Pagina 1 van 20 1234511 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

[PC/PS4/XBOX] Elite Dangerous

officiële site

release: 16 december 2014
    genre: space exploration, combat
    dev: Frontier (UK)

Elite Dangerous.

In Elite Dangerous, every star in our night sky – the whole Milky Way – is there for you to explore how you choose. Fight, bounty-hunt, trade, assassinate, mine, explore your way across human space and out into the immense galaxy beyond, flying with your friends or travelling alone.

Jarenlang geen enkele space-sim, en nu beginnen de makers van twee echte classics elk hun eigen opvolgers te maken. Beide games zijn voorzien voor 2014.
    Chris Roberts, bekend van de Wing Commander serie, is bezig met Star Citizen dat al besproken wordt in deze thread: Sim [PC] Star Citizen-Squadron 42

En dan hebben we David Braben, van de Elite serie (Elite, Frontier: Elite II), die nu nieuw leven heeft gepompt in zijn Elite: Dangerous project.
    Laatst gewijzigd door Goldrusher; 3 juni 2020 om 15:49
    Dear God,
    Please give me the strength to punch people in the face over standard TCP/IP.

DuraFlex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt mij wel interessant, maar in tegenstelling tot Star Citizen is er nog niet echt veel concreets te zien.

Het zou zonde zijn om deze te zien mislukken aangezien ik al lang hoop op nieuwe space sims, maar ik denk dat ik toch nog even de kat uit de boom ga kijken voor deze.

Trouwens, X : Rebirth is ook eentje die aan de lijst mag toegevoegd worden

Edit: pledged voor beide aangezien het toch enkel telt indien er voldoende interesse is
    Laatst gewijzigd door DuraFlex; 14 november 2012 om 22:11
    Oversteer: You are driving along a road and turn the steering wheel. The back of the car starts to slide, you go off the road, crash into a tree and die: with oversteer, you do not see the tree that kills you

psn: duraflEx

Trakken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb al gepledged voor star citizen. Ik zal ook wel pledgen voor elite, maar ik wacht toch nog ff af. Zou graag wat meer gameplay of techvideo's zien. Maar voor de rest spreekt het totale concept mij echt wel aan!

Phoo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Elite... De memories die ik daarvan heb over gehouden... En zeker van elite 2...
    Eens je een bepaald vrachtschip kon bemachtigen had je eigenlijk unlimited credits. ( weet nog goed dat als ik een rondje deed, ik terug kwam met enkele honderden miljoenen)
    Elite dangerous zal waarschijnlijk dezelfde kant opgaan, mits je natuurlijk niet van die gasten tegenkomt die niks liever doen dan vrachtschepen maar de kl te schieten.
    Heb E D nu gespeeld ( beta 1.4) en al in het bezit van een anaconda. Kan nie wachten tot de optie vrijkomt om een schip ergens te parkeren en terug met een fighter het rotzakjes te gaan uithangen.

Starcitizen heb ik zelf nog niet gespeeld, maar wel al veel video's van gezien. Chris roberts kennende zal het weer een dijk van een spel worden!!!

Sent from my iShit using
    Pooptalk
    Airsoft...
    Lethality 0
    Funfactor 100%

Spiteri's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb me de beta(game) ook aan gekocht.
    Maar sinds de nieuwe patch van deze week heb ik last van lag en crashes.
    Greetz Spiteri.

dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vertex13 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb E D nu gespeeld ( beta 1.4) en al in het bezit van een anaconda. Kan nie wachten tot de optie vrijkomt om een schip ergens te parkeren en terug met een fighter het rotzakjes te gaan uithangen.
    Hoe bevalt het? Ergens in de loop van de week ga ik er wellicht ook mee beginnen. Het was mij nl. ontgaan dat ik de beta effectief al kon downloaden (vorige week pas gezien), de vorige keer dat ik het controleerde was er nog niks beschikbaar. Wel een beetje stom dat je daar geen mail van krijgt (maar voor de rest wel veel newsletters). Of moesten die GalNet mails er op wijzen dat je toegang had?
    Laatst gewijzigd door dJeez; 5 oktober 2014 om 19:58
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    launch date voor Elite: Dangerous is er 16/12/2014
    Dear God,
    Please give me the strength to punch people in the face over standard TCP/IP.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Yep Elite komt volgende maand uit.
    Heb het al een tijdje gespeeld in beta, en moet zeggen het ziet er erg goed uit.
    Alleen denk dat het meer voor de solo speler is. Je kunt ook samen spelen met andere, maar weet niet in hoe verre dat gaat.

SC is nog niet voor dit jaar en denk zelfs dat het pas voor 2016 is.
    Veel kun je er nog niet doen dan wat rond hangen in de hangers en racen is recent toe gevoegd.
    Eigenlijk is hij in theorie al uit,maar nog niet volledig.
    Ze werken namelijk met modules, dus beetje bij beetje voegen ze er iets aan toe.
    Maar tegen over ED is zover ik er al iets van gezien heb, de mp interessanter.

Maar ik ga men nu bezig houden met ED.
    Greetz Spiteri.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hmm precies hier geen belangstelling meer voor de game.
    Greetz Spiteri.

Bill's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier wel, wel nog maar heel recent aangekocht en gespeeld. Wel al goed mee geamuseerd

Al is het allemaal niet zo makkelijk, weten wat je juist moet doen of bepaalde zaken moet gaan halen.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    gisteren pas gekocht ook, ik had geen idee dat het beschikbaar was

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
    Hier wel, wel nog maar heel recent aangekocht en gespeeld. Wel al goed mee geamuseerd

Al is het allemaal niet zo makkelijk, weten wat je juist moet doen of bepaalde zaken moet gaan halen.
    Ja kan wat veel zijn in het begin, maar het valt mee hoor.
    Ik heb gewoon een route gedaan om naar sol te gaan.
    Onder weg heb ik alles explored en bountys gedaan.
    Tegen dat ik bij sol was had ik iets meer dan 70k cr verdiend.
    Greetz Spiteri.

Bill's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch wat doorgespeeld, had een hauler gekocht en geupgrade naar 22T, zo 600k credits gespaard door een snelle route uit te dokteren. Geupgrade naar een Cobra, ook voor trading geupgrade. Begonnen met rare items te verzamelen. Gisteren voor 800k aan credits kunnen verkopen, zit net boven het miljoen met nog een potentieel 500k aan rare items in de cargo .

Trading kan best saai zijn, zit vaak te vliegen met men laptop vlak naast me. Maar wil eerst een goed bedrag hebben zodat ik een fighter volledig kan upgraden en dan zo met combat begin.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
    Toch wat doorgespeeld, had een hauler gekocht en geupgrade naar 22T, zo 600k credits gespaard door een snelle route uit te dokteren. Geupgrade naar een Cobra, ook voor trading geupgrade. Begonnen met rare items te verzamelen. Gisteren voor 800k aan credits kunnen verkopen, zit net boven het miljoen met nog een potentieel 500k aan rare items in de cargo .
    Trading kan best saai zijn, zit vaak te vliegen met men laptop vlak naast me. Maar wil eerst een goed bedrag hebben zodat ik een fighter volledig kan upgraden en dan zo met combat begin.
    Die rare items wat bedoel je daar mee?

Ik heb men eagle nu vervangen door een cobra en doe er bounty hunting mee en smugling.
    Greetz Spiteri.

Tags for this Thread

Regels voor berichten