Pagina 71 van 93 Eerste ... 216167686970717273747581 ... Laatste
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

[PS4] The Last of Us Part II

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ok, heb de game volledig gezien.

Toch wel zeer gemengde gevoelens. Langs 1 kant zeer geslaagd, en langs de andere kant kon ik er niet snel genoeg door zijn.
    Vooral de tweede helft van de game, sjeesh.

end game cutscene discussie:
    Spoiler:
    Same ook. Ik had de leaks al gezien en nadat ik erover had gelezen, weigerde ik de game te kopen. Nu nadat ik de game al heb gezien ga ik het ook niet uit een budgetbak kopen. Zwaar teleurgesteld in de game en het verhaal. En als ik twitter en YT zie vol negatieve reacties van mensen en fans ben ik niet de enige.
    En als kiiilerke het al slecht vond weet je genoeg

halovision's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het mooiste deel uit de game (niet dat ik erg ver zit: Seatle Day 1)

Spoiler:
    PSN: macgruder | steam: macgbe [now playing : TLoU2]
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Spoiler:

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Same ook. Ik had de leaks al gezien en nadat ik erover had gelezen, weigerde ik de game te kopen. Nu nadat ik de game al heb gezien ga ik het ook niet uit een budgetbak kopen. Zwaar teleurgesteld in de game en het verhaal. En als ik twitter en YT zie vol negatieve reacties van mensen en fans ben ik niet de enige.
    En als kiiilerke het al slecht vond weet je genoeg
    Game niet gespeeld maar toch een oordeel hebben kom zeg waar gaan we naar toe. Had de game een sequel nodig nee, maar de 2de slecht noemen is echt zwaar overdreven.

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Snap de haat niet zo.

Je kan toch niet verwachten dat het weer Joel Ellie verhaal ga zijn? Dan doen ze net hetzelfde.

Ben net aan Settle dag 3 en tot nu toe is het verhaal goed.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door halovision Bekijk bericht
    Het mooiste deel uit de game (niet dat ik erg ver zit: Seatle Day 1)

Spoiler:
    Spoiler:

dette307's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb hem ook uitgespeeld met iets van 20 uren op de teller. Vindt het verhaal echt wel bangelijk goed geschreven. Ik blijf nu achter met een raar gevoel.

Spoiler:

Is mijn gevoel dat ik eraan over hou.
    Laatst gewijzigd door dette307; 22 juni 2020 om 14:32
    Ps4, Ps3, Ps Vitta, Ps1, Ps2, Alienware m17x r4
    Desktop: /Carbide Air 504: i5-4690K/MSI-Gaming 3 Z97/MSI GTX 970/Scythe Mugen 4 PCGH/Corsair 16GB 1600MHZ/Samsung 256GB 850PRO/WD BLUE 1TB/Corsair RM550/CORSAIR AIR SERIES AF120/
    Gaming is a way of living.

bunkerbudy's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht

Ik vind de enorme backlash van de "fans" echt enorm triest eigenlijk. Hoe zielig is de gemiddelde gamer als hij zo kwaad wordt omdat een hoofdpersonage lesbisch is. Mannekes toch, we hebben nog ver te gaan als community. Ik snap de haat echt niet. Bende kinders.
    Denk nu wel niet dat dit de rede is van de backlash... de backlash gaat meer over het verhaal dat niet goed is. Kheb nog niemand zien commentaar geven over Ellie haar geaardheid, ze was in TLOU1 trouwens ook al lesbisch. Ook nooit commentaar op gezien. Er wordt wel veel over die WOKE toestanden gesproken, maar dit slaat niet op Ellie en Dina, maar op andere personages zoals Abby. Is geen commentaar op wat je zegt.
    Gewoon extra info over wat ik denk waarom mensen zo pissed zijn (mijzelf niet bijberekend)
    psnprofiles: Bunkerbudy

syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    96 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bunkerbudy Bekijk bericht
    Denk nu wel niet dat dit de rede is van de backlash... de backlash gaat meer over het verhaal dat niet goed is. Kheb nog niemand zien commentaar geven over Ellie haar geaardheid, ze was in TLOU1 trouwens ook al lesbisch. Ook nooit commentaar op gezien. Er wordt wel veel over die WOKE toestanden gesproken, maar dit slaat niet op Ellie en Dina, maar op andere personages zoals Abby. Is geen commentaar op wat je zegt.
    Gewoon extra info over wat ik denk waarom mensen zo pissed zijn (mijzelf niet bijberekend)
    Er is niets om woke te zijn over abby he. Tis gewoon een stoere chick die op mannen valt. Kheb genoeg comments gezien over het feit dat ze transgender zou zijn en dat is ze zelfs niet. Plus het zou er niet mogen toe doen ook.

En al die gatmongolen die puur afgaan op de leaks en dan claimen dat het verhaal slecht is, omg ze.

20 u ver en dit is een van de beste verhalen in games ooit. Zoveel diepgang en lagen holy shit.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

bunkerbudy's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Er is niets om woke te zijn over abby he. Tis gewoon een stoere chick die op mannen valt. Kheb genoeg comments gezien over het feit dat ze transgender zou zijn en dat is ze zelfs niet. Plus het zou er niet mogen toe doen ook.

En al die gatmongolen die puur afgaan op de leaks en dan claimen dat het verhaal slecht is, omg ze.

20 u ver en dit is een van de beste verhalen in games ooit. Zoveel diepgang en lagen holy shit.
    Ik vind al die WOKE zever over Abby ook niet terecht hoor
    Maar het is jammer genoeg wat je wel veel leest online. Te veel WOKE, slecht einde, saai verhaal, blablabla.
    En dat allemaal 2 uur na de release, ze kunnen zij allemaal zeer snel spelen begot.

Ik zelf zit nog niet zo heel ver, ik weet niet wat ik uiteindelijk ga vinden van het verhaal, maar kan me niet voorstellen dat ik dit bagger ga vinden zoals er zo veel claimen.
    Zelf al is het verhaal minder dan het eerste, zo slecht dat ondanks dat al de rest fenomenaal goed is, je het toch een 0 tot 4 op 10 geeft is complete BS.
    psnprofiles: Bunkerbudy

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopey_92 Bekijk bericht
    Game niet gespeeld maar toch een oordeel hebben kom zeg waar gaan we naar toe. Had de game een sequel nodig nee, maar de 2de slecht noemen is echt zwaar overdreven.
    Euhm als ik dat op twitch mee kijk met een streamer dan heb ik bijna de game zelf gespeeld het enige wat ik niet heb gedaan is de controller in handen gehad voor de besturing....
    En als ik de game heb gezien, het verhaal, waarover het gaat vind ik het gewoon slecht. Het enige goeie zijn de graphics dat is het enigste.

iTrader
    96 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Euhm als ik dat op twitch mee kijk met een streamer dan heb ik bijna de game zelf gespeeld het enige wat ik niet heb gedaan is de controller in handen gehad voor de besturing....
    En als ik de game heb gezien, het verhaal, waarover het gaat vind ik het gewoon slecht. Het enige goeie zijn de graphics dat is het enigste.
    Zet es in spoiler dan wat ge zo slecht vind aan het verhaal aub? Just het einde nog niet want dat weet ik zelf nog nie, hopelijk vnvd wel.

Thx
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    96 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    trouwens een tip voor de kluizen: ge kunt elke kluis kraken in het spel zonder de code op voorhand te weten, gewoon luisteren. bij het juiste getal is het een andere klik.

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De game-play is toch ook uitstekend? Zit nog maar een goede 10u ver, maar die encounters in de metro uit de trailer en Hillcrest met de hondenpatrouilles zijn toch echt goed uitgewerkt?

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpeedyP Bekijk bericht
    Snap de haat niet zo.

Je kan toch niet verwachten dat het weer Joel Ellie verhaal ga zijn? Dan doen ze net hetzelfde.

Ben net aan Settle dag 3 en tot nu toe is het verhaal goed.
    ik snap de haat totaal niet. Snap er niets van van die trollen.
    Zit nu ongeveer over de helft en vind het verhaal nog altijd super.
    Vind het zelf beter dan de 1e,

18+ rating is wel terecht
    PSN: Jonas89

Regels voor berichten