Pagina 2 van 137 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    Lothiriel1996's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ik al ballen zou kopen zouden het ultra ballen moeten zijn, maar dat kan helaas niet :P

Vandaag heb ik examen, maar daarna kan ik wel weer een uurtje of 2 door Leuven struinen Heb een werkende scanner dus kan eindelijk ook wat gericht zoeken naar bepaalde Pokémon. Hopelijk vind ik nog eens een fatsoenlijke Lapras (gisteren exemplaar gevangen met 33 (!) CP xD
    _/﹋\_
    (҂`_´)
    <,︻╦╤─ ҉ - -
    _/﹋\_

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lothiriel1996 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik al ballen zou kopen zouden het ultra ballen moeten zijn, maar dat kan helaas niet :P

Vandaag heb ik examen, maar daarna kan ik wel weer een uurtje of 2 door Leuven struinen Heb een werkende scanner dus kan eindelijk ook wat gericht zoeken naar bepaalde Pokémon. Hopelijk vind ik nog eens een fatsoenlijke Lapras (gisteren exemplaar gevangen met 33 (!) CP xD
    Dacht dat de mijne gisteren de laagste was. Ik had ene van 34.

Koone***
    Guest

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wow, die Raid Battles zien er extreem cool uit. (als ge Pokemon vrienden hebt)
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ben wel benieuwd naar de praktijk.

Een gym overnemen, moet je dan in 1x alle 6 de pokemon in de gym verslaan en is die dan "leeg". Of moey je elke pokemon zijn happiness naar 0 krijgen om hem eruit te smijten.

Kan je een gym van je eigen kleur zo aanvallen om er enen uit te smijten en enen van jezelf erin te steken?

Ivm die raids. Ik denk dat die op bepaalde momenten vanzelf starten. En dat ge het als speler niet kunt "activeren". Dat kan ik precies toch opmaken uit de screenshots. Ik hoop ook dat ge met verschillende teams tegelijk kunt meedoen aan een raid. Wss eerdte 20 die er zijn mogen meedoen.
    En ik vermoed dat dit de manier zal zijn om de legendaries te verkrijgen.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    2 (100%)
    Beetje triest maar volgens mij is dit een ideaal scenario voor spoofers en gaan we er nu nog meer last van hebben dan ooit tevoren.

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik denk dat ik klaar ben met het spel..

iTrader
    59 (100%)
    Alles is down, ik kijk ernaar uit.
    Die raids zien er zalig uit!

Humfrie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Wow, ziet er allemaal fantastisch uit. Ik ben ook blij dat ik eindelijk 7 van mijn Pokemons terugkrijg die al weken in gyms zitten. Ik kijk er naar uit

iTrader
    0
    Ziet er veel belovend uit, natuurlijk is het afwachten om te kijken hoe mensen het systeem weer gaan verpesten etc .

Goed misschien voor Vlaanderen dat raids met alle teams samen zijn, zo kunnen kleinere dorpen ook.
    Ondanks dat spoofers het makkelijk krijgen kan het systeem ook extreem hard tegen spoofers worden gebruikt (indien ze wat met reports doen). Zeker als je raid met maximaal 20 man en je staat daar eigenlijk maar met 10 en toch staan er zogezegd 20 mee te doen dan is het heel eenvoudig om met zen 10 de andere 10 simultaan te reporten en is het (gok ik) betrouwbaarder dan dat 1 iemand ooit eens een gym zag worden neergehaald (zonder dat er iemand was) en die speler reportte.

Nu ja, raids zijn er pas binnen enkele weken. Heel zeker dat legends ook zo zullen worden geïntroduceerd en hopelijk is er een limiet op het aantal raidpassen iemand kan aankopen ig ( je krijgt er 1 gratis door het spinnen van een gym).

0Geert0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Joepie seg, pokemons eten geven ipv te trainen. Hier wordt ik echt vrolijk van

Ramones73's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    + 1 pokemon per soort , nice letterlijk wat ik een tijd geleden gepost had
    + volgorde volgens plaatsing niet cp , ook nice en idem

maar de rest heb ik toch wat bedenkingen bij

- met 10 in de gyms was een veel gehoorde klacht dat er te weinig plaats was voor lagere level spelers , maken ze er 6 van ? ? ?
    - ook pokemons gaan voeren , sorry ma daar wordt ik ook nie wild van , wordt sowieso meer gyms in de kortere regio ipv plaatsen te zoeken met een grote concentratie spelers van m'n kleur

Raid klinkt nice , afwachten hoe en wat juist

Overall wordt ik er niet wild van , spijtig want gyms trainen was m'n hoofdbezigheid in Po Go , nog maar ff wachten op de uitvoering in de praktijk ...
    " Everyone is entitled to be stupid, but some simply abuse the privilege "

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nieuwe spawnpunten? Ik heb ineens een extra pokemon in m'n living, naast de vaste spawn.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Ik ga nog geen uitspraken doen of het een goede zaak is of niet. Wait and see.
    Vanuit marketing standpunt vermoed ik dat ze af willen van trainers die wekenlang in dezelfde gym coins zitten cashen. Ze willen liever dat je effectief geld gaat uitgeven om met je coins zaken aan te kopen. Daarom verwacht ik dat het krijgen van coins wel eens een stuk moeilijker zal worden.
    Het hele concept moet nog even bezinken maar het ziet er al bij al vrij dynamisch uit. Ben benieuwd. Lijkt me wel leuk om met team genoten samen een gym neer te halen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nieuwe spawnpunten? Ik heb ineens een extra pokemon in m'n living, naast de vaste spawn.
    https://www.reddit.com/r/pokemongo/c..._spawn_points/

Dit lijkt dat te bevestigen, nieuwe spawn points + enkele die weg zijn.

Edit: op mijn kot hier ook al 4 spawns, terwijl het er op deze tijd normaal maar 2 zijn.

Pagina 2 van 137 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten