Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

iTrader
    6 (100%)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben hier nog maar net met begonnen, dus alles is heel low level:

En nog wat Mortal kombat:

En wat Dragonball:

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Toetoet!

I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    6 (100%)

iTrader
    0
    een gok via google: Bioshock infinite.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TriCore9 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    een gok via google: Bioshock infinite.
    Juist.

iTrader
    0
    The Elder Scrolls Oblivion

Ik ben zwaar onder de indruk van de mod genaamd 'Oblivion Reborn", een gemoderniseerde verderzetting van de Oblivion Graphics Extender. Alles wat je ziet is de originele Oblivion met als enige graphics verbeterende mod die vermelde 'Oblivion Reborn"" met dan nog eens de standaard instellingen. Die mod op zich doet al meer dan waneer je vroeger meerdere zware mods op elkaar ging hopen, inclusief de voorloper van Reborn. Alleen is Reborn niet zo handig in gebruik, noch simpel om te gebruiken in samenwerking met andere mods... dus dat is dan wel weer een minpunt.

Dit zijn Thumbnails die linken naar afbeeldingen van het 1920x1080 formaat:

bewerking:

Het is wel interesant om met die mod te experimenteren. Zoals ik al stelde zijn de screenshots van hierboven nog gemaakt via de originele oblivion. Als je 'Reborn" gebruikt en de '.esp" activeert dan kan je Oblivion starten via de oblivion '.exe" en dan heb je alleen maar een paar aangename kleine aanpassingen (zie screenshots).

Maar, als je oblivion start via de Script Extender (obse) dan word het Shader injectie gedeelte erbovenop geladen (niet te zien in de screenshots) en kan je allerlij moderne shaders gebruiken die je via de 'Reborn" ini instelt.

Ik had ondertussen wel verwacht dat iemand het opgemerkt zou hebben. Dat de Screenshots eigenlijk nog gewoon de standaard graphics zijn met alles op max en een paar kleine verschilletjes..
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 5 april 2018 om 18:14

iTrader
    0
    Dit maal met de OBR mod volwaardig ingeladen, maar met maar een paar extra shaders (niet alles). Mijn PC besloot vandaag plots om niet meer naadloos te werken op het gebied van FPS, terwijl alles gisteren naadloos tegen de FULL HD resolutie speelbaar was... Soms kan je echt vloeken op die wispelturige rariteiten, meestal wel in verband met Oblivion. Dat spel is 'behekst" op het gebied van bugs en savegames die iets verkloten.

Laatst gewijzigd door TriCore9; 5 april 2018 om 18:14

iTrader
    6 (100%)
    Mooie afbeeldingen

iTrader
    0
    Ik heb eindelijk de instellingen op een punt gekregen waarvan ik tevreden ben. Voor de rest moet ik het wat stabieler krijgen (crash, en FPS drops) via Wine op een GNU/Linux systeem.

*opgeruimd
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 7 april 2018 om 00:27

iTrader
    0
    Dit had echt wel de juiste sfeer waneer de schaduwen bewegen - de zon komt op:

Een kamp in het woud:

dit zou evengoed een artwork- cover voor een metal band kunnen zijn:

Dit was wel freaking creepy om uit het donker te zien komen, tegenover hoe het origineel zonder mods is:

Het is heel moeilijk om op screenshots te tonen dat het echt wel een goede beeldkwaliteit heeft. Iets wat in beweging is (schaduwen, personages, enz), tegenover iets wat niet beweegt.

* verwijderde mod lijst, want die is toch niet meer geldig *
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 7 april 2018 om 20:48

iTrader
    0
    De laatste set afbeeldingen die ik ga posten over datzelfde spel en de mods.

The Elder Scrolls Oblivion - middelmatig opgewaardeerd

Ziet er naar mijn mening fantastisch uit:

Terug naar de originele grafische kwaliteit gaan zou volgens mij al een shock effect hebben, als je dit ziet:

Mijn personage gezien via een zwevende camera mod - grafish kan het letterlijk nog wel beter gemaakt worden

Avondlicht

heel mooie hoofden:

Mijn oude versleten PC zit zo goed als aan zijn limieten, dus ik kan niet alles een facelift geven via de fantastische mods die er bestaan voor het spel. Het is dus gebalanceerd tussen hard gemoderniseerd, maar op bepaalde gebieden nog wat achterlopend tegenover wat er nog allemaal mogelijk is. Het is niet overal even mooi.

Toevoeging - andere zones, ander gras - algemene sfeerbeelden:

De lijst van mods:

Spoiler:
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 8 april 2018 om 00:49 Reden: typos, eindeloze typos

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Blijft een zalige game, nu dat ik hem eens ten vol kan spelen op men pc met alles op maximum dat maar kan.

Laatst gewijzigd door KBE; 26 april 2018 om 00:03
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Satelite Reign
    op middelmatige grafische instellingen, dus het kan nog veel beter, en native op gnu/linux:

Een hacker welke gemaakt werd via het klonen van een illegaal gekraakt persoon.

Diezelfde hacker is nu 'illegaal" een persoon aan het kraken:

De politie stond vlak in de buurt dus de hacker word door de politie onder handen genomen:

Bulletstorm
    Ik zit nog altijd op verouderde hardware waar ik gewoon een goedkope grafische kaart in heb gestoken en wat meer geheugen, dus de screenshots zijn nooit het maximum aan beeldkawliteit, zelfs er nog ver van verwijderd, en het speelt niet altijd even vlot, maar ik ben al blij dat ik het eindelijk terug kan spelen. Het is wel via Wine op een gnu/Linux systeem en een crack om de niet meer bestaande altijd online DRM van Windows live te omzeilen... zielige zever die altijd online DRM als je dat spel al jaren legaal bezit.

Dit is nog niet het beste dat het spel er uit kan zien, en dan nog is dat naar mijn mening echt wel mooi:

Maar ik speel het ongeveer met deze instellingen, kwestie van oude hardware:

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TriCore9 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De laatste set afbeeldingen die ik ga posten over datzelfde spel en de mods.

The Elder Scrolls Oblivion - middelmatig opgewaardeerd

Ziet er naar mijn mening fantastisch uit:

Terug naar de originele grafische kwaliteit gaan zou volgens mij al een shock effect hebben, als je dit ziet:

Mijn personage gezien via een zwevende camera mod - grafish kan het letterlijk nog wel beter gemaakt worden

Avondlicht

heel mooie hoofden:

Mijn oude versleten PC zit zo goed als aan zijn limieten, dus ik kan niet alles een facelift geven via de fantastische mods die er bestaan voor het spel. Het is dus gebalanceerd tussen hard gemoderniseerd, maar op bepaalde gebieden nog wat achterlopend tegenover wat er nog allemaal mogelijk is. Het is niet overal even mooi.

Toevoeging - andere zones, ander gras - algemene sfeerbeelden:

De lijst van mods:

Spoiler:
    Vind super wat je allemaal kan met mods, maar geen ervaring ermee omwille ik bang ben dat de game gaat crashen of niet meer optimaal gaat werken.

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten