kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    GM klanten kwamen constant af met "Gee tee aah zesse, tga exclusive voor de pleesteesje vijf zijn, mijne maat kent iemand da bij pleesteesje werkt enal"

Of zo van: "welk spelleke ist beste in gans uwe winkel meneer?"
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimme1975 Bekijk bericht
    Of zo van: "welk spelleke ist beste in gans uwe winkel meneer?"
    Ganse ganse dagen

"Kzoek een spelleke"
    Euh ja, genre?
    "kweenie, een goe"
    Euhm, welke games hebt ge al gespeeld die ge goed vond?
    "Kal of Djoetie, Granteft enal ma kwil lijk keer iet anders"
    *stelt 500 games voor*
    "hebde niets met schieten?"

Ik nu ik er terug aan denk

Moesten ze ooit een serie zoals The Office maken of Het Leven zoals het is: Game Mania maken, ge lacht u echt dood
    Kan echt een boek schrijven over alle domme zever die ge ganse dagen naar uw kop krijgt daar. People are retarded

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tis daar echt soms lachen, ik ga veel bij (kristof eeklo ) en is daar de gewoonte da we daar soms uurke babbelen of soms speelt hij mee een game. Maar ondertussen ziede ook wa marginaal gespuis daar komt, 1 van de beste vond ik ne loodgieter die een factuur moest hebben van 2 spellekes totaal 40€ ofzo

iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Tis daar echt soms lachen, ik ga veel bij (kristof eeklo ) en is daar de gewoonte da we daar soms uurke babbelen of soms speelt hij mee een game. Maar ondertussen ziede ook wa marginaal gespuis daar komt, 1 van de beste vond ik ne loodgieter die een factuur moest hebben van 2 spellekes totaal 40€ ofzo
    Die facturen da's constant voor echt elk bedrag en elk artikel.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik las net nog dat ze cruciale delen van de Unreal 5 engine hebben moeten herschrijven/bewerken speciaal voor ps5, omdat die zo snel is. Uiteraard gaat de engine ook gebruikt worden voor series x,... Maar dat men specifiek dit aanhaalt, is toch wel nice. Tim Sweeney heeft zich ook al verschillende keren uitgelaten over de ps5. En hij prijst de architectuur van de ps5. Net zoals John carmack, devs van cryteck, ready at dawn,... En uiteraard van first party ontwikkelaars van Sony. Maar iedere week lees je wel iets dat de ps5 architectuur zo geprezen wordt. Dit valt toch enorm op.
    En eerlijk gezegd denk ik dat Cerny/Sony de juiste keuze heeft gemaakt. Op papier is de gpu van de series x 18 procent krachtiger (PS4 gpu was meer dan 40 procent krachtiger dan de originele one). Maar in werkelijkheid kan je dit niet zo berekenen/vergelijken. De SSD van de ps5 neemt veel werk weg van de gpu. Bepaalde assets worden op de mili second ingeladen door de SSD. Waardoor de gpu hier geen rekening moet mee houden. Dit is wel het geval met de series x.
    En hoeveel te meer ik er over nadenk, de SSD pushed pc ook verder vooruit. Pure TerrafLOps niet, want daar wint pc toch altijd. Het is gewoon indrukwekkend als je die technische gasten hoort praten over de architectuur van de ps5. Zij zeggen ook, het is niet gewoon de SSD, het is de volledige architectuur. Alle verbindingen tussen SSD, gpu, cpu moeten supersnel zijn. De controller chip van de ssd,...noem maar op.
    Cerny heeft ook gezegd dat je uiteindelijk je SSD kan uitbreiden door een grotere variant, maar die moet sneller zijn dan de 5,5 gb/s van de ps5. Hoe snel juist en welke is nog niet bekend, die moeten nog uitkomen achteraf.
    Ik ben gewoon benieuwd, zéker nu bekend is dat Xbox nog 2 jaar games ook voor de originele Xbox one blijft uitbrengen. Dat wil zeggen dat die next gen games ook moeten kunnen gebruik maken van de SSD van de originele Xbox one. Uiteraard gaan de games supersnel laden op de series x(en qua resolutie en framerate top zijn) maar ze gaan niet zoals met ps5 specifiek gebruik maken van de SSD architectuur, aangezien Sony na Ghost en tlou2 all in gaat op ps5. Benieuwd hoe een game als horizon 2 er gaat uitzien ( ik zie Aloy al supersnel vliegen door de grote spelwereld op zo'n vliegende robot).
    Benieuwd naar de vergelijkingen tussen beiden binnenkort!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Ik las net nog dat ze cruciale delen van de Unreal 5 engine hebben moeten herschrijven/bewerken speciaal voor ps5, omdat die zo snel is. Uiteraard gaat de engine ook gebruikt worden voor series x,... Maar dat men specifiek dit aanhaalt, is toch wel nice. Tim Sweeney heeft zich ook al verschillende keren uitgelaten over de ps5. En hij prijst de architectuur van de ps5. Net zoals John carmack, devs van cryteck, ready at dawn,... En uiteraard van first party ontwikkelaars van Sony. Maar iedere week lees je wel iets dat de ps5 architectuur zo geprezen wordt. Dit valt toch enorm op.
    En eerlijk gezegd denk ik dat Cerny/Sony de juiste keuze heeft gemaakt. Op papier is de gpu van de series x 18 procent krachtiger (PS4 gpu was meer dan 40 procent krachtiger dan de originele one). Maar in werkelijkheid kan je dit niet zo berekenen/vergelijken. De SSD van de ps5 neemt veel werk weg van de gpu. Bepaalde assets worden op de mili second ingeladen door de SSD. Waardoor de gpu hier geen rekening moet mee houden. Dit is wel het geval met de series x.
    En hoeveel te meer ik er over nadenk, de SSD pushed pc ook verder vooruit. Pure TerrafLOps niet, want daar wint pc toch altijd. Het is gewoon indrukwekkend als je die technische gasten hoort praten over de architectuur van de ps5. Zij zeggen ook, het is niet gewoon de SSD, het is de volledige architectuur. Alle verbindingen tussen SSD, gpu, cpu moeten supersnel zijn. De controller chip van de ssd,...noem maar op.
    Cerny heeft ook gezegd dat je uiteindelijk je SSD kan uitbreiden door een grotere variant, maar die moet sneller zijn dan de 5,5 gb/s van de ps5. Hoe snel juist en welke is nog niet bekend, die moeten nog uitkomen achteraf.
    Ik ben gewoon benieuwd, zéker nu bekend is dat Xbox nog 2 jaar games ook voor de originele Xbox one blijft uitbrengen. Dat wil zeggen dat die next gen games ook moeten kunnen gebruik maken van de SSD van de originele Xbox one. Uiteraard gaan de games supersnel laden op de series x(en qua resolutie en framerate top zijn) maar ze gaan niet zoals met ps5 specifiek gebruik maken van de SSD architectuur, aangezien Sony na Ghost en tlou2 all in gaat op ps5. Benieuwd hoe een game als horizon 2 er gaat uitzien ( ik zie Aloy al supersnel vliegen door de grote spelwereld op zo'n vliegende robot).
    Vind je het ergens dan niet voos dat Sony basically heel zijn publiek dwingt om een PS5 te kopen?
    Kijk er wel naar uit om grote games a la Elder Scrolls zonder loading times te spelen in de toekomst.
    Denk dat de sprong van graphics niet zooo groot gaat zijn. PS4 ziet er nog steeds supergoed uit. Denk meer particle effectjes en wat meer details.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Vind je het ergens dan niet voos dat Sony basically heel zijn publiek dwingt om een PS5 te kopen?
    Kijk er wel naar uit om grote games a la Elder Scrolls zonder loading times te spelen in de toekomst.
    Denk dat de sprong van graphics niet zooo groot gaat zijn. PS4 ziet er nog steeds supergoed uit. Denk meer particle effectjes en wat meer details.
    Zij doen toch net hetzelfde als met ps1,ps2,ps3,PS4... Zij geloven in generaties. En ik volg hen daar in. Ik vind niet dat je met een nieuwe generatie rekening moet houden met een box van 7 jaar oud. En het is nu niet dat ze PS4 laten vallen hè. Kijk naar de topgames op het einde van deze generatie. En je hebt third party nog...

iTrader
    963 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zij doen toch net hetzelfde als met ps1,ps2,ps3,PS4... Zij geloven in generaties. En ik volg hen daar in. Ik vind niet dat je met een nieuwe generatie rekening moet houden met een box van 7 jaar oud. En het is nu niet dat ze PS4 laten vallen hè. Kijk naar de topgames op het einde van deze generatie. En je hebt third party nog...
    Volledig mee akkoord , eens overstapt naar PS5 of Series X kijk ik echt niet meer naar games van vorige generaties...

Is zo overroepen die b/c naar mijn mening.
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Volledig mee akkoord , eens overstapt naar PS5 of Series X kijk ik echt niet meer naar games van vorige generaties...

Is zo overroepen die b/c naar mijn mening.
    Ik heb het eerlijk gezegd niet over bc he, want ps5 gaat wel bc met PS4 games. Maar de nieuwe games zijn enkel voor ps5, en niet meer voor PS4. En zo is het altijd geweest. Nieuwe generatie, daar horen nieuwe games bij voor dat systeem. Daar ben ik idd ook voor.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    En gaat ps5 nog samen kunnen spelen met ps4 ?
    Gaan ze nog in de party kunnen samen ?

Voor games die crossplay zijn zie ik geen problemen maar voor andere games dan wel.
    En moeten we de game dan 2 keer kopen ?
    Bv ken heel wat mensen die f1 2020 gaan kopen, gratis upgrade naar de 5 ?
    Of zal het met BC zijn.

Daarvan xbox sommige games dat je nu koopt gratis upgrade naar series x, dan hoop ik dat Sony het zelfde doet.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Daar moet je mij toch is uitleggen hoe ne SSD een GPU kan helpen? De ene unit laadt/leest/slaagt data op, de andere maakt wiskundige berekeningen om een beeld op uw scherm tevoorschijn te laten komen. Het lijkt mij zeer sterk dat ne ssd de gpu gaat helpen. Of ik lees uw post verkeerd?

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Daar moet je mij toch is uitleggen hoe ne SSD een GPU kan helpen? De ene unit laadt/leest/slaagt data op, de andere maakt wiskundige berekeningen om een beeld op uw scherm tevoorschijn te laten komen. Het lijkt mij zeer sterk dat ne ssd de gpu gaat helpen. Of ik lees uw post verkeerd?
    als de ssd zo snel is, zoals ram geheugen, dan zal de ssd wel degelijk helpen
    bekijk es de filmpjes van digitalfoundry, die zijn veel beter in deze uitleg
    dees legt het ook wel goed uit

https://www.reddit.com/r/PS5/comment...d_explanation/
    PSN Nickname = jersyi

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    What if the SSD is so fast that as the player is turning around, it's possible to load textures? If it takes half a second to turn, that's 4GB of compressed data you can load.
    Cerny zijn woorden, en ondertussen ook al verschillende keren bevestigd door devs. Die SSD doet veel méér dan alleen loadingtimes,... Dus, er vallen taken weg. Zonder zo'n snelle SSD zou dit onmogelijk zijn. Ook die techdemo van Unreal (demo is specifiek gemaakt voor de ps5 dev kit), daar is een stuk met al die standbeelden. 500 standbeelden. Miljoenen triangles zoals zij zeggen. Daar helpt de SSD enorm om on the fly Textures,...mee in te laden(zonder de SSD zou de gpu die volledige kamer niet aankunnen zelfs). Ook bevestigd door een ex dev van dice. Maakt nu zijn eigen engines. Anyways, ondertussen is dit al zeer vaak ter sprake gekomen met devs. Vandaar we ook continu lof krijgen over de architectuur van de ps5. Die SSD doet meer dan je denkt hè

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    This is not just a whole lot of polygons and memory. It’s also a lot of polygons being loaded every frame as you walk around through the environment and this sort of detail you don’t see in the world would absolutely not be possible at any scale without these breakthroughs that Sony’s made.”

Sweeney says that Sony’s storage architecture is far ahead of “the best SSD solution you can buy on PC today. And so it’s really exciting to be seeing the console market push forward the high-end PC market in this way.”

Quote van Tim Sweeney. Maar ondertussen staat internet vol met devs...die dat al gezegd hebben.

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    probleem zal enkel zijn > multi platform titels gaan hier toch niet echt gebruik van maken
    dan moeten ze bijna aparte games maken voor ps5 en xbox

hopelijk wel uiteraard, maar ik denk van niet
    kijk naar ubisoft die zitten nog altijd te klooien met 30fps op de xbox one x :')
    PSN Nickname = jersyi

Regels voor berichten