Pagina 5 van 144 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjoolder Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn grootste fout bij het beginnen spelen van het spel.
    Khad beter een nieuwe google-account aangemaakt om te spelen, het zal weer een eind duren ...
    Voor iedereen die nog steeds inlogproblemen heeft, een downgrade naar versie 0.63.1 werkt wel.

iTrader
    0
    joww

heeft iemand een idee waar ik een machop nest kan vinden in de buurten van Hasselt?

Alvast erg bedankt!

Peace

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lier Bekijk bericht
    Voor iedereen die nog steeds inlogproblemen heeft, een downgrade naar versie 0.63.1 werkt wel.

Supertip, thx, nu werkt het wel...

iTrader
    0
    Thnx voor de tip... Maar hoe doe je dat juist?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exegguytor Bekijk bericht
    Huidige versie verwijderen, apk downloaden: Pokémon GO 0.63.1 APK Download by Niantic, Inc. - APKMirror

En installeren, soms moet je 'apps van buitenaf toestaan' wel aanzetten.

Ahja, ik ben niet verantwoordelijk voor andere hun toestellen, als je 'safe' wil spelen moet je maar gewoon afwachten. Op die manier werkt het voor mij iig.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exegguytor Bekijk bericht
    Heb het gevonden. En het werkt! Thnx!

iTrader
    0
    het ziet er naar uit dat er heel wat Spawns in het Citadel park te Gent zijn verdwenen, er zijn toch opvallend minder Pokemon aanwezig, iemand die weet heeft van een goeie plek met veel spawns in de buurt van Gent? (laatste dag om van het event te profiteren)

0Geert0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kijk ondertussen al uit naar de uitrol, die nieuwe in-game screens zien er leuk uit en ik wil heel graag zo een raid pokemon vangen Stel je voor een 23.000 cp Blissey in je pokestorage

Het bessen voederen principe & het niet meer kunnen trainen vind ik jammer... Maar goed, daar was men zoontje dan weer heel blij mee. Moet hij geen half uur meer zitten wachten tot papa klaar is voordat hij een pokemon in kan duwen Lijkt me nu ook zo dat je meer keuze hebt in wat je er instopt daar cp minder belangrijk wordt, dus dat zal hij ook wel erg fijn vinden lijkt me.

3 dagen voor het huidige event begon level 36 geworden met niks van xp op de teller, ondertussen bijna (nog een 200.000 te kort) level 37. Maar dat slaap te kort begint nu toch wel stevig door te wegen Mariapark in Lommel is dezer dagen een zaligheid, was geleden van in de zomer dat er daar nog zo veel mede spelers rondliepen... Aangezien ik graag in groep speel een zeer welgekome verademing.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HakunaRatatta Bekijk bericht
    Maar die 6 plekken ipv 10.... Dat is wel jammer
    Inderdaad jammer, maar gelukkig hebben we er wel een behoorlijke hoop extra gyms bijgekregen. Ik denk, eerste indruk, dat die 4 plaatsen die wegvallen op de meeste locaties gecompenseerd worden door de 6 nieuwe plaatsen in de bijkomende gyms en het daardoor 'ongeveer' overeen zal komen met het huidige aantal beschikbare plaatsen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0Geert0 Bekijk bericht
    Ik kijk ondertussen al uit naar de uitrol, die nieuwe in-game screens zien er leuk uit en ik wil heel graag zo een raid pokemon vangen Stel je voor een 23.000 cp Blissey in je pokestorage

Het bessen voederen principe & het niet meer kunnen trainen vind ik jammer... Maar goed, daar was men zoontje dan weer heel blij mee. Moet hij geen half uur meer zitten wachten tot papa klaar is voordat hij een pokemon in kan duwen Lijkt me nu ook zo dat je meer keuze hebt in wat je er instopt daar cp minder belangrijk wordt, dus dat zal hij ook wel erg fijn vinden lijkt me.

3 dagen voor het huidige event begon level 36 geworden met niks van xp op de teller, ondertussen bijna (nog een 200.000 te kort) level 37. Maar dat slaap te kort begint nu toch wel stevig door te wegen Mariapark in Lommel is dezer dagen een zaligheid, was geleden van in de zomer dat er daar nog zo veel mede spelers rondliepen... Aangezien ik graag in groep speel een zeer welgekome verademing.Inderdaad jammer, maar gelukkig hebben we er wel een behoorlijke hoop extra gyms bijgekregen. Ik denk, eerste indruk, dat die 4 plaatsen die wegvallen op de meeste locaties gecompenseerd worden door de 6 nieuwe plaatsen in de bijkomende gyms en het daardoor 'ongeveer' overeen zal komen met het huidige aantal beschikbare plaatsen.
    Blijkbaar worden de STAB bonussen en weaknessen ook aangepakt waardoor meer poké's bruikbaar worden. Ook lage cp pokemon verliezen trager 'happiness' waardoor die ook nuttiger zijn. Verder zal de raid pokemon niet bij jou verschijnen als 20k cp blissey maar zal die genormaliseerd worden naar een normaal niveau. Nu krijgen die nanab bessen tenminste nog nut, gezien je die ook kan voeden.

0Geert0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Blijkbaar worden de STAB bonussen en weaknessen ook aangepakt waardoor meer poké's bruikbaar worden. Ook lage cp pokemon verliezen trager 'happiness' waardoor die ook nuttiger zijn. Verder zal de raid pokemon niet bij jou verschijnen als 20k cp blissey maar zal die genormaliseerd worden naar een normaal niveau. Nu krijgen die nanab bessen tenminste nog nut, gezien je die ook kan voeden.
    Trager happiness verliezen is dan vooral van nut bij gyms die erg standvast zijn en dus niet vaak aangevallen worden lijkt me, want anders gaan die lage cp beesten er nog heel snel aan zijn. Wel jammer van die raidpokemons dan... zie ik daar het nut weer minder van in al zullen dat meestal wel nuttige eind evoluties zijn mag ik dan hopen.

Eergisteren een 200 tal bessen gewist en alleen de pinabs bijgehouden

iTrader
    0
    Vandaag terug van een weekje Amsterdam en het was een groot succes; Eindelijk een Snorlax!!!! Dus jullie zijn eindelijk van m'n gezeur vanaf over die dikkerd.

Was uit een ei trouwens, andere mooie vangsten waren oa Dragonair en Charizard. Tijdens het event toch een dik miljoen xp kunnen verzamelen dus lvl 36 is een feit

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hebus von troy Bekijk bericht
    Eindelijk een Snorlax!!!!

Ik heb niet al te vaak gespeeld maar toch een kleine 350.000 XP verzameld. Halfweg level 32 -> 33.
    Als ze op hun eerste verjaardag nu eens GEN 3 zouden loslaten... Bye Bye vrije tijd dan.

Deze avond nog eens wat lures loslaten in Peer centrum.
    Laatst gewijzigd door W1ck3D-78; 20 juni 2017 om 19:33

Lothiriel1996's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb een Charizard en een Typhlosion gevangen vandaag. Zou ik nu gewoon m'n Cyndaquil candy (zo'n 250) bijhouden en voorlopig sparen voor als ik een betere Cyndaquil tegenkom na het event? M'n beste is 81 IV ofzo. Maar punt is dat ik nog nooit een Cyndaquil gezien had voor dit evenement dus heb zoiets van nu of anders nooit :P.
    _/﹋\_
    (҂`_´)
    <,︻╦╤─ ҉ - -
    _/﹋\_

iTrader
    0
    Mega event , ik denk bijna 1miljoen xp dus vandaag lvl37 bereikt. Nu afwachten wat die gym update gaat geven

iTrader
    0
    21.03 event nog steeds bezig

Pagina 5 van 144 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten