Pagina 34 van 90 Eerste ... 243031323334353637384484 ... Laatste

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    leuke trailer. Ik krijg al zin om dit te spelen. Heb de spoilers al gelezen, maar toch nog altijd veel goesting om hieraan te beginnen. Gewoon de spoilers lezen is niet hetzelfde als het volledig zelf ervaren in het spel. (heb geen enkele leak video gezien, enkel gelezen). Ik weet dat ik hier weer veel uren plezier ga beleven aan dit spel.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Echt hé..

Misschien wat echt 'nieuws', een nieuwe trailer!

Knap!
    Grafisch precies wel iets minder, of ik heb het verkeerd in mijn hoofd? Dacht dat het 'mooier' was. Is relatief ofc.
    Trailer stond hier al een paar uur hoor
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik dacht dat ik die pagina al had gelezen. Sorry.

PSN: BuYcKi

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    alé kom
    zeg es hier in een spoiler waar de politiek correctheid zit, want ik zie het echt niet (of ik heb niet alle spoilers gelezen )..
    Spoiler:
    Don't think you are, know you are...

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Spoiler:
    Oke, ik heb deze spoiler dus gelezen en eigenlijk maakt het me weinig uit omdat
    Spoiler:
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Om het nog even door iemand laten uit te leggen dat op de naughty dog fb site staat
    De xxxx heb ik gezet voor spoilers te ontwijken

How did you ever in your right mind, agree to do this to Xxxxxx??? My favorite game is ruined so a few people can push bullshit Identity Politics agenda ... this SUCKS!!! I’m done with this new Hollywood. Ruined Star Wars, Star Trek, Comics, Terminator with Bullshit SJW agendas destroying everything I grew up with (Retro), now my favorite video game. PlayStation Naughty Dog, LLC can go to Hell for destroying a perfect dynamic !!!! I’m so mad right now because I didn’t want any spoilers, but because I Love the The Last of Us, I’ve known since yesterday and I haven’t slept. WHY????????????????????

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLLuSion_xGen Bekijk bericht
    Oke, ik heb deze spoiler dus gelezen en eigenlijk maakt het me weinig uit omdat
    Spoiler:

Spoiler:
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    speciaal verlof voor gepakt se

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krozfader Bekijk bericht
    Goeie manier om nog wat van de meubels proberen te redden, een video die laat uitschijnen niets aan de hand jongens.... Einde van Naughty Dog, ze gaan een backlash hebbenvan een grootte die diegene die No Man's Sky kreeg zal doen verbleken, ik ga de game sowieso spelen maar het is geen verhaal om met een een goed gevoel naar uit te kijken... en zeker al niet zoals ze in de clip verwoorden, oh we houden zo van Ellie en Joel, yeah right !!!
    Einde van naughty dog? Ze zijn de beste developer van het moment waarschijnlijk en dit spel zal miljoenen verkopen... Ik heb de leaks niet gelezen dus kan me er niet over uitspreken maar een paar duizenden fanboys die niet akkoord gaan met hoe het verhaal loopt gaan hun echt niet wakker houden, laat staan het einde van de studio betekenen Daar hebben ze iets teveel goodwill voor opgebouwd...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krozfader Bekijk bericht
    Goeie manier om nog wat van de meubels te redden, een video die laat uitschijnen niets aan de hand jongens.... .Einde van Naughty Dog, ze gaan een backlash hebbenvan een grootte die diegene die No Man's Sky kreeg zal doen verbleken, ik ga de game sowieso spelen maar het is geen verhaal om met een een goed gevoel naar uit te kijken... en zeker al niet zoals ze in de clip verwoorden, oh we houden zo van Ellie en Joel, yeah right !!!
    Er is ook niks aan de hand.
    Laatst gewijzigd door StanTem; 14 mei 2020 om 19:35

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    einde van naughty dog zegtem

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zeker van dat er op ps5 een nieuwe uncharted game komt

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Zeker van dat er op ps5 een nieuwe uncharted game komt
    uiteraard en met een beetje geluk last of 3 ... dees is sowieso niet de laatste last of us game ... ze hebben een wereld opgebouwd waar ze alle richtingen mee uitkunnen.
    who cares wat het internet zit te wenen ... het internet zit altijd te wenen en er is altijd wel iemand op zijn tenen getrapt ...
    einde van naughty dog ... wtf gewoon
    PSN Nickname = jersyi

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    115 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik probeer me overal van de spoilers te weerhouden: ik lees geen facebook posts/youtube comments/reddit posts meer van pagina’s die remote iets met PlayStation of Naughty Dog of The Last of Us te maken hebben. Er zijn altijd wel pummels (zoals in deze thread - excuse my French) die het nodig vinden om hun eigen frustraties te projecteren naar anderen: “ik geen plezier, niemand plezier”. Allemaal kinderachtig en heel kortzichtig.
    Daarnaast ben ik wel gespoiled geweest tijdens de revealstream van de AC Valhalla art (in godsnaam why?), gelukkig is in deze periode mijn geheugen een beetje een zeef, maar met de mensen die hier hinten naar de spoiler, kan ik me wel een beeld vormen van wat het is. Dus zwijg er gewoon allemaal over, jezus.

On topic: Naughty Dog mag met het verhaal van The Last of Us Part 2 doen van mij wat ze willen. 1) Het is hun game, duh. 2) Ze hebben bij The Last of Us ook veel gedurfd verhaalgewijs. Het einde alleen al (het gesprek tussen Joel en Ellie) is iets dat totaal niet typisch is aan een mainstream verhaal, film of game. En er zijn zo nog momenten (waaronder Henry en Sam).
    Ik heb er vertrouwen in, en 19 juni komt goed uit: 10 juni laatste examen, 1 augustus uitgerekende datum voor de baby. Tijd zat dus! (En dan 17 juli Ghost of Tsushima waarschijnlijk nog)
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

Regels voor berichten