Interessant artikel, als ze een beetje slim zijn doen ze deze maand een volledige voorstelling met deftige uitleg dat bvb niet de bc beperkt word tot 100 games zoals velen nu denken en uitleg hoe die ssd en mss hun andere voordelen wel voor betere prestaties kunnen zorgen.
    PSN: Oxaen

NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor mij interesseert het me eigenlijk vrij weinig wat er allemaal al dan niet in zit, het enige waar ik meer op gehoopt had was de bwc. Zeker nu dat software emulatie van ps1 en ps2 toch al best ver gekomen is. Voor de ps3 begrijp ik dat dit een heel grote technische onderneming is, en om zomaar nieuwe cell's e.d. te gaan produceren zal ook geen optie zijn. Maar partieel support van ps4 vind ik wel best mager.

Nu in any case, de exclusives zijn gewoon de reden dat ik bij playstation zou blijven.
    (='.'=)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoGo Bekijk bericht
    Voor mij interesseert het me eigenlijk vrij weinig wat er allemaal al dan niet in zit, het enige waar ik meer op gehoopt had was de bwc. Zeker nu dat software emulatie van ps1 en ps2 toch al best ver gekomen is. Voor de ps3 begrijp ik dat dit een heel grote technische onderneming is, en om zomaar nieuwe cell's e.d. te gaan produceren zal ook geen optie zijn. Maar partieel support van ps4 vind ik wel best mager.

Nu in any case, de exclusives zijn gewoon de reden dat ik bij playstation zou blijven.
    Dat is waar ze nu nog op cashen, lekker die PS2 klassiekers aanrekenen in de ps store. Dat is een beetje greedy van Sony imo. Ben ook eens benieuwd of toppers als Ghost of Tsutshima / Last of us 2 automatisch gewoon worden verbetered met een patch voor de PS5, dit is toch waar ik op reken. Het zou schandalig zijn moesten ze de game opnieuw voor PS5 verkopen en dat deze dan de betere versie is. Elke PS4 aangekochte game moet dan automatisch geupgrade worden naar de PS5 versie. Zo gaat dit toch bij Microsoft in zijn werk. Net hetzelfde met iets onnozels als "Avatars" ja je kan wel als je echte naam requests doet een custom avatar instellen, maar deze zal je online nog niet zien. Dit is nu maar een klein vb waar sony nog probeert op te cashen.

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoGo Bekijk bericht
    Voor mij interesseert het me eigenlijk vrij weinig wat er allemaal al dan niet in zit, het enige waar ik meer op gehoopt had was de bwc. [...] Maar partieel support van ps4 vind ik wel best mager.
    Sony heeft dit intussen verduidelijkt.

"A quick update on backward compatibility – With all of the amazing games in PS4’s catalog, we’ve devoted significant efforts to enable our fans to play their favorites on PS5. We believe that the overwhelming majority of the 4,000+ PS4 titles will be playable on PS5.

We’re expecting backward compatible titles will run at a boosted frequency on PS5 so that they can benefit from higher or more stable frame rates and potentially higher resolutions. We’re currently evaluating games on a title-by-title basis to spot any issues that need adjustment from the original software developers.

In his presentation, Mark Cerny provided a snapshot into the Top 100 most-played PS4 titles, demonstrating how well our backward compatibility efforts are going. We have already tested hundreds of titles and are preparing to test thousands more as we move toward launch. We will provide updates on backward compatibility, along with much more PS5 news, in the months ahead. Stay tuned!"

In theorie zal dus gewoon elke PS4-game speelbaar zijn op PS5, maar zullen ze niet allemaal een hogere resoluties en/of frame rate ondersteunen.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Sony heeft dit intussen verduidelijkt.

In theorie zal dus gewoon elke PS4-game speelbaar zijn op PS5, maar zullen ze niet allemaal een hogere resoluties en/of frame rate ondersteunen.
    Is top, heb nog veel PS4 games liggen dus zeer handig.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Zou dit dan ook strekken naar digitaal aangekochte games?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Zou dit dan ook strekken naar digitaal aangekochte games?
    Inderdaad, het zou fantastisch zijn mocht je je huidige bibliotheek gewoon kunnen overzetten.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat lijkt mij de evidentie zelve? Op disc of in download, de data blijft toch hetzelfde?
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat zou wel heel erg zijn, ik verwacht toch al mijn ps plus/aangekochte games digitaal te kunnen spelen op de PS5.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Laat ons hopen! Zou idd mooi zijn, zeker met al die PS+ games de laatste tijd (waarvan ik er toch bijna geen speel )
    Giggity

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hun ps3 games zijn toch ook digitaal ? Denk waarschijnelijk makkelijker te porten digitaal dan fysieke exemplaren.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    Steam : Sync

Regels voor berichten