De Gid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voila het was weer een productieve dag
    Alias Gidgettie / Camilleke
    DAOC: retired / Lin2: retired / WoW: retired

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    100 IV shiny binnen :-D

/Me happy
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0us3cat Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is geen bug maar een feature om valsspelers/spoofers te pesten, normale spelers kunnen hier ook last van krijgen als hun gps een beetje raar doet.
    https://www.reddit.com/r/pokemongo/c...g_catch_issue/
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Niet verder geraakt dan een 80iv shiny, wel nog 7 ander maar stuk voor stuk crap, wel een stuk of 5 90+iv non-shiny dus maar alle 6 evolved voor de special move.
    Straks nog een kans op een betere shiny in LA.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mijn pokedex begint goed aan te dikken en ben ondertussen ook al lvl37.
    Iemand soms tips om te beginnen met raids? Welke pokémons gebruik/train ik bijvoorbeeld best tot max?
    Hier in de streek loop ik wel vast op hetzelfde probleem als Noscoped 420 eerder aanhaalde, ik zie nooit iemand aan gyms om samen een boss neer te halen.
    Ik zou eigenlijk clean willen blijven spelen, maar wil wel graag ook die content kunnen spelen. Hoe doen jullie raids? Spoofen? Afspreken met vrienden? Grootstad in het weekend? ...?

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Mijn pokedex begint goed aan te dikken en ben ondertussen ook al lvl37.
    Iemand soms tips om te beginnen met raids? Welke pokémons gebruik/train ik bijvoorbeeld best tot max?
    Hier in de streek loop ik wel vast op hetzelfde probleem als Noscoped 420 eerder aanhaalde, ik zie nooit iemand aan gyms om samen een boss neer te halen.
    Ik zou eigenlijk clean willen blijven spelen, maar wil wel graag ook die content kunnen spelen. Hoe doen jullie raids? Spoofen? Afspreken met vrienden? Grootstad in het weekend? ...?
    Ik kan/kon hier goed afspreken, maar aangezien ik in ploegen werk kwam da dikwijls slecht uit. Ik was vrij op momenten dat de rest moest werken en omgekeerd. Dat samen met een gezin is moeilijk.

Om raids te kunnen doen werk ik met 6 accounts (momenteel lvl 40,39,36,35,35,34).
    Dat lukte meestal vrij vlot. Lvl5 raids waren een probleem tot Rayquaza de eerste keer kwam. Vanaf dan enkel nog problemen gehad met Mewtwo en een van de regi's dacht ik)

Maar ondertussen ben ik ook beginnen spoofen. Ik was het beu dat ik bijna geen shiny's kreeg, dat op momenten dat er events waren, ik thuis zat met de kindjes, de evenementen volgden elkaar ook veel te snel op dat het onverantwoord en belachelijk was om constant weg van huis te zijn voor een spelletje.

Ik ben begonnen na het event dat shiny Machop en Mankey gereleased waren. Van beiden enorm veel gevangen (elks een 500-tal op verschillende accounts) en 0 shiny. Toen was ik het beu en ben ik beginnen rondneuzen.

Ik had eerst een nieuwe account gemaakt om te spoofen (lvl 23 op 2 dagen), en om zo de shiny's en speciale dan te traden naar mn hoofdaccount. Maar hierdoor speelde ik bijna niet meer op mn main, en had zo goed als geen stardust meer na trades.

Dan maar met mn main beginnen spoofen. Intussen heb ik 6 gerootte Androids waarmee ik kan spoofen. (En een iPad)

Ik snap dat mensen ertegen zijn, en ik hoop dat niemand hier me zou proberen aangeven, maar het spel is hierdoor echt een pak interessanter geworden. Ge kunt veel meer doen, en op de momenten dat het past. Bvb tijdens het koken, als ik alleen thuis zit met de kindjes, ...
    Community days zijn ook veel relaxter, ge loopt geen 3u rond gelijk ne zombie (ik liep indertijd steeds rond met 6 gsm's).
    Mijn hoofddoel in dit spel is altijd al geweest om mn pokedex vol te krijgen, en nu heb ik daar tenminste de kans toe omdat ik nu aan de regionals kan geraken.

En voor de shiny's is het ook veel gemakkelijker. Gewoon naar een groot nest gaan en er wat rondlopen. (Alhoewel ik daar nog niet al te veel geluk mee gehad heb, al 1100 Machop gevangen en nog geen shiny)

Waar ik me wel aan hou is dat ik bvb geen gyms al spoofend overneem. Als er ergens een plekje vrij is durf ik er wel een Weedle of zo in droppen. Want eigenlijk, door dat spoofen verwaarloos ik gyms enorm. Ik heb met moeite 50 coins op een week tegenwoordig.
    Ik ben ook pas begonnen met spoofen toen ik al lang lvl40 was.
    Raids doe ik uiteraard wel, maar meestal op de gekende hotspots waar constant volk zit. Of ik volg groepen op Discord. Als ik hier in de buurt wil raiden ga ik altijd in een private group, want ik weet dat er zijn die me ongetwijfeld zouden aangeven.

Op die discord heb ik met een wedstrijdje een account gewonnen btw, lvl32 met enkele 100 IV Snorlax

En ik weet dat dit ook totaal niet mag, maar ik denk er enorm aan om 3 van mn accounts te verkopen. De 3 die niet effectief aan een persoon van mn gezin gelinkt zijn.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bedankt voor jouw antwoord alvast!

Ik denk ook niet dat ik veel alternatieven ga hebben als ik wil raiden.
    De dichtsbijzijnde stad waar mogelijks wel actieve raids/groepen zijn, is +-40 minuten heen.
    Gezin met twee kleine kindjes hier, dus tijd is er nu ook niet echt in overvloed.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spoofers
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Spoofers
    Ik vraag alternatieven om te kunnen raiden zonder spoofen voor iemand die niet in/naast een grote stad woont, maar niemand antwoordt.
    (doe trouwens keer uw pakjes open, je loopt achter op de andere 9livers in mijn friendlist. )

h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Bedankt voor jouw antwoord alvast!

Ik denk ook niet dat ik veel alternatieven ga hebben als ik wil raiden.
    De dichtsbijzijnde stad waar mogelijks wel actieve raids/groepen zijn, is +-40 minuten heen.
    Gezin met twee kleine kindjes hier, dus tijd is er nu ook niet echt in overvloed.
    Meer kindjes maken en voor elk kind een account maken zo kan je elke raid "alleen" doen.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0us3cat Bekijk bericht
    Meer kindjes maken en voor elk kind een account maken zo kan je elke raid "alleen" doen.
    Dat is nog een idee, nu doet mijn 3-jarige mijn gym-battles op mijn account. Dat hij zijn eigen account maakt gvd.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vraag alternatieven om te kunnen raiden zonder spoofen voor iemand die niet in/naast een grote stad woont, maar niemand antwoordt.
    (doe trouwens keer uw pakjes open, je loopt achter op de andere 9livers in mijn friendlist. )
    Sorry, da's omdat ge helemaal onderaan in de friends list staat.
    Alternatieven zullen zijn: af en toe naar een grote(re) stad gaan en daar naar raids om zoek gaan.
    Ik was eens op uitstap in Brugge en daar was letterlijke elke Tier 5 raid 'bemand'
    (ik mag natuurlijk niet klagen met Leuven, bijzonder actieve bende op Telegram)
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Kijk eens op Facebook of er geen groep is in uw stad? Zelfs in Dendermonde hebben we dat hier en wordt er regelmatig keer raids gedaan.

CD of gelijk nu zaterdag Lapras Day ga ik naar Citadel Park of Middelheim..

Afgelopen zondag een 100 iv torchic gevangen 'k Snap de frustraties van geen shiny etc, maar dat spel moet ook niet op 1, 2, 3 uitgespeeld worden hé
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Speci-1981's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En hebt ge daar dan nog voldoening van? Al spoofend op een paar dagen tijd alle pokemon vangen, en dan ? Binnekort allemaal een ban en dan janken omdat ze niemeer kunnen spelen.
    Zijt maar zeker hoe voorzichtig je ook speelt, ze weten perfect wie er vals speelt hoor. Vroeg of laat heb je toch pech.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Sorry, da's omdat ge helemaal onderaan in de friends list staat.
    Maakt niet uit hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Kijk eens op Facebook of er geen groep is in uw stad? Zelfs in Dendermonde hebben we dat hier en wordt er regelmatig keer raids gedaan.
    Op fb niets te vinden, kga er eens aanspreken volgende keer het community day is.
    Me een beetje opdringen, zo leer ik wat nieuwe mensen kennen ook.

Pagina 132 van 134 Eerste ... 3282122128129130131132133134 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten