Pagina 9 van 9 Eerste ... 56789
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    https://www.metrothegame.com/news/console-patch-notes/

RANGER UPDATE - 26/03/2019

We’re very happy to announce the release of the ‘Ranger Update’ - our first major patch for Metro Exodus, for all platforms. This is a significant update that adds a host of new features, makes improvements across the board and addresses numerous bugs and issues.
    PSN: Jonas89

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik zo lees is de nieuwe patch (1.03) wel goed: betere controls, en draait (iets) beter op de PS4 Pro...
    Mezelf even quoten:

Gisteren het spel voor de eerste keer opgestart; maar de controls (gevoeligheid) vond ik toch tegen vallen. Oftwel scheelt er iets met mijn controller maar mijn gevoel zat niet goed. Ben nochtans fan van het genre en hun vorige games.

Ook het geluid/voice vind ik maar minnetjes.
    Grafisch is het goed maar had toch texture pop-in in sommige deeltjes.
    Laadtijden vielen nog mee, maar staat op SSD.
    PSN: Jonas89

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor mij was dit spel voorlopig mijn teleurstelling van 2019.
    Ik raakte echt niet in de game. Deels door de open wereld die me veel minder boeit dan de vorige 2 delen.
    Vorige 2 games platinum.
    Deze game zelfs niet uitgespeeld.
    Spijtig.
    PSN: TotallyZen

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idem enkel begin gespeeld. Die controls waren zo stroef en gewoon gestopt. Was ook wel me teleurstelling

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben het wel eens op 't gebied van gameplay. De controls zijn duidelijk niet gemaakt om snel te handelen. hoe vaak ik al gestorven ben omdat ik aan 't kloten ben met R1 of L1 om wapens/granaten te kiezen wanneer 1 of ander beest mij aan 't opeten is. Of is het de bedoeling van de makers om het voor de speler zo stresserend mogelijk te maken?

Maar qua sfeer en verhaal vind ik het eigenlijk weer top en typisch Metro. Ik had gedacht dat die open-wereld maps mij ook gingen tegenvallen. But I was wrong.
    Vooral 's nachts vind ik het zalig om overal te kunnen rondsneaken en exploren. Qua omgevingsklanken zit het net heel goed vind ik. Geen storende muziek, alleen wanneer er iets staat te gebeuren. En de verborgen HUD helpt helemaal om je in te leven. De trein als 'thuisbasis' vind ik zalig. Een safe haven om dat logboek op 't gemakske te lezen. En om eens buiten te kijken naar dat post-apocalyptische landschap dat voorbijvliegt.

De conversaties met de NPC's zijn soms wel wat raar idd. Maar da's ook een beetje een trademark van de reeks. Er zijn geen cutscènes dus het hele verhaal zit in die dialogen. Ik ben ook zo iemand die bij elke conversatie blijft staan tot het helemaal gedaan is. Ik doe dus gemiddeld wel wat langer over dit spel .

Grafisch vind ik het spel heel wat ups en downs hebben. De sterkte zit nog steeds in belichtingen en sfeer. Maar er zitten heel wat elementen in die niet smooth werken. De bewegingen van NPC's wanneer hun stuk dialoog gedaan is bvb. En de AI laat het vaak ook afweten.

Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar toch kan ik al zeggen dat ik het ondanks deze gebreken een topspel vind. In kan me hier net wel goed in inleven. Daar is elke Metro al in geslaagd.

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    244 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotallyZen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Qua loading screen zet deze game allicht een nieuw record neer volgens mij....
    Sjeezes...
    Ik dacht al dat ik de enige was.. Wtf is dit man.

EDIT; Ik kom er precies ook niet echt in. Het open wereld gedoe past hier niet echt vind ik. En ik weet de helft van de tijd ook maar half wat ik moet doen, misschien omdat ik niet genoeg aandacht besteed aan de langdradige dialogen.

Kan me niet herinneren dat de vorige zo ‘saai’ waren.

Ga wel nog wat verder spelen.
    Laatst gewijzigd door BuYcKi; 16 februari 2020 om 19:39

PSN: BuYcKi

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1036 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Saai vond ik deze anders niet echt hoor. :-)
    Uitgespeelde spellen: 1006
    Bezig met: Ghost Recon Breakpoint / Sprint Car Racing / The Council / Dirt Rally 2.0 / Blacksad / Darksiders Genesis / Forza 7 (lvl 680)

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    244 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag uitgespeeld. Toch serieus teleurgesteld in deze.. Het einde was bijna het beste van de ganse game (en had dan zelf nog het slechte einde blijkbaar).

PSN: BuYcKi

Regels voor berichten