Pagina 5 van 12 Eerste 123456789 ... Laatste
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Vision Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom niet? Kans is groot dat hij in een betere versie uitkomt voor PS5. Kan je even goed wat wachten en zien wat er gebeurd. Ik vertrouw het ook allemaal niet die toptitels die verschijnen op het einde van de PS4 zijn leven.

Ik heb destijds ook veel games die ik kocht op het einde van de PS3 opnieuw zien verschijnen op de PS4, opgepoetst enal (betere graphics, framerate (duh)).
    Last of Us bijvoorbeeld. En deze was wel degelijk beter op de PS4 dan op PS3. Ik heb beide versies uitgespeeld.
    Je verwart een paar dingen de spellen die later op ps 4 kwamen waren allemaal remastered versies dan degene op ps3 want men kon geen ps 3 spellen afspelen op ps4, dus is het logisch dat de remastered versies beter waren dan PS3 want ze waren gemaakt voor de PS4.

Ghost of Tushima is gemaakt en optimized voor PS4, dit betekent dat de game perfect zal draaien op PS4. Het enige wat je op de PS5 uit de game kan krijgen is een snellere load time en misschien hogere fps.
    Betere gfx op de PS5 ga je alleen krijgen als de devs een patch releasen die dit doet, want ze kunnen nooit een game maken die optimized is voor PS5 want dan zou hij zeer slecht runnen op PS4.

Een betere versie nooit, want je gaat op ps5, ps4 games kunen spelen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Voor ne keer moet ik Gentei gelijk geven.
    PSN: Jonas89

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Donderdag 22.00u onze tijd nieuwe gameplay.

You’ll get an extended look at new gameplay footage, including exploration, combat and more. The current cut is clocking in around 18 minutes, give or take.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nice!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heel benieuwd!

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wist niet dat deze van de makers van inFamous was. Misschien toch eens kijken.. de setting zegt me wel compleet niets.

PSN: BuYcKi

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hopelijk stelt het me niet teleur, last of us is al niks voor mij alle hoop ligt op deze game.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Ik wist niet dat deze van de makers van inFamous was. Misschien toch eens kijken.. de setting zegt me wel compleet niets.
    Serieus? Bij mij juist omgekeerd. Ik droom al lang van een super goede samurai game. Dat tijdperk, de samurai zwaarden, de sfeer, het verhaal, de omgevingen,... Ik hoop echt dat sucker punch het waar maakt. Ik vind de samurai tijd legendarisch, heel benieuwd naar morgen!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Hopelijk stelt het me niet teleur, last of us is al niks voor mij alle hoop ligt op deze game.
    Last of us, niets voor u? En resident evil remakes wel? Mmm, mss toch nog eens proberen, want the last of us is op elk vlak superieur aan die games. En 2 ziet er fucking gruwelijk uit. Zowel qua horror, actie, sfeer,...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Serieus? Bij mij juist omgekeerd. Ik droom al lang van een super goede samurai game. Dat tijdperk, de samurai zwaarden, de sfeer, het verhaal, de omgevingen,... Ik hoop echt dat sucker punch het waar maakt. Ik vind de samurai tijd legendarisch, heel benieuwd naar morgen!
    Same here. Kijk hier echt naar uit!
    PSN: PapiBerto82

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    230 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Last of us, niets voor u? En resident evil remakes wel? Mmm, mss toch nog eens proberen, want the last of us is op elk vlak superieur aan die games. En 2 ziet er fucking gruwelijk uit. Zowel qua horror, actie, sfeer,...
    Ik zou zeggen smaken verschillen, ma das eigenlijk zever want TLoU kan zich simpelweg nog lang niet meten met de RE serie. Niet op actie, en al zeker niet op horror. Om nog maar te zwijgen over de impact van de eerste 2 RE games, RE4 en RE7.

Qua leveldesign nog wel toffe productiewaarden wat wel typisch is voor Naughty Dog, maar tegelijk ook eigenlijk een beledigend simpel spel. Met gemak de meest overroepen Sony exclusive van de laatste 2 generaties.

ot: Dit lijkt echt wel een killer te worden, enorm mooi hoe ze ook alle type gamers proberen te coveren, en dan vooral ook de voiceover

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Ik zou zeggen smaken verschillen, ma das eigenlijk zever want TLoU kan zich simpelweg nog lang niet meten met de RE serie. Niet op actie, en al zeker niet op horror. Om nog maar te zwijgen over de impact van de eerste 2 RE games, RE4 en RE7.

Qua leveldesign nog wel toffe productiewaarden wat wel typisch is voor Naughty Dog, maar tegelijk ook eigenlijk een beledigend simpel spel. Met gemak de meest overroepen Sony exclusive van de laatste 2 generaties.
    Amai, wat een BS... Re1 en re2 staan bij mij heel hoog. Re2 stond zelfs hoger in mijn top 10 dan the last of us. Maar dat is veranderd sinds de remake. Door de remake merkte ik dat the last of us storytelling superieur is t.o.v resident evil. De dialogen in re komen niet in de beurt van the last of us. Re is heel cheesy zelfs op veel momenten. Uiteraard ga je meer horror hebben in een game als re 7 of 1,... Dat is ook niet specifiek de bedoeling van tlou. Alhoewel ik denk dat je gaat verschieten van tlou2. Maar tlou één van de meest overroepen games noemen, dat is gestoord...
    Zoals ik al zei, qua storytelling, emoties, uitwerking van personages, ... Zit tlou kilometers voor...
    Anyways, laten we eerst tlou2 uitspelen, en dan kijken hoe hoog het niveau van hét spel is en als er ooit een derde game komt kan je het als een serie beginnen te vergelijken met een andere serie van games.

Ot: heel benieuwd naar Ghost. Hopelijk zit het qua sfeer en verhaal goed!

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het grote stealth gedeelte in tlou is niet mijn ding, ik ben er twee maal aan begonnen en op een gegeven moment kan het mij niet mee sleuren, dat is echt mijn gevoel en persoonlijke mening.

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Het grote stealth gedeelte in tlou is niet mijn ding, ik ben er twee maal aan begonnen en op een gegeven moment kan het mij niet mee sleuren, dat is echt mijn gevoel en persoonlijke mening.
    Op easy spelen, kan je er als Rambo gewoon doorknallen
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLLuSion_xGen Bekijk bericht
    Op easy spelen, kan je er als Rambo gewoon doorknallen
    Heb je toch te weinig ammo voor ?

Regels voor berichten