BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou dat niet op een niveau lager zitten, of op de engine die ze gebruiken? Die per platform anders werkt (maar je wel hetzelfde kan gebruiken). Lijkt mij logisch (als developer zijnde), maar ofc geen ervaring me dit.

PSN: BuYcKi

conscius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=4ehD...ature=youtu.be

Interessante uitleg ivm de revolutionaire SSDtechniek van de ps5

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door conscius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Nice! Veel reageren zoals hij eerst reageerde. Cool dat hij toch de tijd neemt om het beter te bestuderen en dit filmpje te maken. Tim Sweeney zou ook nooit zomaar iets zeggen. Mannen zoals hem, carmack, Cerny,...kan je beter serieus nemen.
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Nice! Veel reageren zoals hij eerst reageerde. Cool dat hij toch de tijd neemt om het beter te bestuderen en dit filmpje te maken. Tim Sweeney zou ook nooit zomaar iets zeggen. Mannen zoals hem, carmack, Cerny,...kan je beter serieus nemen.
    Die kerels zijn ook topnamen in de game-industrie en geniën op zich. Dus ik hecht er zeker ook wel geloof aan.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door conscius Bekijk bericht

Jaaaaaa, de Linus ! Das echt een top kanaal op Youtube. Ben daar tijdens de lockdown beginnen naar zien, das echt heel goe en grappig.

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Jaaaaaa, de Linus ! Das echt een top kanaal op Youtube. Ben daar tijdens de lockdown beginnen naar zien, das echt heel goe en grappig.
    Ik kan die mens ni uitstaan maar hij kent er wel wat van, dat geef ik toe
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    De linus is al bezig van in de early YouTube dagen, toen zag die echt eruit als zo een teenage “kopke” en leek dat alsof je tech advies nam van uwe maat die elke week in een disco hing.

Als ik nu tegenwoordig zie met zijn kids en hoeveel rimpels die heeft gekregen voel ik me ook instant oud want keek al toen die nog 20 eruit zag

Ondertussen begin ik wel op elk forum dat geneuzel over die SSD beu te worden, ja het is nice en gaat enorm helpen met loading en instreamen van assets maar daar stopt het dan ook weer allemaal een beetje, dingen als cpu en gpu power blijven boeiender want uiteindelijk ligt daar de kracht van uw graphics en FPS en ray tray abilities.

Een snelle ssd is leuk maar deftige fps en graphics is leuker.

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    De linus is al bezig van in de early YouTube dagen, toen zag die echt eruit als zo een teenage “kopke” en leek dat alsof je tech advies nam van uwe maat die elke week in een disco hing.

Als ik nu tegenwoordig zie met zijn kids en hoeveel rimpels die heeft gekregen voel ik me ook instant oud want keek al toen die nog 20 eruit zag

Ondertussen begin ik wel op elk forum dat geneuzel over die SSD beu te worden, ja het is nice en gaat enorm helpen met loading en instreamen van assets maar daar stopt het dan ook weer allemaal een beetje, dingen als cpu en gpu power blijven boeiender want uiteindelijk ligt daar de kracht van uw graphics en FPS en ray tray abilities.

Een snelle ssd is leuk maar deftige fps en graphics is leuker.
    Kijk maar eens Cerny zijn uitleg De SSD zal veel meer verandering aan game ontwerp doen dan een snellere gpu/cpu. Ook graphics zullen mooier zijn vermits er veel meer en gedetailleerdere textures zullen kunnen ingeladen worden. Het zijn geen kleine developers die dit ook beaamt hebben. Natuurlijk moet de cpu/gpu/geheugen combo meeschalen om die hoeveelheid data die nu kan aangeleverd worden te verwerken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Zeker Scrapyard Wars bekijken, seizoen 5 en 6 zijn de beste.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Kijk maar eens Cerny zijn uitleg De SSD zal veel meer verandering aan game ontwerp doen dan een snellere gpu/cpu. Ook graphics zullen mooier zijn vermits er veel meer en gedetailleerdere textures zullen kunnen ingeladen worden. Het zijn geen kleine developers die dit ook beaamt hebben. Natuurlijk moet de cpu/gpu/geheugen combo meeschalen om die hoeveelheid data die nu kan aangeleverd worden te verwerken.
    Ik heb die uitleg gezien, maar een SSD blijft op het einde van de dag een SSD en geen cpu of gpu, om die mooiere en gedetailleerdere textures in te laden heb je nog steeds een goede cpu en gpu nodig want die worden niet magisch mooier door enkel een SSD.
    Zoals je zelf zegt is het een combo van cpu/gpu/ram/ssd.

Ik twijfel er niet aan dat het deftig in elkaar steekt maar na een tijd is het gewoon een beetje meh om elk forum topic te openen en het gaat enkel en alleen maar over die SSD nuja ook wat de fout dat het momenteel komkommertijd is want de ps5 show is uitgesteld dus er is niets nieuws om over te posten.

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    108 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb die uitleg gezien, maar een SSD blijft op het einde van de dag een SSD en geen cpu of gpu, om die mooiere en gedetailleerdere textures in te laden heb je nog steeds een goede cpu en gpu nodig want die worden niet magisch mooier door enkel een SSD.

Ik twijfel er niet aan dat het deftig in elkaar steekt maar na een tijd is het gewoon een beetje meh om elk forum topic te openen en het gaat enkel en alleen maar over die SSD nuja ook wat de fout dat het momenteel komkommertijd is want de ps5 show is uitgesteld dus er is niets nieuws om over te posten.
    sja, iedere console heeft nu tenminste een punt waarop ze sterker zijn de andere .. xbox heeft zijn tflops, ps5 heeft zijn ssd
    in de xbox thread is men bezig over tflops, hier zijn we bezig over ssd
    gezien er voor de rest bijna nog nix geweten is, is dit wel wat normaal
    PSN Nickname = jersyi

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Klopt, kwil eigenlijk gewoon wat nieuws want we hebben niets gehad sinds Cerny zijn tech speech aan het begin van de lockdown.
    En dat te weten dat het anders nu E3 was, extra zuur

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)

Bwa, als er nu opeens een systeem komt dat enkel maar een SSD kan hebben, betekent dat dat er geen rekening moet worden gehouden met een trage HDD en er zo goed als niets op voorhand in RAM moet worden geplaatst.

Dus nu opeens gaat er veel meer ruimte zijn in RAM om op voorhand objecten te renderen in hoge kwaliteit op momenten dat de CPU/GPU wat minder te doen hebben.

Ipv een sterkere CPU/GPU te moeten hebben die sneller kan renderen, krijgt je CPU/GPU gewoon meer tijd om te renderen.
    Laatst gewijzigd door Destel; 7 juni 2020 om 21:26
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Bwa, als er nu opeens een systeem komt dat enkel maar een SSD kan hebben, betekent dat dat er geen rekening moet worden gehouden met een trage HDD en er zo goed als niets op voorhand in RAM moet worden geplaatst.

Dus nu opeens gaat er veel meer ruimte zijn in RAM om op voorhand objecten te renderen in hoge kwaliteit op momenten dat de CPU/GPU wat minder te doen hebben.

Ipv een sterkere CPU/GPU te moeten hebben die sneller kan renderen, krijgt je CPU/GPU gewoon meer tijd om te renderen.
    Inderdaad. En het speciale bij de PS5 is eigenlijk niet de SSD, het is de weg van de SSD naar het rest van het systeem. Deze is zo ongelooflijk snel gemaakt dat er zaken mogelijk zijn die we nog niet gezien hebben.

Meer polygonen, mooiere pixels, het is allemaal vrij meh. Maar deze SSD kan echt meer dan alleen de graphics veranderen. Vandaar dat er waarschijnlijk veel over gepraat word. Dat samen met de CPU ben ik het meest enthousiast over. Hopelijk komt er een grote vooruitgang eindelijk op vlak van physics en AI hierdoor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

iTrader
    663 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Allee nog 3 dagen wachten, hopen op een release data zal teveel gevraagd zijn wellicht

Regels voor berichten