iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jewel100 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat doe ik regelmatig om bijvoorbeeld de Blisseys op de laagste plaats te krijgen zodat ik die eruit kan spelen. Stel: Gym level 10 en 2de zwakste is een Blissey. Dat duurt een eeuwigheid om die Blissey eruit te spelen, dus ik speel er de laagste uit en hoop dat iemand de Gym terug naar level 10 brengt en er een hogere pokemon insteekt zodat ik daarna de Blissey eruit kan spelen. Gyms waar geen Blisseys meer in staan kan je makkelijker afbreken.
    Misschien is het omdat het vrijdag is en na een dag werken, maar deze snap ik niet, zelfs niet na 3 keer herlezen.
    Is het makkelijker een blissey er uit te spelen als hij de laagste van 10 is, dan wanneer hij de laagste van 9 is???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jewel100 Bekijk bericht
    Voor mij is dat niet valspelen als die ook effectief fysiek aan het spelen is. Dus samenwerken met een kameraad van ander team om in gyms te raken is volgens mij niet tegen de regels van het spel.
    Strikt genomen niet nee, maar het is natuurlijk wel tegen de geest van het spel om spelers van het "vijandige" team te helpen ten nadele van je eigen teamleden. Als je voetbalt en je kameraad speelt in de andere ploeg dan ga je toch ook niet samenwerken met je kameraad en hem de bal geven zodat hij kan scoren?

0Geert0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Van zodra je boven de CP3200 zit voor een Tyranitar kost het ook 8 Candies en 7000 Stardust, hetzelfde voor Dragonite.
    Dat weet/begrijp ik ook wel, maar bij mijn Vaporeon van 2821 zit ik ook al aan die hoeveelheden (exact 8 en 7000) .... maar dan spreken we over een verschil van 400cp. Op dat niveau zijn dat al bijna 20 power ups verschil hé (uitgaande van +20 per up). Dus kost zo een beest uppen u veel meer dust en candies terwijl hij minder hoog geraakt in cp.

Alakazam van 2513, Machamp van 2503 en Exeggcutor van 2469 cp kosten mij allen al 6000 dust per up en 6 candies per keer... dus dat loopt zwaar op.

iTrader
    18 (100%)
    is er een item event vandaag? Deze morgen bij men 7day een kings rock,door de dag nog een kings rock, een sunstone en een dragon scale gekregen, en niet eens 100 stops gedaan denk ik. Ultra Balls ook van 60 naar 100. Zou al gaan overwegen om items te verwijderen om plaats te maken voor ballen

0Geert0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart73 Bekijk bericht
    is er een item event vandaag? Deze morgen bij men 7day een kings rock,door de dag nog een kings rock, een sunstone en een dragon scale gekregen, en niet eens 100 stops gedaan denk ik. Ultra Balls ook van 60 naar 100.
    Niks van gemerkt. Spin wel opvallend meer 10km eieren en dan nog met Larvitar's in ook

iTrader
    18 (100%)
    Gebruik voor de moment enkel de gratis incubator dus daar kan ik niet over meespreken, laatste 2km van event zit in, heb er ook al wel 2 van 10 terug gekregen sinds event

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. SLASH Bekijk bericht
    Dan zoek je er toch de verkeerde gyms uit hoor, ik heb vaporeons van 2700-2800cp die gemakkelijk meer dan 2 weken in dezelfde gym blijven zitten.
    En sommige gyms worden gewoon constant neer gehaald, de gym het dichtst bij mijn deur blijft nooit langer dan 1 a 2 dagen in dezelfde kleur.
    Hier in de steden zijn dit allemaal van die hoge gyms hoor. Ga ik naar het platteland kan ik inderdaad nog Pokémon van 2600-2900 cp kwijt, maar in Antwerpen of Lier niet meer.
    Wel als je een gym neerhaalt, maar na een paar dagen ben je eruit door eigen teamplayers die dubbele accounts gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IkKe Bekijk bericht
    Veel mensen van Lier hierzo, enkel jammer dat we allemaal verschillende factions zijn xD.
    Wie is er hier van Team Instinct eigenlijk?

Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Krijg ik eens een tyrouge. Wordt het een hitmontop geef me gewoon hitmonchan en hitmonlee..

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
    PSN: -

RSCA Champion

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuninboy Bekijk bericht
    Krijg ik eens een tyrouge. Wordt het een hitmontop geef me gewoon hitmonchan en hitmonlee..

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
    Tijdens evenement 3 Tyrogue gehad. Eerst attack, dan defense en uiteindelijk ene met hp als hoogste. Jammer genoeg geen 80%+ maar die zal het maar worden denk ik. Begon al frustrerend te worden als de 3de terug attack of defense ging zijn. :P

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0Geert0 Bekijk bericht
    Niks van gemerkt. Spin wel opvallend meer 10km eieren en dan nog met Larvitar's in ook
    Ik heb vandaag op 1 dag tijd 9 eieren van 10km kunnen verzamelen (wel een paar van 2 en 5 ertussen die ik dan snel uitgelopen heb). Iets wat me nooit eerder gelukt is. Gaf het altijd op bij 7 of 8 want die laatste 2 of 1 wouden er maar niet komen, zelfs niet na dagen of weken proberen. Snap het ook niet helemaal, misschien ellendig veel geluk gehad ofzo. Zondag ga ik ze uitlopen in de hoop van een paar Mareep en Larvitar.

Over het hele gymgebeuren... Ik moet wel toegeven dat ik als Mystic speler telkens als er een rode of gele gym lvl 10 op mn pad komt ik toch ff 1 minuut stop (want zo lang duurt het maar) om er snel even een pokemon uit te kegelen. Dit doe ik vooral om mijn gouden badge te pakken te krijgen. Ik ben meestal alleen op pad dus dan is dat voor mij snel gebeurd. Ik breek enkel gyms van andere teams op mijn eentje af als ze lvl 5à6 of lager zijn, valt nog mee en kost me een pak minder revives en potions. Daarna train ik ze meestal snel nog even terug op tot lvl 4à5 van mijn eigen team. Dus in mijn geval is het niet iemand met dubbele account of een vriend bij zich. Maar ik versta de frustratie wel want bij het meerendeel van de gevallen is dit wel zo. Heb het mensen zelf voor mijn neus al zien doen.
    Laatst gewijzigd door jasonxhc; Gisteren om 23:08

realta's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ligt Pokéhunt plat? Al 2 dagen niks meer?
    PS nick: ElRealta

sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door realta Bekijk bericht
    Ligt Pokéhunt plat? Al 2 dagen niks meer?
    Gisteravond geen problemen ondervonden. Vandaag idd niets op de map.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Steam ID: sandpatt

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds gisterenavond tussen 22u en 23u is het inderdaad gedaan. Dag ervoor geen idee.

Pagina 283 van 283 Eerste ... 183233273279280281282283

Regels voor berichten