simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Link_006_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Weet iemand hoe het zit met adventure sync? Ik heb zowat alles gedaan wat op silph road guide staat maar ik krijg mijn stappen van Google fit niet in PGO. Gisteren 5km gedaan volgens fit maar 0,0 in pgo, nu nog steeds niet, account is gekoppeld, toestemmingen gegeven. Ik heb wel locatie en internet uit tijdens mijn afgelegde afstand, sinds dat blijkbaar werkt op een loopband voor sommigen moet dat toch lukken?
    Wel net gezien dat meldingen van pgo uit stonden, zou toch geen invloed mogen hebben denk ik?
    edit: hm, net 2km gekregen in game van sync, vermoedelijk doordat gsm nu oplaad en batterijbesparing nu uit is, is maar een fractie van de 5km van fit maar ben ik al zeer blij mee, als ik dit vroeger had geweten (lang niet gespeeld)
    Heb er ook even mee gesukkeld maar het enige dat AS tegenhield was de batterijbesparing om men smartphone (niet in PoGO). Als die uit is en ik wandel met Ingress (4G + GPS aan) dan krijg ik diezelfde afstand ook in PoGO vanaf dat ik die aanzet. Zonder 4G of GPS heb ik nog niet geprobeerd of ik hetzelfde resultaat verkrijg.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Link_006_ Bekijk bericht
    Weet iemand hoe het zit met adventure sync? Ik heb zowat alles gedaan wat op silph road guide staat maar ik krijg mijn stappen van Google fit niet in PGO. Gisteren 5km gedaan volgens fit maar 0,0 in pgo, nu nog steeds niet, account is gekoppeld, toestemmingen gegeven. Ik heb wel locatie en internet uit tijdens mijn afgelegde afstand, sinds dat blijkbaar werkt op een loopband voor sommigen moet dat toch lukken?
    Wel net gezien dat meldingen van pgo uit stonden, zou toch geen invloed mogen hebben denk ik?
    edit: hm, net 2km gekregen in game van sync, vermoedelijk doordat gsm nu oplaad en batterijbesparing nu uit is, is maar een fractie van de 5km van fit maar ben ik al zeer blij mee, als ik dit vroeger had geweten (lang niet gespeeld)
    Is AS ingeschakeld in POGO in settings? Mijn wordt altijd uitgeschakeld na een update.. Als ge uw gsm in een sok steekt en dan laat op en neer bengelen, dan lukt het ook snel (POGO moet uitstaan dan).

---

Net terug van Dortmunt, was wel de moeite waard. 15 shinies gevangen, 2 keer 100 IV

iTrader
    0
    Is Hauptlord van hier? Morgen zijn we best friends

Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    Nog eens ingelogd na 2 jaar... Veel nieuwe dingen om te doen dus.

Wie wil mij toevoegen, voor de 5000xp reward.
    6892 8080 5944

iTrader
    0
    Ik vond het Go Fest dit jaar eigenlijk niet zo speciaal. Ik heb zeker geen spijt dat ik heb gegaan, maar dat was het dan ook. Naar mijn mening gewoon te veel verschillende spawns in het park. Dat hadden ze zeker kunnen inperken. Feebas (die dan nog eens bij Steel zat ipv Water), Clamperl, Larvitar, Beldum, ... eigenlijk alle pokémon waar al eens een 'special day' voor is geweest, waarom keren die dan nog terug?

Uiteindelijk ook maar 11 shinies als ik goed geteld heb, mijn 'goal' was 15. Van die elf waren er dan nog eens twee dubbele en enkele die ik al had. Enkel Mawile, Machop en Gastly had ik nog niet. Ik heb mij op den duur meer beziggehouden met die quests voor rare candies, dat vond ik wel leuk en daar heb ik toch om en bij de 300 candy bij elkaar geraapt. Voor de rest veel aanklikken (shiny check) en weinig vangen. Jirachi natuurlijk ook gehaald.

Op de internetissues na vond ik het vorig jaar eigenlijk toffer. Toen kon je nog afwisselen tussen het park en de stad. Nu was het eigenlijk constant rondjes lopen in het park.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Is Anidsi van dit forum?

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Is Anidsi van dit forum?
    Jup.
    https://www.9lives.be/forum/members/319475/anidsi.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Psst, zou je je mailbox hier eens kunnen leegmaken.

;-)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Psst, zou je je mailbox hier eens kunnen leegmaken.

;-)
    Is leeg ondertussen. Scuzi.

Pagina 139 van 139 Eerste ... 3989129135136137138139

Tags for this Thread

Regels voor berichten