Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kaartje is binnen, steekt in de Switch en direct maar Divinity Original Sin 2 gekocht en gedownload.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb hier op het forum dan toch maar een switch lite gekocht. Niet voor mij, maar voor mijn zoontje (krijgt hem pas bij Pasen).
    Hij begint er echt regelmatig op te spelen en zou hem het liefst naar zijn mama meenemen. Aangezien we dat niet gaan doen hebben we hem samen maar een gele switch lite gekocht (de kleur die hij het liefste ziet...).

Kan ik nu mijn gegevens 1 malig overzetten en dan de account details veranderen? Hij zal zijn savegames van cars 3 en lego city wel mee willen nemen veronderstel ik...
    De bedoeling is dus een copy van die savegames op de nieuwe switch te plaatsen en dan koppelen aan zijn account dat nog niet bestaat. Maar weet niet of dat kan...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Je kan user data en save data van 1 switch naar een andere zetten maar niet de save data van 1 user profile/Nintendo account naar een ander user profile/Nintendo account.

''While it's possible to transfer user and save data between Switch consoles, you cannot share save data between different user profiles. In other words, if you're playing Legend of Zelda: Breath of the Wild on one user profile, you can't copy your save file to another player's profile.''

En je wilt ook niet jouw user profile over zetten naar zijn Switch want dan kan je games die gekocht zijn via jou user profile niet meer spelen op de originele switch ( de console waar je je user account vanaf haalt ) en enkel spelen op de switch waar je je user profile naar heb verhuisd.

Dus eigenlijk TL: DR : je kan je user account en save data van jouw account over zetten op een 2de switch maar dan nog is alles verbonden aan JOUW account en kan je niets overzetten naar een ander Nintendo account ( dus 1 wat hij nog moet aanmaken ) in het beste geval kan je dan enkel inloggen met jouw account op de 2de switch en je games en hun save data verder spelen.

Anyway tijd voor iets anders en voor wie van wat stats houd :

Nintendo Switch heeft 52.48 miljoen consoles verkocht sinds launch en 310.65 miljoen stukken software ( dus games ) dat zal wel heel dicht bij Xbox zitten qua consoles sold deze gen ( MS geeft al een paar jaar geen cijfers mee maar rond de One X launch zaten ze rond 35 miljoen ) en de Switch doet het mijlen beter dan de Wii U.

Populaire games zijn oa Mario Kart 8 ( bijna 23 miljoen sold ), super smash ( 17.6 m sold ) Odyssey ( 16.5m sold ) , breath of the wild ( 16.3m sold ), Pokémon Sw/Sh ( 16.06m sold ) en dan gaat het rond de 10m sold voor oa Splatoon 2 / pokemon lets go / Mario party / en dan luigi's mansion 3 rond de 5miljoen.

Laatste Quarter van 2019 ( Sep - eind Dec 2019 ) hebben ze meer dan 10m consoles verkocht ( was ook overal out of stock met Kerst en nieuwjaar dus geen verrassing )

Met die nummers gaat de Switch ook de nummers van de SNES voorbij qua consoles verkocht, maar wat de nummers voor mij vooral zeggen is dat Nintendo geen nieuwe console nodig heeft om het tegen de PS5 of Xbox op te nemen eind dit jaar.
    Je ziet duidelijk dat de aantrekking van de switch de combo van handheld en docked play is + Nintendo first party games en niet de raw computing power want anders verkocht een console met ongeveer 0.6TFLOPS geen 52miljoen stuks op 3 jaar.

Anyway leuk nieuws dus, dit is vooral een boost voor hun volgende console denk ik want de Switch heeft zicht als success bewezen dus ik hoop dat ze op dit pad blijven van handheld hybrid en niet meer terug gaan naar iets statisch op je tv meubel zoals een gamecube of Wii.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    145 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tetris 99 azo verslavend

Miljaar
    PSN: Jonas89

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    iemand die iets gaat oppikken in de current blockbuster sale ?

Ik zit zelf te denken aan Lego city undercover en L.A Noire ( Lego is ongeveer 17.5 euro en L.A Noire 23.99 ) en beide games zijn volgens dekudeals 15u+ main story gameplay.

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook aan het zien voor wat extra games. The Touryst, Diablo of Dead Cells lijken me leuk. Touryst geen korting, Diablo nog de moeite? Dead Cells té moeilijk? Andere aanraders?

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Diablo op Switch is een solid port dus als je het nog niet kotsbeu zijt van op PC of een andere console is het een must have als iets in dat genre zoekt, ik heb helaas over de 1.000 uren in de PC versie steken en weet van mijzelf dat ik de Switch versie nooit meer dan een uur of 20 zal opstarten, maar dat doet niets af aan de Switch versie.

Dead cells heb ik zelf niet maar is overal wel aangeprezen, the touryst is wel leuk, er is ook een demo van op de eShop als je zeker wilt zijn.
    L.A Noire is solid too als je het nog niet hebt gespeeld op een ander platform, is nu 23.99.

De Lego games zijn imo ook top, harry potter is huge ( iets van een 42u als je deel 1-7 speelt en dat voor iets van een 17 euro ) en Lego city undercover is een grappige knipoog naar de GTA playstyle en ook een goede 15u lang, de andere lego games zijn ook niet slecht.

Niet in de sale list van vandaag maar wel in sale tot 24 Feb is Valiant Hearts: The Great War, een simpele game die lijkt op een bewegende coming book maar een sterk verhaal over world war 1, en nu maar 5.99 want het is 70%- maar duurt toch een dikke 6 uur, voor mij persoonlijk een redelijke hidden gem.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik speel lego city: Undercover samen met mijn zoontje en dat is wel nog een redelijk goede game. Ik vind wel dat het wat last heeft van framedrops en moeilijk bestuurbare voertuigen.
    Sommige stukken vind mijn zoontje toch nog wel heel moeilijk, dan spring ik even bij. Het is ook nog maar de 2de game die hij speelt en de eerste waarbij hij de auto's in de baan kan houden. Dat lukte met cars 3 niet.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het klopt idd dat Lego city undercover geen perfecte 30 fps lock heeft en het rijden is wat lomp maar van zover ik kan vinden is het de meest ''open world'' lego game die er is, dc super villains komt in de buurt maar harry potter/jurassic world zijn redelijk closed en hebben zelfs geen voice acting.

Ik denk dat voor 17.99 de game wel value is ondanks de performance issues, er is best wel wat te doen en voor een redelijke speelduur en voor de rest is de sale voor mij wat een teleurstelling want hij was aangekondigd als ''critically acclaimed Nintendo games'' dus had op zijn minst nog iets als Astral Chain ofzo er bij verwacht, nu lijken SMM2 en fire emblem zowat de enige kleppers, Diablo is wel een goede port maar had meer first party stuff verwacht in een critically acclaimed Nintendo games sale.

Mij maar even bezig houden op lego city undercover en zien of misschien de weekly sale ook nog online komt vandaag, anders denk ik dat ik het ver heb gezien tot Animal Crossing.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb lego city voor 15 euro fysiek gekocht, voor dat geld is het inderdaad een perfecte aankoop. Ga je veel plezier van hebben hoor.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor wie er nog aan denkt of die al dan niet Animal Crossing zou kopen of waar te kopen, op Shopto.net betaal je momenteel 43.56 Euro voor een UK physical copy en 6.40 euro voor Royal Mail EU tracked shipping ( 3-5 werkdagen )

Dat zou 49.95 Euro zijn volgens hun shopping cart maar na afrekenen voor een familie lid was het 48.81 Euro in mijn Order overzicht, daar staat dat shipping 5.25 is en niet 6.40 dus jah
    Zit ook een Tom Nook sleutelhanger bij, niet dat dat de deal maakt maar kom.

Je kan ook kiezen als je met Paypal betaald om pas later te betalen, ik ga er van uit dat het dan werkt dat ze pas geld nemen als het shipped is maar het blijft dan wel de prijs die het op het moment van bestellen is.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    145 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik wacht op een korting voor The Touryst en Golf Story (en Cuphead)
    PSN: Jonas89

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die Torchlight 2 speelt op Switch? Nu een Embermage van lvl 100 en Warrior van 17. Nog steeds even leuk als destijds op PC. En gelukkig geen hogere wiskunde zoals in Diablo 3 om de build te perfectioneren

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand die Torchlight 2 speelt op Switch? Nu een Embermage van lvl 100 en Warrior van 17. Nog steeds even leuk als destijds op PC. En gelukkig geen hogere wiskunde zoals in Diablo 3 om de build te perfectioneren
    Ik ben er over aan het denken, 2u geleden in sale gekomen voor 13.99.
    Is het een meer cartoony versie van Diablo 3 of is het meer diablo 3 met quests of ?

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beide games zijn goed vergelijkbaar. Nooit een diep verhaal, maar Torchlight 2 heeft me toch al 60u weten boeien (1e character). Het verhaal is niet zo spectaculair maar de sfeer is wel goed, en het is idd beetje cartoony versie van D3. End game is minder uitgebreid dan bij D3, maar voor €14 krijg je erg veel game terug.

Regels voor berichten