Pagina 79 van 93 Eerste ... 296975767778798081828389 ... Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nu nog ma 9uren onderweg tegen volgende week zal ik hem wel uit hebben

wolfen's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    man man.. hier 17 op de teller. en dag 3 begonnen.. speel gelijk veeeeeeeeeel trager als de rest..

héhé.. maar kan enkel even onder de middag als de kleine ligt te slapen en savonds ook als ze ligt te slapen.

tis wel 100% genieten van iedere minuut..
    Alienware Area51m - Ps4 Pro - Nintendo Switch
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    man man.. hier 17 op de teller. en dag 3 begonnen.. speel gelijk veeeeeeeeeel trager als de rest..

héhé.. maar kan enkel even onder de middag als de kleine ligt te slapen en savonds ook als ze ligt te slapen.

De rest speelt super snel en veel

MaTraK's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net uitgespeeld na 36u. Mijn tijd voor genomen.

Gfx, geluid en gameplay waren top met dikke pluim voor leveldesign.
    Verhaal en plot wist ik al grotendeels door de leaks maar toch de game gekocht.
    Geen seconde spijt van gehad, gewaagd maar toch nog zeer sterk. Totaalplaatje past perfect!
    Blij dat sommige ontwikkelaars nog origineel durven zijn.
    PSN: lookie_007

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfen Bekijk bericht

Ge zit op mijn tempo ongeveer. Ik heb op 37u afgeklokt

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Juist aan dag 3 begonnen hier, hoe ver zit ik in de game nu?
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DontKnow_id Bekijk bericht
    Juist aan dag 3 begonnen hier, hoe ver zit ik in de game nu?
    40-50% ofzo?

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dus, ik heb deze nacht the last of us part 2 uitgespeeld. En damn, wat een game! Net zoals de eerste, is dit een meesterwerk. Alleen, nog grootser, nog intenser…
    Eerst wil ik even de haat die rondgaat benadrukken. Ik kan en zal dit nooit begrijpen. Sommige zeggen, “het verhaal is niet voor iedereen, er mag terecht kritiek op komen”. Of sommigen zeggen zelfs “het verhaal is shit”,… Maar bijna iedereen die dit zegt, heeft het verhaal gelezen of gezien terwijl ze de game niet gespeeld hebben. Echt, ik heb gisteren avond wat zitten rondkijken op youtube, facebook,resetera… en bijna al die gasten die negatief zijn, hebben duidelijk de game niet gespeeld. Sommige zeggen dat ook gewoon. Ja ok, daar zit het dus he. Want als je de spoilers op voorhand leest en mss een paar uur een stream kijkt, dan kan je onmogelijk het gevoel krijgen wat naughty dog u wil geven. En iedereen die het spel uitgespeeld heeft, zal mij begrijpen. Er zijn er zelfs die de spoilers in hun gezicht geduwd kregen zoals Lucy o brien en max scovile. Zij hadden ook gemengde gevoelens met de spoilers,.... Maar ondertussen hebben ze het spel van begin tot einde uitgespeeld. Hun mening is volledig veranderd. Zij zeggen ook, dit spel moet je van begin tot einde spelen om het gevoel van de game te begrijpen. Maar ik blijf erbij, op voorhand spoilers lezen,... is gewoon dikke shit...

(Maar ik kan begrijpen dat een spel als mass effect of the witcher of … u beter ligt. Dat je dat liever speelt. Die games hebben ook een complexer verhaal. Maar dat is ook niet de bedoeling van naughy dog. Naughty dog wil door middel van emoties, drama,… gevoelens met u opwekken door middel van de beste triple a cutscenes met motion capturing van een filmisch niveau. En niet alleen de cutscenes, zij zullen ook bepaalde gameplay scenes in de game steken om emoties/gevoelens bij u op te wekken. Zij willen dit perfect in beeld brengen door hun verhaal te vertellen. En niet zoals met een rpg dat je keuzes moeten maken,… Dat voelt al meer als een game aan, zo’n rpg. Wat top is uiteraard. Maar naughty dog wil een filmische ervaring geven in een game. En ik heb er respect voor dat zoiets niet uw ding is. Maar om dan te zeggen dat het verhaal slecht is of … is pure BS. Want het verhaal wordt perfect gebracht door middel van zeer goed uitgeschreven dialogen, setpieces,… maar daar sffs meer over)

Want net zoals de eerste game is het verhaal op papier vrij simpel. Kijk naar de eerste game, in een paar zinnen kan je dat volledige verhaal uitleggen als het moet. Maar zoals in de eerste game wordt het verhaal vertelt tijdens het spelen. Dit op meesterlijke wijze. In de eerste game had je die opbouw van de band tussen Joel en Ellie. Dit voelde zo goed, natuurlijk en echt aan. Door middel van dialogen, gebeurtenissen,… die op het hoogste niveau zijn uitgeschreven. In 2 heb je een wraakverhaal. En alle dialogen zijn van super hoog niveau. Niet zoals in bijvoorbeeld tombraider, nadat je 30 man een pijl in het hoofd hebt geschoten dat Lara in een cutscene begint te jangen, “o my god, what have I done… bleeeeiii” En daarna ga je opnieuw 88 man een kogel de kop injagen. Van die shit zul je niet vinden in the last of us. Alles voelt natuurlijk en griezelig echt aan. Dus zoals ik al zei, dialogen die top zijn in combinatie met fantastische set pieces, cutscenes, geweldige gameplay…
    Als je speelt met Ellie en uw wraakgevoel wordt groter en er gebeurt nog vanalles,… je leeft gewoon mee. Visueel wordt alles zo goed op scherm getoverd. En deze game is een rollercoaster die me meer dan 30 uur duurde om uit te spelen. Ik ben er echt onderste boven van, hoe lang en groots deze game is. Er zitten sommige chapters in de game waar ik echt zo van onder de indruk ben. Crazy gewoon!
    En zoals ik al zei, niets voelt geforceerd aan in het verhaal. Alles lijkt gewoon te kloppen. Uiteraard kan het zijn dat het verhaal niet de richting uitgaat dat je zou willen. Dit kan natuurlijk. Dat heb ik al dikwijls gehad met hbo series ofzo. Maar jij volgt het verhaal dat naughy dog heeft uitgeschreven en dat verhaal is perfect uitgeschreven…
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ok, nu nog even mijn mening met spoilers:
    Spoiler:

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Nu nog ma 9uren onderweg tegen volgende week zal ik hem wel uit hebben
    Zit ook nog maar 10u ver en ergens in dag 2
    Spoiler:
    *insert signature here*

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    ik deel uw mening volledig Big Boss
    PSN: Jonas89

Edenian's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ook. Toch nog mensen die het snappen. Als je het niet uitgespeeld hebt, gtfo.
    Laatst gewijzigd door Edenian; 28 juni 2020 om 13:00
    No Guts, No Glory
    PSN: Edenian
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Ok, nu nog even mijn mening met spoilers:
    Spoiler:
    Bovenstaande en onderstaande spoiler niet openklikken als je het spel nog niet uitgespeeld hebt.

Spoiler:
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik wou dat ik dezelfde ervaring had als Big Boss. Maar gij als MGS fan kunt toch echt niet tevreden zijn met deze "platte kak"van verhaal bij wijze van spreken? Verhaal is toch echt simplistisch gebracht, ge zit in zo'n setting en alles draait ineens om "wraak". I mean comon.

Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik echt betrokken was in het verhaal. Ge zag ook alles van mijlenver aankomen wat er ging komen. Part 1 heeft voor mij een grotere indruk nagelaten omdat de band tussen Joel en Ellie heel goed gebracht werd. Ook werd het verhaal goed opgebouwd met een uiteindelijk doel.

Kmoet wel zeggen dat gameplay in Part 2 echt wel goed was, zo'n melee gevecht aangaan geeft wel die overlevingsdrang goed weer Maar in mijne top 10 aller tijden zal deze toch niet komen.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Top yusifer! Zo is het! Zeer mooi uitgelegd! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat naughty dog dit soort spellen blijft maken! Echt, al die jankers, kunnen beter wat kinderfilms gaan zien...
    Edit: Scifo, hét moet niet altijd een zéér complex verhaal zijn. Dat moeten je mét ND sowieso niet verwachten. Maar ze werken alles wel perfect uit in mijn ogen. Ik begrijp niet dat het dit platte kak kunt noemen . Yusifer legt hét perfect uit. Dat is de kunst van naughty dog...

Regels voor berichten