Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Serieus wa moeite gedaan ervoor, maar uiteindelijk toch 2 shiny Onix'en gehaald. +- 75 Researchen gedaan en een 20-tal raids, vang ik de 2e gisteren toch in het wild. :^)

Vanochtend ook nog een shiny Lileep uit een laatste research die ik nog had staan van gisteren. Anorith niet, maar eigenlijk boeide enkel Onix me.

kows's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    1 anorith, 1 lileep hier,
    geen onix, kabuto, geodude, omanyte, ..

wel een lucky 100% slakoth getrade in da uurke na comm day

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Serieus wa moeite gedaan ervoor, maar uiteindelijk toch 2 shiny Onix'en gehaald. +- 75 Researchen gedaan en een 20-tal raids, vang ik de 2e gisteren toch in het wild. :^)

Vanochtend ook nog een shiny Lileep uit een laatste research die ik nog had staan van gisteren. Anorith niet, maar eigenlijk boeide enkel Onix me.
    100 researchen gedaan, 5 raids en 3u in een nest rondgelopen, geen shiny onix ..

De andere 2 wel
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    100 researchen gedaan, 5 raids en 3u in een nest rondgelopen, geen shiny onix ..

De andere 2 wel
    I feel your pain, ken iemand die 201 (!) FR gedaan heeft, en geen shiny Onix had daaruit. :/

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michken1982 Bekijk bericht
    Hallo mensen,

Ik ben Michel, wonende in Aalst(Oost-Vlaanderen)
    Ik game regelmatig op pc en op consoles.
    Ik speel ook Pokémon Go en het zou leuk zijn als ik hier wat mensen zou leren kennen die dit samen is willen spelen ofzo.
    Of andere games spelen... :-)

Groetjes
    Michel
    Eila Michel, Ik zit in uw streek ;p
    Dus aangenaam
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

iTrader
    0

De andere 2 wel
    Daarom dat ik persoonlijk geen moeite doe om te gaan hunten achter shinies. Een shiny is voor mij een leuk extraatje, ik ga er alleszins niet speciaal achter hunten en al zeker geen paid passes aan raids als Onix of wat dan ook geven. Als ik er per toeval een tegenkom zoals vandaag (drifloon) vind ik dat natuurlijk wel tof. Op Community Days vang ik meestal 20 tot 30 shinies, hangt van het weer af en of ik de volle drie uur blijf catchen, maar ik hou er altijd max 3 tot 5 over, het pakt toch alleen maar plaats in en of je er nog 3 of 30 hebt...

Ik zit in een groep en daar worden mensen echt ambetant als ze speciaal gaan zoeken achter shinies en er geen vinden. Zo werkt het nu eenmaal niet. Shinies zijn gebaseerd op RNG en het ene account heeft veel meer geluk dan het andere. Komen ze daar met zever af: "ja die 1 op 450 kans klopt toch totaal niet hoor, ik heb al 1000+ pokemon x gezien en nog geen shiny". Tsja, dan heb je gewoon geen geluk.

Ik heb daar al meermaals proberen uit te leggen hoe dat systeem werkt, maar de dag erna zijn ze terug aan het zeuren. Ik doe de moeite al niet meer.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Daarom dat ik persoonlijk geen moeite doe om te gaan hunten achter shinies. Een shiny is voor mij een leuk extraatje, ik ga er alleszins niet speciaal achter hunten en al zeker geen paid passes aan raids als Onix of wat dan ook geven. Als ik er per toeval een tegenkom zoals vandaag (drifloon) vind ik dat natuurlijk wel tof. Op Community Days vang ik meestal 20 tot 30 shinies, hangt van het weer af en of ik de volle drie uur blijf catchen, maar ik hou er altijd max 3 tot 5 over, het pakt toch alleen maar plaats in en of je er nog 3 of 30 hebt...

Ik zit in een groep en daar worden mensen echt ambetant als ze speciaal gaan zoeken achter shinies en er geen vinden. Zo werkt het nu eenmaal niet. Shinies zijn gebaseerd op RNG en het ene account heeft veel meer geluk dan het andere. Komen ze daar met zever af: "ja die 1 op 450 kans klopt toch totaal niet hoor, ik heb al 1000+ pokemon x gezien en nog geen shiny". Tsja, dan heb je gewoon geen geluk.

Ik heb daar al meermaals proberen uit te leggen hoe dat systeem werkt, maar de dag erna zijn ze terug aan het zeuren. Ik doe de moeite al niet meer.
    Shiny hunten is bijna het enige dat me nog bezig houd. Maar heb er echt pech mee op mijn (hoofd)account. Op m'n andere accounts gaat da vlotter.

Al 2x lvl40, en pokedex zo goed als vol. (Moet er nog 8 hebben waarvan er al 7 klaar staan om te evolueren maar ik wacht op betere IV, enkel Pachirisu ontbreekt dan nog).

Nu zoek ik dus vooral naar shiny's, en 100IV's. Bij voorkeur beiden natuurlijk (toch al 6 zogenaamde shundos in bezig).

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Shiny hunten is bijna het enige dat me nog bezig houd.
    Same, dat en 100IV's hunten, want buiten events is het bij momenten echt wel saai en log ik zelfs 2 weken niet in, als er geen event gaande is is er eigenlijk niets te doen.
    Gisteren een shiny sandshrew en misdreavus, shit IV's maarja het is weer een pokemon om te hebben, daarmee zie je weer hoe rng is het is want buiten die 2 op 1 dag is mijn vorige shiny toch weer geleden sinds afgelopen community day en dat telt imo niet echt want op die dag krijgt iedereen wel 5+ shinies van de featured pokemon.

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Same, dat en 100IV's hunten, want buiten events is het bij momenten echt wel saai en log ik zelfs 2 weken niet in, als er geen event gaande is is er eigenlijk niets te doen.
    Gisteren een shiny sandshrew en misdreavus, shit IV's maarja het is weer een pokemon om te hebben, daarmee zie je weer hoe rng is het is want buiten die 2 op 1 dag is mijn vorige shiny toch weer geleden sinds afgelopen community day en dat telt imo niet echt want op die dag krijgt iedereen wel 5+ shinies van de featured pokemon.
    Momenteel door GoFest Chicago zijn de shiny rates van enkele Pokémon ook geboost. Niet op hetzelfde niveau als op een CD maar toch degelijk hoog om er 1 tot 3 te vangen afhankelijk van waar je speelt en hoelang. Al heb ik zelf nog geen geluk gehad na een korte wandeling.

iTrader
    0
    Geen enkele shiny gevangen van degene die afgelopen weken erbij zijn gekomen (behalve 9 Slakoth).. Heb er wel in totaal 59 van de 258 beschikbaar

iTrader
    0
    Shiny hunten is bijna het enige dat me nog bezig houd. Maar heb er echt pech mee op mijn (hoofd)account. Op m'n andere accounts gaat da vlotter.

Al 2x lvl40, en pokedex zo goed als vol. (Moet er nog 8 hebben waarvan er al 7 klaar staan om te evolueren maar ik wacht op betere IV, enkel Pachirisu ontbreekt dan nog).

Nu zoek ik dus vooral naar shiny's, en 100IV's. Bij voorkeur beiden natuurlijk (toch al 6 zogenaamde shundos in bezig).
    Ieder zijn manier van spelen natuurlijk, zolang je er maar niet zo druk in maakt zoals sommige van die mensen in mijn groep... Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te vangen en hopen dat er iets leuks bij zit. Mijn doel is gewoon om van de sterkste pokémon een zo goed mogelijk te hebben, liefst 91+ IV met 15 attack zodat ik 'm kan maxen. Zodat ik toch voor iedere raid boss een zo goed mogelijke party kan maken. En daarnaast natuurlijk de pokédex te vervolledigen.

Ik ben een tijdje bezig geweest met Alolan Eggs te hatchen voor Riolu maar zonder resultaat, zeker over de 200 gehatched maar soit. Al de rest wel minstens twee of drie keer. Nu probeer ik Gible te hatchen uit 10kms, maar als je constant Beldum of Larvitar krijgt begint dat wel te vervelen. De percentages op pokémon uit 10kms mogen ze toch wel gelijk trekken.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ikzelf ben totaal niet bezig met iv of cp ( maar het mag natuurlijk wel hé )
    Wil eerst mijn pokedex goed vullen, daarna zal ik mij wat meer bezig houden met gyms en iv's en cp enzo

Shiny's zijn leuk, maar voor mij momenteel nog niet echt een hoofdzaak
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ik ben een tijdje bezig geweest met Alolan Eggs te hatchen voor Riolu maar zonder resultaat, zeker over de 200 gehatched maar soit. Al de rest wel minstens twee of drie keer. Nu probeer ik Gible te hatchen uit 10kms, maar als je constant Beldum of Larvitar krijgt begint dat wel te vervelen. De percentages op pokémon uit 10kms mogen ze toch wel gelijk trekken.
    Euhm Riolu heeft nooit in Alolan eggs gezeten.
    Riolu hebben ze eerst samen in 10km eggs gestoken samen met Shinx die je kreeg als je 50km die week had gedaan. Je had dus 50% kans toen.
    Erna en nu zitten riolu en shinx in 10km eggs met ook een lage % om te hatchen.

iTrader
    22 (100%)
    Als er trouwens mensen zijn die graag regionals hebben, stuur me gerust een pm. Ik heb de meesten hier toch als vriend.

;-)

Pagina 134 van 134 Eerste ... 3484124130131132133134

Tags for this Thread

Regels voor berichten