Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknohol1c Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aah, werkt ge daar niet meer? Kging al vragen: noemt gij uw klanten nu debielen?
    T is triest, mensen zouden de keten veel harder moeten boycotten. Denk dat gm verliezen geen groot verlies zou zijn. Behalve het aantal jobs die erdoor verloren zouden gaan....
    Nee, got fired een tijdje terug Besparingen ftw
    Nuja, ben er niet rouwig om. Verschrikkelijke werkgever

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bij uw verjaardag krijgt ge ook 5 euro gratis voor min. 10 bestelwaarde bij Game Mania.

Ben 'toevallig' morgen jarig, dus ps plus voor 37 euro

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Onder de toog?
    Van zodra iets aangekondigd is kan je dat altijd pre-orderen daar. Maakt niet uit wat het is.
    Niks onofficiële lijst aan, it's how it goes. Bij GM kan je niks off the record doen, da's allemaal één systeem.
    Onder de toog is misschien een verkeerde woordkeuze, van zodra er info bekend is gooien ze altijd s'nachts een soort van pre-order pagina online die in 10 min in elkaar is gestoken met enkel wat tekst en kan je naar de winkel hollen om je 50 euro af te geven de dag erna of een paar dagen erna, maar de officiele aankondiging op social media of dergelijke is soms pas weken later.
    Als je soms al op dag 1 gaat na de aankondiging vinden ze het zelfs nog niet eens in het systeem, mijn pre-order van een One X 1 dag na E3 in 2017 had zelfs niet '' Xbox One X'' op mijn kasticket van aanbetaling.

Anyway los daarvan vind ik hun systeem gewoon slecht, ze vragen al 50 Euro op voorhand en je hebt geen enkele garantie op een day 1 unit omdat ze al ( in dit geval ) een jaar op voorhand orders aannemen, dan ben ik meer voorstander van shops die pas pre-orders omhoog gooien wanneer ze weten hoeveel ze krijgen van Sony, en dan de pre-orders sluiten op tijd, daarom ga ik al sinds de Switch en One X launch naar Dreamland en had ik ook mijn One X pre-order geannuleerd en mijn 50 Euro terug gevraagd, achteraf een goede keuze want ze hadden er maar 3-5 per shop op launch.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 31 mei 2020 om 23:23

Osis1984's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    That's kind of their business plan
    Moest Game Mania de debielen niet hebben die hun game komen kopen aan 65 euro om die dezelfde week terug te komen verkopen voor 30 euro, mogen ze morgen dicht doen.
    IQ van de gemiddelde GM klant ligt ook gewoon belachelijk laag.

Toen ik er nog werkte zei ik er wel meteen bij wanneer ik dacht dat ze er niet bij gingen zijn op release.
    Ja is best triestig. Moeders die met hun klein mannen binnenkomen om hun oude console te verkopen en akkoord gaan met spotprijzen.
    Heb vroeger meerdere keren gezegd van Mevrouw, verkoop het gewoon op 2e hands en je krijgt er een pak meer voor..
    Don't know , don't care

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tis nog altijd een " speciaal zaak " als je vb aan sheldon iets vroeg over een game of console advies zal je een beter antwoord krijgen na in carrefour om maar iets te zeggen. Al ga ik naar de game mania in mijn buurt meer uit sympathie ( ken die kerel al redelijk lang en sla ik wel een praatje ).
    Tegenwoordig een inruil acties zijn best oke voor degene die er wat tijd insteken 2 games ruilen voor nieuwe game +25€ opleg, staan veel games tussen die je kan oppikken 2dehands voor 10€ als je zo twee binnensteekt kom je aan een totaal bedrag van 45€, natuurlijk houden ze de boel recht met mensen die games binnen doen met waarde van 30€ used.

Maar als we zo door gaan zitten we binnen tien jaar alleen maar met bol's en van die toestanden en ik denk dat we dat moeten vermijden, tenzij je echt niet meer uit je kot wil komen.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Tis nog altijd een " speciaal zaak " als je vb aan sheldon iets vroeg over een game of console advies zal je een beter antwoord krijgen na in carrefour om maar iets te zeggen. Al ga ik naar de game mania in mijn buurt meer uit sympathie ( ken die kerel al redelijk lang en sla ik wel een praatje ).
    Tegenwoordig een inruil acties zijn best oke voor degene die er wat tijd insteken 2 games ruilen voor nieuwe game +25€ opleg, staan veel games tussen die je kan oppikken 2dehands voor 10€ als je zo twee binnensteekt kom je aan een totaal bedrag van 45€, natuurlijk houden ze de boel recht met mensen die games binnen doen met waarde van 30€ used.

Maar als we zo door gaan zitten we binnen tien jaar alleen maar met bol's en van die toestanden en ik denk dat we dat moeten vermijden, tenzij je echt niet meer uit je kot wil komen.
    Ivm die games inruilen.. heb ik ook al een keer gedaan .goedkoop op 2de hands en dan in GM binnen brengen voor de nieuwe te kopen.
    Voor de rest koop ik daar enkel als ze iets fatsoenlijk bij de game steken via pre order,of een mooi promotie.
    Die kerel v Hasselt is na 20 jaar gestopt omdat het niet meer rendabel was.
    En paar maanden later doet GM op de zuivelmarkt dan nog wel,midden vd stad opnieuw ene open.??
    En dan steken ze daar zo een paar trutjes in die overdreven vriendelijk zijn en eigenlijk nergens iets v afweten..
    En dan het nieuwe systeem v hun bonnen v 7,5€ trekt op niks meer.

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Onder de toog is misschien een verkeerde woordkeuze, van zodra er info bekend is gooien ze altijd s'nachts een soort van pre-order pagina online die in 10 min in elkaar is gestoken met enkel wat tekst en kan je naar de winkel hollen om je 50 euro af te geven de dag erna of een paar dagen erna, maar de officiele aankondiging op social media of dergelijke is soms pas weken later.
    Als je soms al op dag 1 gaat na de aankondiging vinden ze het zelfs nog niet eens in het systeem, mijn pre-order van een One X 1 dag na E3 in 2017 had zelfs niet '' Xbox One X'' op mijn kasticket van aanbetaling.

Anyway los daarvan vind ik hun systeem gewoon slecht, ze vragen al 50 Euro op voorhand en je hebt geen enkele garantie op een day 1 unit omdat ze al ( in dit geval ) een jaar op voorhand orders aannemen, dan ben ik meer voorstander van shops die pas pre-orders omhoog gooien wanneer ze weten hoeveel ze krijgen van Sony, en dan de pre-orders sluiten op tijd, daarom ga ik al sinds de Switch en One X launch naar Dreamland en had ik ook mijn One X pre-order geannuleerd en mijn 50 Euro terug gevraagd, achteraf een goede keuze want ze hadden er maar 3-5 per shop op launch.
    Enerzijds snap ik het wel omdat er veel klanten al zagen voor een PS5 sinds 2018 ofzo, als je dan al ene kunt reserveren en die al meteen 50 euro kunt laten betalen. Ik had gekeken hoeveel PS4's er op launch waren en zo voorzichtig aangegeven of ze wel/niet een exemplaar gingen hebben op launch. Dat uw Xbox One een andere naam had op uw ticket is omdat GM pas 's nachts artikels kan wijzigen dus ze zetten veel placeholders in hun systeem. Dus artikel 15 in de kassa hangen ze dan aan Xbox One X de dag erna. Soms moeten ze gewoon kort op de bal spelen bij announcements want die telefoons staan roodgloeiend van zodra er iets announced is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Osis1984 Bekijk bericht
    Ja is best triestig. Moeders die met hun klein mannen binnenkomen om hun oude console te verkopen en akkoord gaan met spotprijzen.
    Heb vroeger meerdere keren gezegd van Mevrouw, verkoop het gewoon op 2e hands en je krijgt er een pak meer voor..
    Moeilijkheid van dat systeem is ook dat klanten niet zien hoeveel voorraad daar van is en hoe traag zoiets verkoopt. Xbox 360 krijg je niks meer voor, simpelweg omdat daar echt MASSAS voorraad van is en dat echt amper tot niet meer verkoopt. Maar vooral op recente games is het idd wel voos ja. Denk dat er max 28 euro gegeven wordt en dat gaat dan weg aan 54,98. Maar mensen doen het en masse en het is meteen terug verkocht so...

Inruilacties en promo's zijn soms nog de moeite idd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Ivm die games inruilen.. heb ik ook al een keer gedaan .goedkoop op 2de hands en dan in GM binnen brengen voor de nieuwe te kopen.
    Voor de rest koop ik daar enkel als ze iets fatsoenlijk bij de game steken via pre order,of een mooi promotie.
    Die kerel v Hasselt is na 20 jaar gestopt omdat het niet meer rendabel was.
    En paar maanden later doet GM op de zuivelmarkt dan nog wel,midden vd stad opnieuw ene open.??
    En dan steken ze daar zo een paar trutjes in die overdreven vriendelijk zijn en eigenlijk nergens iets v afweten..
    En dan het nieuwe systeem v hun bonnen v 7,5€ trekt op niks meer.
    Is voor GM belangrijk om in alle grote steden aanwezig te zijn he. Is ook belangrijk om zoveel mogelijk eigen winkels te hebben ipv zelfstandige, als je dan iets wil veranderen moet je niet meer overleggen etc.
    Manager van Hasselt nu is idd mijn beste vriendin niet. Maarja
    Bonnensysteem vind ik ook belachelijk. 500 coins is een bon van 5 euro op USED maar ze zetten 4000 automatisch om in 7,5 euro...

Tbh ga ik enkel nog naar daar omdat ik in Gent weet dat ze hard werken en toffe gasten zijn. Voor het bedrijf zelf moet je het absoluut niet doen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Die inruilactie is soms nog deftig als je het voor PS4 of Xbox doet want die games droppen na een half jaar toch altijd dik in value maar voor Switch games wel dik afgeript, zeker voor Nintendo 1st party exclusives want die krijg je ten allertijde weg 2dehands voor 40-45 Euro, er dan 2 binnen bringen bij GM en nog 19.95 moeten opleggen voor een nieuwe Switch titel is een dikke ''aiiiii''.
    Valt me ook op bij Switch inruilacties dat je bijna altijd enkel exclusives kunt inruilen, dus degene die 2dehands vlot nog voor 40 euro verkopen, meanwhile bij PS4 kan je daar soms games inruilen die bij wijze van spreken de value hebben van ''world championship snooker 2015''

Ik heb niets er op tegen om eens gezellig mijn kot uit te komen om in een fysieke winkel naar games en game related spullen te snuffelen en kijken maar als het aan GM prijzen is dan meestal toch no thanks.
    Als GM verdwijnt heb je ook nog steeds Dreamland en dergelijke, ok geen 100% game related shops maar meeste mensen gaan toch voor de prijs en niet voor de sfeer.

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Loool Playstation 5 aankondiging uitgesteld door de situatie... wat een zever!

Quickey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedyP Bekijk bericht
    Ook juist gezien op twitter
    Female Gamer

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedyP Bekijk bericht
    Nja juiste call
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Waarom eigenlijk? Wat heeft sony precies te maken met Racisme? Mis ik iets?

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt mega bullshit..... Ok ja, tis heel erg wat er daar gebeurd is maar nu moet plots alles daar weer voor stil gaan staan in de wereld ???

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vind ik ook, zo kunnen ze bezig blijven. Want daarna zal het wel weer wat anders zijn.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik vind het ook flauwe zever, sorry voor die man die dood is maar een ongeluk in de US tussen een blanke agent en een zwarte man heeft nu wel echt weinig te zoeken buiten de US, of om even een worldwide stream over een console uit te stellen.
    Ik denk dat ze eerder schrik hebben dat heel het gedoe de news value van hun event ging laten zakken omdat mensen spreken over het incident in de US, maarja dat kan je zo niet in je post zetten dus dan meer '' more important voices need to be heard ''

Anyway geen zorgen jongens, binnenkort een nieuwe datum voor Donderdag 2 Juli, en die gaat dan weer worden uitgesteld omdat de andalouse bij kebakzaak Orient op was om 18u30 op een Woensdag en iemand gooide een stoel omver.

Regels voor berichten