Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    https://www.gran-turismo.com/us/gtsp...arch/carLivery

Als je hier inlogt kun je van daaruit liveries toevoegen aan je collectie, werkt veel beter dan op de PS4.
    Wat ik doe is enkel zoeken op Japan > Super Formula > Honda, en bij most popular staat alles dat ik wil Zijn zowat allemaal F1 liveries.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze morgen 2 races gedaan, maar het mocht niet zijn..
    - Eerste race: P4 naar P3 in eerste ronde. Dan gepasseerd door 2 anderen, maar ik ben blijven doorgaan op de hards en lag op ronde 10 3s voor op P2, maar heb mij dan misremd.. paar ronden later dan nog eens agressief overstoken geweest, waardoor ik maar P6 was.
    - Tweede race: P8 gestart, direct agressief overgestoken geweest door een fransman, die kunnen de belgen echt niet zf heb ik al gemerkt.. dan maar gepit, want was zo goed als laatste. Mooie race gehad, maar toen begon het: een fucking belg duwt mij gewoon off track bij het opgaan naar de heuvel (hij zat nog niet op de helft van mijn wagen) wist dat het ging gebeuren, maar kon gewoon niet wijder gaan en remmen was te laat. Daarna een deen die zelf mist, ik ga hem voorbij en rijdt de volgende bocht semi op mij, hij had meer hinder dan ik, maar dan hetzelfde: de chicane op de huevel ramt hij mij gewoon keihard. Jongens toch.

Wat een zootje zielige mensen. Ik ga straks nog eens een paar races doen, benieuwd of het ‘s avonds beter is.

Wat ik me wel afvraag:
    - Kan ik ergens makkelijk zien welke banden de mensen rondom me hebben? Want als zij medium hebben, en ik hard is het sop de kolen niet waard om in het begin te verdedigen soms. Maar als ze op hard rijden moet ik ofc wel verdedigen.. En dan nog het feit dat ik me soms opjaag in het feit dat ik hun pace niet kan volgen, maar dat is ook weer normaal als ze medium hebben.. Dus als ik het zou weten zou ik er vrede mee nemen.

- Kan je ergens de spit time van iedereen zien? Dit is dan meer om mijn pitstop te ‘plannen’ als ik in een gat kan kruipen of vlak voor iemand uitkom, scheelt veel vind ik.

Ik wil/kan geen Button zijn..

PSN: BuYcKi

bart44's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daarnet had de pole een tijd van 1.06.2..ik startte op p11 met 1.07.6..begonnen op hards en zo uitgereden op P2..alleen vind ik op hards een soort van overlevingsrace tot de finish , liever H en binnen gaan voor de M. Zo kan ik nog alles geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
    race till you die........

PSN: [COLOR="#FF0000"]trab44
    Waiting for: fifa15, project cars, gta5..

iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja idd. Ik ben ook zo.

Ik heb eindelijk een goede ronde gereden nog eens voor mijn Q tijd, het zal er al even in: 1:06,992. Oef.

Er zit nog marge op zelfs, 3-4 tienden schat ik momenteel.

bart44's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die lange linkse na de corckscrew pakt ge die in 4 of 5? Ge kúnt daar in feite 2 rijlijnen kiezen.

race till you die........

PSN: [COLOR="#FF0000"]trab44
    Waiting for: fifa15, project cars, gta5..

iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart44 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die lange linkse na de corckscrew pakt ge die in 4 of 5? Ge kúnt daar in feite 2 rijlijnen kiezen.

Ik kan die nog niet deftig nemen als ik eerlijk moet zijn.. Wat ik nu doe: gans naar rechts, terug indraaien naar links (maar net daarvoor laat ik ff mijn gas los), en doe dan net voor de curb van de bocht een upshift naar 5e. Want anders neem ik hem veel te snel als ik in 4e blijf en ga ik te wijd.

En afhankelijk van uw positie dat je kan halen: kan je eventueel zelf over de curb rijden, maar dat lukt me maar uitzonderlijk. dan kan je wel in 4e blijven om daarna naar 5e te gaan.

Net mijn eerste race gehad: tis nog erger of ‘s morgens..

Nog eens een kans geven.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Is dit een dirty move? Ik heb de replay 1000 keer bekeken en er is géén contact, en ik laat imo ook nét genoeg plaats voor hem.
    Maar ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat ik hem op één of andere manier een beetje van de baan gemaaid heb.

Toch mooi P2 gepakt.

Race C van morgen: twaalf rondjes Interlagos met Gr. 3 wagens, kan leuk worden!

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is dit een dirty move? Ik heb de replay 1000 keer bekeken en er is géén contact, en ik laat imo ook nét genoeg plaats voor hem.
    Maar ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat ik hem op één of andere manier een beetje van de baan gemaaid heb.

Toch mooi P2 gepakt.

Race C van morgen: twaalf rondjes Interlagos met Gr. 3 wagens, kan leuk worden!
    Zijn spin was gewoon van te veel curb mee te nemen imo.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020

iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Straks eens een video uploaden van 1 van mijn races. Of wel heb ik extreem verdedigd, maar vind zelf van niet: als ik positie heb, mag ik toch mijn lijn kiezen?

Mens kwam gewoon pissed dat hij niet kon passeren, resultaat: begint hij te rammen natuurlijk. En zo zijn 90% van mijn races eigenlijk. Het was ook op het einde van de race, dus moest wel verdedigen.

Zal eerst zelf eens herbekijken nog.

EDIT; Net hetzelfde gedaan met iemand anders (ik terug hard, hij medium) en hij is er niet voorbij geraakt. Heeft ook geen rare toeren uitgehaald. Het kan dus wel! Oef.
    Laatst gewijzigd door BuYcKi; 10 mei 2020 om 18:58

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vandaag nog eens wat races geprobeerd. Wist direct al waarom het al een tijdje was dat ik het niet meer heb gespeeld. In iedere race word er geduwd dat het niet normaal is.

iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb echt een haat/liefde verhouding met dit spel... (spelers)
    Gisteren GR3 Interlagos gereden. Ik start op P12 en werk me in 5laps tot P4.
    De eerste bocht in lap 6 na de finish vlamt er ene los vanachter in mijn wagen met als gevolg dat ik rechtdoor vlieg tegen de muur. Tegen dat ik terug op de baan kwam reed ik P20 + straftijd
    Diegene die mij als rem gebruikte kreeg niets van penalty. De laatste 7 laps heb ik me toch nog terug tot P12 gebracht.
    Is elke race hetzelfde liedje, jij rijdt clean en de rest knalt en botst maar overal tegenaan, proberen u te overtaken waar het echt niet gaat of geven een klein tikje achteraan de wagen zodat je spint...., waarom ook niet als je daarvoor telkens maar 0,5s straftijd krijgt.... Penalty systeem trekt echt op niets.
    En die safety rating zit ook veels te snel terug op S...

Moest ik even kwijt. Straks nog eens een kans geven.
    PSN: Split-Second
    9LBe member
    Playing: Assetto Corsa Competizione, Gran Turismo:Sport, Project Cars 2, Days Gone, Modern Warfare

iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Daarnet ook 2 races Interlagos gedaan:
    - Eerste race in lap 2 eruit geduwd door een Italiaan die het niet kon hebben dat hij het overstoken werd wrs. Gans de race mogen inhaalrace rijden, slechts P16 geworden.. Is echt moeilijk om er terug bij te raken, mijn laps waren ook niet slecht qua tijd.
    - Tweede race: P14(16) naar P6 gereden, dan een paar kleinere akkefietjes. Terug iemand die mij moet pushen, gelukkig niet erg, maar bon.. P8 of P9 geeindigd.

Weet niet wat ik van de race moet vinden. Zonder pits ben je ook gejost als iemand tegen u rijdt..

En als je van die Super Formula wagens komt is dit echt wel traag.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik durf nog niet te rijden tot ik mijn quali lap wat deftig krijg. Zit nu op 1.33.6.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Van mij mag er elke week een Super Formula race tussen zitten Dat lijkt mij extreem plezant op Interlagos.
    Ik ben wel gewoon nooit goed geweest op dit circuit. Mijn kwalificatie volstaat ook maar om bij de laatste 5 te starten. Mijn rating dondert naar beneden.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Regels voor berichten