Pagina 80 van 93 Eerste ... 307076777879808182838490 ... Laatste

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spoiler over wraak-onderwerp:

Spoiler:
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Liever dit dan de onzin waarmee Kojima afkomt

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenFM Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Liever dit dan de onzin waarmee Kojima afkomt
    Zijn veel mensen die daar ook fan van zijn dus ieder zijn smaak maar tis ook niet de mijne.

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Man ik zit ondertussen bij een pittig gevecht waar ik al meermaals dood ben gegaan.
    Voor de rest ga ik maar traag vooruit, maar vind het niet erg. Kan nog meer genieten van de game.
    Spoiler:
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Man ik zit ondertussen bij een pittig gevecht waar ik al meermaals dood ben gegaan.
    Voor de rest ga ik maar traag vooruit, maar vind het niet erg. Kan nog meer genieten van de game.
    Spoiler:
    Spoiler:

iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Game mag van mij eindeloos duren die game, ben soms echt elk hoekje aan het bekijken

sharkmen's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ondertussen al 45 uur ver, maar ik begin wel te snakken naar het einde. Gameplay blijft geweldig maar het verhaal gaat te traag naar mijn goesting.
    Spoiler:

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharkmen Bekijk bericht
    Ondertussen al 45 uur ver, maar ik begin wel te snakken naar het einde. Gameplay blijft geweldig maar het verhaal gaat te traag naar mijn goesting.
    Spoiler:
    verhaal-spoiler:
    Spoiler:
    PSN: Jonas89

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Game mag van mij eindeloos duren die game, ben soms echt elk hoekje aan het bekijken
    Ik snuffel te veel rond dan goed is, en nog geen enkele munt kunnen vinden,

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ben er na 40 intense uren ook door. Heel traag gespeeld en dat is gewoon ook de bedoeling lijkt me.

Ik vond het verhaal top. De premisse mag dan relatief simpel zijn (zoals het origineel, maar dit keer gaat het over wraak), Naughty Dog maakt wederom optimaal gebruik van het medium om het voor de speler een stevige immersive experience te maken.

Wat er qua thema bij mij bovenuit stak was het volgende: De post-apocalyptische samenleving is niet zo zwart-wit dan je op 't eerste zich zou denken. Wie zijn de 'goeien' en wie de 'slechten'? De kaartjes die je moet verzamelen met Ellie zijn hier een directe verwijzing naar. Waarop een graadmeter van Villain naar Hero te zien is.

Het spel is zo gemaakt dat je je ongemakkelijk voelt bij de acties van Ellie, en vervolgens die van jezelf. Het Wordt tijdens het Abby hoofdstuk helemaal duidelijk.
    Spoiler:
    't Wil je doen inzien dat niet alles is wat het lijkt. Dat Ellie niet de 'hero' van het verhaal is, en Abby niet de 'Villain'. Ze zijn beide.

Grafisch is het ook een absoluut pareltje.
    Spoiler:

Als ik dan toch ff mag muggenziften: Naar het einde toe was ik het stealthen wat beu en ben ik voor de agressievere aanpak gegaan om er wat meer pace in te krijgen. Maar dat heb ik met m'n trage speelstijl vooral aan mezelf te danken wsl

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zit nog niet ver maar tot nu toe toch wel echt een topper. Zit nu een tiental uur ver denk ik en ben net de eerste keer honden gepasseerd (stuk dat in de demo’s ook getoond werd).

Verhaal zit tot nu toe goed en die briefjes die je overal vind zijn echt leuk om te lezen! Leuk hoe je, als je wil, gevechten gewoon kunt ontwijken door erdoor te sluipen gewoon.

Ellie controleren lijkt me veel vlotter als de 1 (hoewel die ontwijk wat overpowered is), maar ligt waarschijnlijk aan de animaties. In de wereld rondzoeken is echt top en eigenlijk wat ik tot nu toe het meeste heb zitten doen denk ik

Vertrek eind deze week op verlof dus het uitspelen zal waarschijnlijk pas voor erna zijn!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Ik snuffel te veel rond dan goed is, en nog geen enkele munt kunnen vinden,
    Ik heb er ook nog geen, enkel die trading cards gevonden tot nu toe

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ben nu pas aan 't checken wat die befaamde leak nu juist was en waarom er zoveel backlash is geweest. What...the....frak.

Ik heb de indruk dat veel fans zo verbitterd zijn geraakt na die spoilers dat ze, zelfs wanneer alles een context heeft gekregen, geen normaal oordeel meer kunnen vellen. Jammer voor hen. Ze zitten er met hun argumenten vaak ver naast vind ik Alsof ze de helft gemist hebben. Al dan niet bewust, om hun radicale vooroordeel in leven te houden ofzoiets.

Blij dat ik dat heb kunnen vermijden.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Ik ben nu pas aan 't checken wat die befaamde leak nu juist was en waarom er zoveel backlash is geweest. What...the....frak.

Ik heb de indruk dat veel fans zo verbitterd zijn geraakt na die spoilers dat ze, zelfs wanneer alles een context heeft gekregen, geen normaal oordeel meer kunnen vellen. Jammer voor hen. Ze zitten er met hun argumenten vaak ver naast vind ik Alsof ze de helft gemist hebben. Al dan niet bewust, om hun radicale vooroordeel in leven te houden ofzoiets.

Blij dat ik dat heb kunnen vermijden.
    En die bekende YouTubers, streamers die ook op de haat cirkel springen beïnvloeden zoveel gamers. PewDiePie bv. Hij was vrij snel in de game, iedereen weet wel wat ik bedoel, misnoegd van het spel. Maar terwijl kijken 80 duizend man mee. En als je dan continu alles in vraag begint te stellen en continu negatief gaat zijn. Tja, de meeste kijkers gaan dat ook zijn. En gaan niet méér objectief oordelen. Terwijl je pas echt objectief kunt oordelen als je gewoon zélf de game speelt met van in het begin je eigen mening, zonder iets te weten...
    Op de discord had ik ook een discussie met 4 man ofzo. Maar alle 4 hadden het spel geen seconde gespeeld. Waarom doe ik dan nog moeite? Want 99 procent van de mensen die het spel gespeeld hebben, waar ik mee gesproken heb, vinden het wel goed. En ok, vind je het niet goed. Dan is dat uw eerlijke mening. Maar speel eerst aub de game. En ik denkt wel dat iedereen hier kan betuigen dat de manier waarop het verhaal gebracht wordt (dialogen, motion capture, set pieces, emotiole momenten, psychologische gevoelens...)van zéér hoog niveau is. Of het verhaal je nu aanstaat of niet...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    En die bekende YouTubers, streamers die ook op de haat cirkel springen beïnvloeden zoveel gamers. PewDiePie bv. Hij was vrij snel in de game, iedereen weet wel wat ik bedoel, misnoegd van het spel. Maar terwijl kijken 80 duizend man mee. En als je dan continu alles in vraag begint te stellen en continu negatief gaat zijn. Tja, de meeste kijkers gaan dat ook zijn. En gaan niet méér objectief oordelen. Terwijl je pas echt objectief kunt oordelen als je gewoon zélf de game speelt met van in het begin je eigen mening, zonder iets te weten...
    Op de discord had ik ook een discussie met 4 man ofzo. Maar alle 4 hadden het spel geen seconde gespeeld. Waarom doe ik dan nog moeite? Want 99 procent van de mensen die het spel gespeeld hebben, waar ik mee gesproken heb, vinden het wel goed. En ok, vind je het niet goed. Dan is dat uw eerlijke mening. Maar speel eerst aub de game. En ik denkt wel dat iedereen hier kan betuigen dat de manier waarop het verhaal gebracht wordt (dialogen, motion capture, set pieces, emotiole momenten, psychologische gevoelens...)van zéér hoog niveau is. Of het verhaal je nu aanstaat of niet...
    De gameplay is zo sterk verbeterd t.o.v. de eerste game dat het de moeite waard is om te spelen. De writing is goed en de personages zijn ook goed uitgewerkt. Het verhaal zelf is niet echt baanbrekend maar wel voldoende om de aandacht erbij te houden.

Regels voor berichten