Pagina 65 van 93 Eerste ... 155561626364656667686975 ... Laatste
    ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja wat verwacht ge dan, da ze alles omsmijten ofzo?
    De Uncharted-reeks is qua speelstijl en verhaal enzo ook allemaal hetzelfde gebracht he.
    In Uncharted was er
    zelfs een vrij vermakelijke multiplayer..innovatie en meer diepgang,verandering in enemies etc..deze game is gewoon voor mij persoonlijk niet zo noemenswaardig.
    Kan aan men vewachtingen liggen maar mij boeit het niet.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Heb er nu 10uur inzitten..
    OMG een recording bestand van 250GB LOL..
    - 9Lives Racing Team
    - Join iRacing ("PR-HOTLAPS" 3 Maanden 5.00€)
    - Twitch - YouTube - Discord
    - Games: iRacing - PCM - TLOU2 - F1 2020 - Ghost of Tsushima

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voorlopig 2u gespeeld en toch wel onder de indruk. Speelt zoals de eerste wat te verwachten was, en in mijn ogen speelt het geen rol dat er weer dezelfde soorten enemies in zitten. Nu heb je meer continuiteit...
    Ik zou het eerder raar vinden dat er plots nog 5 andere soorten infected zijn...

Verhaal zit goed, ik heb ook bewust niets van de spoilers en previews bekeken behalve een trailer of 2. Enige wat ik me beklaag is dat ik niet nogmaals alle cinematics van de 1e na elkaar bekeken heb ( +- 1u30 aan een stuk)
    *insert signature here*

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Op 2dehands kweet ni hoeveel mensen die hun collectors editie verkopen aan +250€ denk niet dat ze ze gaan kwijt geraken waren nog bepaalde winkels die stock hadden.

syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    96 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    tijd voor even pauze.

6-7 uur nu in totaal ben traag aan het spelen, alle notes lezen en goed proberen exploren.

De gameplay is idd meer van hetzelfde, maar ik snap het probleem daar nie mee zoals eerder al gezegd alle uncharted games spelen ook identiek hetzelfde met wat quality of life changes in de latere games, hier is dat net hetzelfde. Ik ben al enorm blij dat ellie gewoon haar mes heeft en niet constant moet inzitten met shivs te craften.

Spoiler:

Ik vind de enorme backlash van de "fans" echt enorm triest eigenlijk. Hoe zielig is de gemiddelde gamer als hij zo kwaad wordt omdat een hoofdpersonage lesbisch is. Mannekes toch, we hebben nog ver te gaan als community. Ik snap de haat echt niet. Bende kinders.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Man, ik snap ook echt die lulletjes niet. Zijn ze zo onzeker over zichzelf dat een game met een lesbisch personage hen tegen de borst stoot? Het is trouwens heel subtiel uitgewerkt in de game...Ellie is verliefd op een meisje en dat is het. Het is niet alsof ze in de game liggen te scharen terwijl er regenboogkleurige eenhoorns op de achtergrond lopen of mannen in de ballen schieten en high fiven.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Man, ik snap ook echt die lulletjes niet. Zijn ze zo onzeker over zichzelf dat een game met een lesbisch personage hen tegen de borst stoot? Het is trouwens heel subtiel uitgewerkt in de game...Ellie is verliefd op een meisje en dat is het. Het is niet alsof ze in de game liggen te scharen terwijl er regenboogkleurige eenhoorns op de achtergrond lopen of mannen in de ballen schieten en high fiven.

Het was al bekend dat Ellie lesbisch was sinds de DLC van TLOU 1, nobody cares.

99% van de mensen die enorm teleurgesteld zijn in dit spel komt door het belachelijk slecht geschreven plot. (Vergeleken met het eerste spel + dlc)
    Laatst gewijzigd door Jvergo; 20 juni 2020 om 05:07

iTrader
    26 (96%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Plot is gedurfd maar slecht geschreven nee tis een keuze en gedurfd. Als je het spel volledig uitspeelt is het uiteindelijk wel een topper

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jvergo Bekijk bericht
    Het was al bekend dat Ellie lesbisch was sinds de DLC van TLOU 1, nobody cares.

99% van de mensen die enorm teleurgesteld zijn in dit spel komt door het belachelijk slecht geschreven plot. (Vergeleken met het eerste spel + dlc)
    Het is nu niet dat het plot van de eerste game zo hoogstaand is. Het hele gedoe met de Fireflies is grote onzin maar de game wordt wel gedragen door de dynamiek tussen Joel en Ellie.

Dat al deze reviews werden gegeven vlak na release van de game zegt wel voldoende eigenlijk. Je hebt a) mensen die anti-LGBT zijn b) console warriors en c) mensen die de leaks gelezen hebben zonder het spel te spelen.

Hoe verklaar je anders die 10 aan Crackdown 3

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Waar sommigen zich mee bezighouden... Time well spent, zeker?

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Waar sommigen zich mee bezighouden... Time well spent, zeker? ������
    Tuurlijk is dit dom, en overdreven. Langs de andere kant mogen sommige ook stoppen met alles blind te verdedigen en aanvaarden dat ook dit niet altijd perfect kan zijn. Als ze het zo goed vinden kunnen ze beter hun tijd steken in het spelen van hun game. Ik heb een paar uur meegekeken en vind het persoonlijk een serieus cringefest, maar ik ga niemand overtuigen hetzelfde te gaan denken. Ben zeker content dat anderen zich amuseren. Less reading more playing .

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    iedereen zou gewoon eens wat meer chill moeten zijn die haat tegenover alles en iedereen te laatste jaren is er gewoon teveel aan
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

pcmfocus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Grote fan van the last of us maar ga deze binnen enkele weken(zomervakantie) op m'n gemakskes spelen iedereen moet blijkbaar den eerste zijn om te kunnen zeggen done it en idd den kritiek (mag hoor) maar is soms te overdreven, vraag me af of men nog geniet van gamen :
    Laatst gewijzigd door pcmfocus; 20 juni 2020 om 12:29
    PSN : pcmfocus

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcmfocus Bekijk bericht
    Grote fan van the last of us maar ga deze binnen enkele weken(zomervakantie) op m'n gemakskes spelen iedereen moet blijkbaar den eerste zijn om te kunnen zeggen done it en idd den kritiek (mag hoor) maar is soms te overdreven, vraag me af of men nog geniet van gamen :
    Al degene die op de dag van release een 0/10 review geven, zijn niet echt geloofwaardig imo
    *insert signature here*

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    User reviews de eerste week uitschakelen! En eerlijk Ik kijk nooit naar user reviews

Fifa, “oh messi staat op de cover” alle ronaldo fanboys, fifa 0/10

PlayStation exclusieve games, Xdoos spelers game sucks 0/10

Maar dit is natuurlijk ook in de andere richting zo..
    - 9Lives Racing Team
    - Join iRacing ("PR-HOTLAPS" 3 Maanden 5.00€)
    - Twitch - YouTube - Discord
    - Games: iRacing - PCM - TLOU2 - F1 2020 - Ghost of Tsushima

Regels voor berichten