Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste
    TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fout geklikt, ik vergeet soms dat DPI gewissel van de muis waardoor ze sneller beweegt.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    81 (89%)
    Nog een paar leuke screens van TF2

Steam & PSN
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)

Ben bezig met wat settings in reshade te doen voor NFS.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Smoking Guns nog eens opgezet. Echt wel spijtig dat veel van de langlopende en 100% gratis om te spelen FPS games een zielig lot aan het ondergaan zijn. Er speelt quasi niemand nog op. Niet op Smoking Guns, niet op Unvanquished, niet op Xonotic... Het is alsof de gamers bang zijn van recht op recht actie waarin je eigen kunnen om raak te schieten er aan toe doet.

Ook de moeite om te spelen of te bekijken, Deze games kan je op GNU/Linux gebaseerde, en op windows spelen:

https://www.unvanquished.net/

Team gebaseerd, met basis bouwen. Je speelt als aliens, of als mensen en poogt elkaar uit te roeien in FPS vorm. te vergelijken met een oude bekende Unreal mod.

http://www.xonotic.org/

Met all de grafische settings 100% op maximum oogt dit spel echt nog wel goed. Als het de moderne speler dan nog niet aanstaat, dan kan je de nvidia controll panel er nog wat grafische nabwerkingen over laten gooien.

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GarDux Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is alsof de gamers bang zijn van recht op recht actie waarin je eigen kunnen om raak te schieten er aan toe doet.
    Ze noemen dat Counter-Strike.
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Ze noemen dat Counter-Strike.
    No offense, maar er zijn wel meer games dan Counter-strike. vastroesten in een gewoonte van één enkel spel is in mijn ogen nefast voor de diversiteit onder de games.

iTrader
    0
    Link naar hun website: Tesseract

Tesseract stond al lang op mijn mentale 'te spelen" lijst, en heb het nu eindelijk eens opgezet.

Een mooi staatltje open broncode werk gebaseerd op de oude trouwe bekende Cube engine, maar dan aangepast om moderne belichting te hebben, SSAO, FXAA, en zo verder. Oogt mooi en strak. Het is alleen weer uiterst spijtig om op te merken dat er niets of niemand op speelt. Dus heb ik maar wat bots toegevoegd aan een map. Ook spijtig dat een spel met zo een mooie menu's vereist dat je via een configuratiebestand je toetsen instelt...

Een bot van dichtbij - FXAA, SSAO, Fullbrights subtle, enz.

De grafische stijl van alles is echt mijn ding - strak, proper, en kleuren die niet verkleurd worden:

Bots die bots neerschieten 01:

Bots die bots neerschieten 02:

Reflecties op het water:

Pro:
    - Mooi om naar te kijken
    - Gratis en open broncode
    - Werkt op Windows en Gnu/linux

Con:
    - Maar 2 servers uitgebaat door wie weet wie en geen spelers...
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 29 november 2017 om 00:43

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Best game ever.

I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    0
    De nieuwe Smartphone (Ulefone Armor 2) is gedoopt op het gebied van mobile gaming. Ik heb nog nooit een krachtige smartphone gehad met 6 gigabyte geheugen, 64 gigabyte opslag, een degelijke 8 core CPU , en een GPU (Mali-T880) die zo een games kan draaien. dus moet ik het er nu van nemen.

Mortal Kombat X. Android 7.0 Full HD: 1920 x 1080.

Gameplay: Het vechtsysteem is simpel en perfect haalbaar op een touchscreen. Het is echter niet het beste dat er kan zijn.
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 30 december 2017 om 10:57

iTrader
    0
    bah, nu twijfel ik al of dit topic nog wel een reden heeft om te bestaan... ik ben de enige die er in post. Maar ja:

Dit kon ik niet laten wegens het oude en ondertussen versleten gedoe rond de zin: 'Can it run Crysis." Als je die tijden niet meegemaakt hebt, dan begrijp je het mischien zelfs al niet meer. Een gaming PC die dit spel op high settings, of volledig op zijn meest extreme settings kon spelen - zelfs via kleine beeldformaten - had praktisch niemand, en kon ook niet zomaar even verkregen worden. De meeste gamers zullen dit pas jaren later in zijn volle pracht gespeeld hebben.

klik op de afbeelding om deze volwaardig te bekijken - full HD beeldgroote

Dit is crysis met all de settings op HIGH via de Directx9 renderer terwijl het op een gnu/linux gebaseerd systeem draait dankzij Wine... dus eigenlijk word de Directx omgezet naar Opengl. En dat op een ultra low budget grafische kaart van amper 50€. Tegen full HD renderd het well iets minder vlot, maar wetende dat het zo een extreem low budget gedoe is waar het spel gebruik van moet maken.

bewerking - toevoegen over welke low budget kaart het gaat - ik gebruik de officiele NVIDIA drivers op linux , niet de open broncode drivers - :

- MSI Geforce GT 710, 1GB DDR3, PCIE 2.0, HDMI, directx 12, opengl 4.5, 64bit memory bus

bewerking 2 - er zit blijkbaar ergen een bug (wss via wine of de driver), want het wateroppervlak is niet correct.
    Laatst gewijzigd door TriCore9; 10 januari 2018 om 22:28

Daggie's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Blijf gerust posten
    PSN / Steam / Origin / Uplay / XBL: DaggieBe

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Heb nog crysis 2 maximum edition dat ik eens moet testen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Extremer dan dit krijg ik het niet gedaan. Dit is de Demo van crysis en wegens het gebruiken van Wine op Linux moet en zal het DirectX 9 gebruiken. Via de configuratie bestanden van Crysis heb ik dan rendering niveau 4 aan de praat gekregen, wat normaal in de demo van de gebruiker verstopt blijft. In deze screenshots kan je duidelijk een paar zware rendering fouten opmerken die mogelijks door Wine komen.

Op een paar fouten na (zoals het wateroppervlak), trekt het dan al wel hard op de reclame screenshots van Crysis van voor het spel uitgebracht werd.

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Als ik na den blok wat meer tijd heb om te ganen zal ik hier ook wat meer inzetten
    Eentje uit de oude doos om in het thema te blijven: crysis 2 maximum edition, 1080p (high settings dacht ik?) op mijn vorige kaart: HIS 7850 2gb

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Als ik na den blok wat meer tijd heb om te ganen zal ik hier ook wat meer inzetten
    Eentje uit de oude doos om in het thema te blijven: crysis 2 maximum edition, 1080p (high settings dacht ik?) op mijn vorige kaart: HIS 7850 2gb
    Oude games, maar damn. die zagen er echt wel extreem uit voor die tijden.

Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten