Pagina 4 van 43 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Steam Sales Deel 3

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ragjee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ow is da zo wreed? Veel heb ik er nog ni opstaan ..dus veel kunnen ze niet te pakken keijgen. Tetris, Remember me en Limbo haha ik deed het nu via gewone bankcontact, en anders via prepaid mastercard. Natuurlijk zijn die kaartjes ook heel handig!

Hebben jullie eigenlijk aanraders? Mss eerder PC exclusief of echt leuke games op pc. Want zoals GTA, the division enzovoorts hebben we op ps4 en zie ik me niet meteen spelen op de pc speel bv ook op pc met controler (ik kan echt niet overweg met toetsenbord controls, behalve nu nen simpele tetris ofzo )
    CS:go, TF2 (gratis), Anno serie, Tropico serie, Age of Empire collection, Cities skyline (= beste city builder de dag vandaag + mods), Age of Mythology, Rise of Nations, Sid meiers Civilization V, The Witcher 1 2 3, Total War serie, Half Life serie + uitbreidingen, F.E.A.R., Dragon Age Origins, ...
    Zoals je ziet, veel RTS games
    RTS & FPS met soms RPG hier.

35 best PC games: the must-play titles you can't afford to miss | TechRadar

Veel van die opgenoemde titels zijn al een tijdje bezig, en als je zoekt kan je de collections vinden, soms 12 AAA titels voor maar €20.
    (Zoals de Total War Collection)

Tomb Raider (revamp) is inderdaad een echte aanrader

Edit: https://steamstat.us
    Ze moeten echt eens leren om te stoppen om iets waarvan ze weten dat er véél volk op af zal komen op te starten midden pre-time.
    Ze moeten het gewoon opendoen gedurende de dag, dan kunnen de kinderen die geen school meer hebben al dingen kopen. Zodat wnnr de oudere gamers van hun werk komen, nog een werkbare steamstore hebben.
    Laatst gewijzigd door Etersil; 23 juni 2016 om 21:12

AntiChrist7's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sonic all star racing klinkt dan als een goeie koop ragjee. Kan wel een grote lijst geven, maar geen idee wat je gespeeld hebt, zullen dan wss veel dubbels in staan.

Xcom 2 aan -40% raad ik wel iedereen aan die een beetje van strategy houdt

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ragjee Bekijk bericht
    Hmm best wel ruim. Ik ben absoluut niet voor pc shooters zoals COD of counter strike. Maar zo adventure stijl TLOU of Uncharted om voorbeelden te geven, en plezierige dingen zoals Beme is wel lollig, race games is altijd leuk. En dingen als Sonic vind k ook wel leuk... ben wel een nintendo fan ook. Had gezien dat er een Hitman collectie is en Tomb Raider enzo :-)
    HAHAHAHAHAHA COD een pc shooter, goeike. Zowat de meest console shooter dat er is.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Wel, CoD 1, 2 en exp waren bij mijn weten enkel PC indertijd.
    Toen CoD nog goed was.

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Ik geraak maar met moeite op de in-steam sale page. Wordt er altijd afgesmeten. Maar op't eerste zicht wordt het een goedkope sale: niet echt iets waar'k interesse in heb dat in sale is.
    "Ignis aurum probat"

Polestar's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    CoD 1. Bash only op MP_Harbor. Wat een zalige tijd toch.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    Currently playing: World of Warcraft Classic

iTrader
    127 (100%)
    "Op g2a staat Baldur's Gate: Siege of Dragonspear aan €15,99.
    Rise of Tomb Raider season pass staat aan €18,99.
    Life is Strange ep 2-5 staat aan €11,50.

Dus al veel goedkoper dan op steam zelf."
    BG staat wel nog 18 euro, maar de Season Pass is 18,10€ en Life is Strange is 8,5€. De sales zijn nog altijd een betere deal dan G2A en je bent ten minste 100% safe (en met een goed geweten ).

De alternatieven zijn echt gewoon voor diegenen die niet kunnen wachten op de summer sales.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind die sites niet slecht en koop er zelf meestal. Maar als je toch die 1 euro betaalt (die ik persoonlijk nooit doe: wie is hier paranoia? ) komt het zelfs duurder uit (zie mijn vergelijking).
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    0
    AoE3 complete edition: €7
    South park: €5
    Supreme commander 2: €3
    Tropico 5 complete: €10

aaa man

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Servers zijn wel heel slecht dit jaar. 23 uur en werkt nog ni fatsoenlijk.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    0
    Het 'werkt', maar veel trial & error.
    De steam community word ieder jaar groter en groter. Het leven word duurder.
    Ik stel nu expres game aankopen uit tot op de steam sales.
    Dusja, als iedereen zo denkt, dan heb je wel een piek.
    Tegen morgen/weekend/volgende week maandag zou het toch al wat vlotter lopen.

Hét moment om goede dlc te kopen van u favoriete games.

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Ik ga het voorlopig houden bij

Hyper Light Drifter
    Oxenfree
    SOMA
    Transformers: Devastation

Anders begint de backlog weer te groot te worden. Ik wilde ook Superhot en Salt & Sanctuary, maar die zijn niet genoeg afgeprijsd.

Mijn tip voor iedereen: Tales from the Borderlands (nu maar €8 voor t seizoen ofzo). Ik schreeuw dit overal van de daken Zelfs als je Telltale games maar niks vindt, moet je deze eens proberen. De game is enorm grappig, maar gaandeweg raak je toch gehecht aan de personages. Ik ben zelf ook niet de grootste Telltale fan (vond TWD overroepen), maar deze is een must. Je moet ook niks van Borderlands kennen.

Ragjee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    HAHAHAHAHAHA COD een pc shooter, goeike. Zowat de meest console shooter dat er is.
    Ik bedoelde niet COD als "een pc shooter" maar eerder "ik speel niet graag shooters op pc/ int algemeen zoals bv een COD, was gewoon om een voorbeeld te geven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht
    CS:go, TF2 (gratis), Anno serie, Tropico serie, Age of Empire collection, Cities skyline (= beste city builder de dag vandaag + mods), Age of Mythology, Rise of Nations, Sid meiers Civilization V, The Witcher 1 2 3, Total War serie, Half Life serie + uitbreidingen, F.E.A.R., Dragon Age Origins, ...
    Zoals je ziet, veel RTS games
    RTS & FPS met soms RPG hier.

35 best PC games: the must-play titles you can't afford to miss | TechRadar

Veel van die opgenoemde titels zijn al een tijdje bezig, en als je zoekt kan je de collections vinden, soms 12 AAA titels voor maar €20.
    (Zoals de Total War Collection)

Tomb Raider (revamp) is inderdaad een echte aanrader

Edit: https://steamstat.us
    Ze moeten echt eens leren om te stoppen om iets waarvan ze weten dat er véél volk op af zal komen op te starten midden pre-time.
    Ze moeten het gewoon opendoen gedurende de dag, dan kunnen de kinderen die geen school meer hebben al dingen kopen. Zodat wnnr de oudere gamers van hun werk komen, nog een werkbare steamstore hebben.
    Dank voor de tips! Nog niet deftig in de store geraakt dus zal voor morgen zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AntiChrist7 Bekijk bericht
    Sonic all star racing klinkt dan als een goeie koop ragjee. Kan wel een grote lijst geven, maar geen idee wat je gespeeld hebt, zullen dan wss veel dubbels in staan.

Xcom 2 aan -40% raad ik wel iedereen aan die een beetje van strategy houdt
    Dank je voor de tips! Op pc nog geen ervaring qua gaming behalve als kind The Sims

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creamium Bekijk bericht
    Ik ga het voorlopig houden bij

Hyper Light Drifter
    Oxenfree
    SOMA
    Transformers: Devastation

Anders begint de backlog weer te groot te worden. Ik wilde ook Superhot en Salt & Sanctuary, maar die zijn niet genoeg afgeprijsd.

Mijn tip voor iedereen: Tales from the Borderlands (nu maar €8 voor t seizoen ofzo). Ik schreeuw dit overal van de daken Zelfs als je Telltale games maar niks vindt, moet je deze eens proberen. De game is enorm grappig, maar gaandeweg raak je toch gehecht aan de personages. Ik ben zelf ook niet de grootste Telltale fan (vond TWD overroepen), maar deze is een must. Je moet ook niks van Borderlands kennen.
    Hm ben eens benieuwd wel! Vond TWD best wel amusant. Een heel andere stjl, moest er ff aan wennen maar nadien was k er helemaal in mee en reeds alle seizoenen op de playstation gespeeld
    Add me on PSN of Steam of friendcode: SW-3360-7709-0124
    Owned: PC - Playstation 3 - Playstation 4 - PS Vita - Nintendo 3DS XL - Nintendo Switch

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    BG staat wel nog 18 euro, maar de Season Pass is 18,10€ en Life is Strange is 8,5€. De sales zijn nog altijd een betere deal dan G2A en je bent ten minste 100% safe (en met een goed geweten ).

De alternatieven zijn echt gewoon voor diegenen die niet kunnen wachten op de summer sales.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind die sites niet slecht en koop er zelf meestal. Maar als je toch die 1 euro betaalt (die ik persoonlijk nooit doe: wie is hier paranoia? ) komt het zelfs duurder uit (zie mijn vergelijking).
    Als je naar onder scrolt op die Baldur's Gate kan je zien dat het €15,99 staat op g2a.

Ik gebruik die €1 verzekering bijna nooit, heel soms wel. Maar dan is het enkel met games van +€40.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Als je naar onder scrolt op die Baldur's Gate kan je zien dat het €15,99 staat op g2a..
    Buiten BG dan, maar in general is het goeikoper bij de sales.
    "Ignis aurum probat"

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    vandaag niks gekocht

Orcs must die 2 is best een leuke game.
    Steam & PSN

Pagina 4 van 43 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten