Pagina 60 van 60 Eerste ... 10505657585960
    kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Three Golden Keys

5BKBB-KZ9SK-69R69-5F3TT-RK5RC

https://shift.gearboxsoftware.com/rewards

Gv288's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Is iemand op de hoogte van onderstaande.
    Er zou een bug zijn waarbij freddy, een boss uit de Handsome Jack DLC op level 2 spawnt, ook als je epr manier van spreken op mayhem 10 speelt.

't is niet mijn stijl, maar ik heb geen zin om elke Mayhem te grinden naar het juiste wapen om dan naar de volgende te springen.

ik heb het gisteren zeker 20x geprobeerd (PS4), maar hij spawnt steevast op level 59 ('k was om mayhem 6 aan 't spelen
    is dit gefixt ?

100%'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gv288 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is iemand op de hoogte van onderstaande.
    Er zou een bug zijn waarbij freddy, een boss uit de Handsome Jack DLC op level 2 spawnt, ook als je epr manier van spreken op mayhem 10 speelt.

't is niet mijn stijl, maar ik heb geen zin om elke Mayhem te grinden naar het juiste wapen om dan naar de volgende te springen.

ik heb het gisteren zeker 20x geprobeerd (PS4), maar hij spawnt steevast op level 59 ('k was om mayhem 6 aan 't spelen
    is dit gefixt ?
    Ik had ook van deze glitch gehoord, eens geprobeerd maar ik geraak op Mayhem 10 niet voorbij de massa loaders.
    De speciale Boss die in het begin van de map pawnt is echter een complete push-over, heeft me al leuke loot opgebracht.
    De voorbije weken regelmatig wat gefarmd maar merkte dat de loot niet echt beter was op Mayhem 4 a 5 dan zonder Mayhem mode. Deze bug zou met de hotfix van vandaag opgelost worden.
    XBL: Zandzak
    PSN: Zandzakske

Regels voor berichten