Pagina 83 van 94 Eerste ... 337379808182838485868793 ... Laatste
    bunkerbudy's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mijn persoonlijke PS4 top 5 is:

1) Bloodborne
    2) God of War
    3) Death Stranding
    4) The Last of Us P2
    5) Spiderman

Ik zie Ghosts of Tsushima de nr5 spot van Spiderman nog afpakken eerlijk gezegd.
    psnprofiles: Bunkerbudy

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    665 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die special edition die william boeva binnen kreeg

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ongeveer 13u ver nu, bijna door day 2, en damn ik heb toch paar keer gevloekt op
    Spoiler:
    *insert signature here*

iTrader
    665 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ongeveer 13u ver nu, bijna door day 2, en damn ik heb toch paar keer gevloekt op
    Spoiler:
    Heb dit ook paar keer gehad, claer de volledige area kijk goed na met r1 knop en soms staat er gelijk nog eene achter ne hoek ofzo

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Heb dit ook paar keer gehad, claer de volledige area kijk goed na met r1 knop en soms staat er gelijk nog eene achter ne hoek ofzo
    Had idem ook het gevoel dat ze random spawnen

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Daarstraks begonnen en net aangekomen aan de eerste grote story twist.

Spoiler:
    PSN: Shaddix-be

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Heb er zo ook een paar gemist. Plots duiken die dan op. Maar ik denk dat die gwn heel stil bewegen ofzo, en je ze dus niet kan 'horen'.
    De AI is alleszins redelijk uitdagend. Hoe ze u omsingelen en besluipen.

iTrader
    665 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Heb er zo ook een paar gemist. Plots duiken die dan op. Maar ik denk dat die gwn heel stil bewegen ofzo, en je ze dus niet kan 'horen'.
    De AI is alleszins redelijk uitdagend. Hoe ze u omsingelen en besluipen.
    Ai is heel goed, gewoon op zelfde plaats blijven en ze komen u flanken enz knap werk.

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

(Spoiler waarschuwing)

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Spoiler:
    Ik kan u wel zeggen los van jouw ervaring en aanpak, dat veel encounters volledig kunnen gedaan worden zonder gezien te worden en één iemand te doden.

Ik heb dit in een paar encounters gedaan en dat is eerlijk gezegd zeer satisfying met momenten. Uiteindelijk ben je totaal outnumbered en is het ook niet zo heel logisch dat je iedereen zo maar droog af maakt.Ik heb er dus voor gekozen om in zo grote encounters niemand of zo min mogelijk vijanden te killen en het is absoluut mogelijk! Iedereen speelt dit natuurlijk anders, dit is gewoon mijn ervaring

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bunkerbudy Bekijk bericht
    Ik kan u wel zeggen los van jouw ervaring en aanpak, dat veel encounters volledig kunnen gedaan worden zonder gezien te worden en één iemand te doden.

Ik heb dit in een paar encounters gedaan en dat is eerlijk gezegd zeer satisfying met momenten. Uiteindelijk ben je totaal outnumbered en is het ook niet zo heel logisch dat je iedereen zo maar droog af maakt.Ik heb er dus voor gekozen om in zo grote encounters niemand of zo min mogelijk vijanden te killen en het is absoluut mogelijk! Iedereen speelt dit natuurlijk anders, dit is gewoon mijn ervaring
    Heb ik ook gedaan paar keer. Is inderdaad leuk ter afwisseling! Vooral als de honden er zijn doe ik dit met minimaal doden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bunkerbudy Bekijk bericht

Moet je daarvoor die hearing skill upgraden? Want ik heb nu niet het idee dat die bijzonder ver gaat.

Ik beklaag het me soms wel hoor dat ik begin met ze aan te vallen, plots is de stealth dan verbroken en merk ik dat ik misschien te weinig kogels heb om het te overleven. Ook aimen met een controller lukt me nog steeds niet, heb al veel kogels verspilt :-(
    *insert signature here*

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De hearing afstand vond ik wel nog interessant, maar ik probeer deze tbh wel niet te veel te gebruiken ook niet.

Ik had hetzelfde probleem, ik voelde mijn stock kogels zeer snel leeg lopen in deze grote encounters. Dus mijn tactiek was stealth en als het nodig is een goed getimede stealth kill. Wat je bv ook kan doen soms en in dat ene gevecht dat jij aanhaalt zeker, is het op een lopen zetten. Je moet op het einde naar een ander deel springen iets lager, als je je daar verstopt volgen er maar 1-2 vijanden je tot daar en die kan je perfect stealth killen en verder gaan. Ik probeer meestal een aantal zaken uit binnen encounters. Mijn gouden regel nu was: Keine ecounters = stealth of soms eens combo stealth into guns blazing voor de laatste 2-3. Middelgrote en grote zo veel mogelijk stealth en als het kan zelf zonder slachtoffers (is 2 maal gelukt) maar soms is een minimaal aan kills ook al mogelijk. Also... trial and error. Ik heb wel eens de encounter gereset om het eens anders te proberen.

Edit: ik speel nu op moderate, misschien dat het wel moeilijker is al je op survival of hard speelt. (Hoogst waarschijnlijk)

iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Speel ook op moderate, maar ik heb te snel de neiging om all guns blazing te gaan en dat mispakt meestal
    *insert signature here*

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    58 Post(s)
    Ik ben begonnen op Hard, en ben na een 15u geswitcht. Ik stak te veel tijd in herspelen omdat ik iemand had doen schrikken, of zo. En met honden was het ook niet bepaald simpel
    Ik vond het verschil tussen Moderate en Hard redelijk groot. Vanaf de switch heb ik amper nog een encounter moeten herstarten, behalve de "grote" die je kunt zien als bazen.

Ben wel helemaal van m'n sokken geblazen door het spel. Ik heb het op Discord ook al gezegd, maar voor mij het tweede beste spel ooit, en dat is alleen maar omdat Bioshock Infinite + Bioshock 1 + Burial At Sea voor mij het perfecte spel was. Zou kunnen dat daar niet meer zo veel van overblijft als ik het nu zou herspelen, en éigenlijk is deze zelfs beter. Maar daarvoor ligt BioShock me te na aan het hart... Het script, de plotwendingen, de algemene aanpak en de character development vond ik stuk voor stuk uitmuntend.
    Spoiler:
    Ik kon niet snel genoeg spelen en heb tegelijk spijt dat het gedaan is.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

Regels voor berichten