kampers's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee, remmen doe je daar voorbij de dubbele kegels, zelfs met slipstream...
    ja oke, maar geen 100m he. en ik zeg niet dat het zijn fout is he

Ik probeer gewoon die dingen kritisch te bekijken voor men eigen om eruit te leren.
    En perspectief is ook veel van wanneer het gebeurd. als dit in ronde 1 zou ik me zelf achterlijk vinden om hem daar te "diven" en je race meteen te verkloten, en die van de andere ook..
    Als dit in de laatste ronde is dan moet je wel iets proberen, en dan is de vraag heeft het dan nog nu als je toch al 15e rijd..

ik ben nu iRacing aan het doen, dit hadden 3 pertotals geweest en einde race 90% van de GT rijders die worden na een paar races geband denk ik

maar die kerel die voor hem rijd is een italiaan en die hebben het 9/10 wel gedaan. LOL #geenracismemaareenvaststelling
    - 9Lives Racing Team
    - Join iRacing ("PR-HOTLAPS" 3 Maanden 5.00€)
    - Twitch - YouTube - Discord
    - Games: iRacing - PCM - TLOU2 - F1 2020 - Ghost of Tsushima

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Goh, ik raak hem net voorbij de kegels, en voor alle duidelijkheid ik stond zelf ook al op mijn remmen toen, maar dus nét een fractie later dan hemzelf.
    Die bocht zou ik vlotjes gehaald hebben denk ik. Dit was in ronde 5 en ik ben die race nog als 7e geëindigd (heb die Italiaan nog gedubbeld ).

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Goh, ik raak hem net voorbij de kegels, en voor alle duidelijkheid ik stond zelf ook al op mijn remmen toen, maar dus net iets later dan hemzelf. Ik had die bocht probleemloos gehaald denk ik.
    Dit was in ronde 5 denk ik, en ik ben die race nog als 7e geëindigd (heb die Italiaan nog gedubbeld ).
    ik denk ook niet dat je veel had kunnen doen, ik zou wrs ff het gas geslost hebben. maar achteraf is het allemaal "gemakkelijk"
    btw je stuurtje al aangekomen?
    - 9Lives Racing Team
    - Join iRacing ("PR-HOTLAPS" 3 Maanden 5.00€)
    - Twitch - YouTube - Discord
    - Games: iRacing - PCM - TLOU2 - F1 2020 - Ghost of Tsushima

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Nee, zelfs nog niet verzonden, luie tamzakken daar bij Fanatec.
    Hopelijk ten laatste morgen verzendbevestiging en dan zou het niet te lang meer mogen duren (UPS vanuit Duitsland).

split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daarnet was mijn eerste podiumplek in zicht. Ik was vertrokken op P12.
    Ik was in de laatste ronde tot vlak achter P2 gekomen (die had ik ook nog kunnen nemen want die was op zijn velgen aan het rijden denk ik) toen er ene achter mij het nodig vond me van de baan te duwen in de laatste bocht ! Frustratie alom, gelukkig geen voice chat in dit spel
    Toch nog P4 kunnen eindigen... beste tot nu toe.
    PSN: Split-Second
    9LBe member
    Playing: Assetto Corsa Competizione, Gran Turismo:Sport, Project Cars 2, Days Gone, Modern Warfare

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik werd daarnet heel de tijd opzettelijk geduwd door een idiote Portugees, ben uiteindelijk in de muur geknald. Dankzij zijn penalty en zijn pitstop reed ik later terug vlak achter hem. Voor het eerst in mijn online race carrière heb ik iemand ordinair weg gewoon uit de bocht geknald kon me niet schelen of ik een penalty zou krijgen, maar zijn race moest eraan.
    Dat is wel het lelijke kantje van GTS. Door het penalty systeem en dergelijke creëer je onsportief gedrag. Zo ironisch dat ze sportiviteit nochtans hoog in het vaandel dragen, je moet zelfs op cursus voor je online mag racen

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    246 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met voorsprong mijn mooiste ram-manoeuvre tot nu toe denk ik. Check die curve.

Maar ben ik in fout hier? Hij beslist imo veel te laat om toch maar een defensieve lijn te nemen, toch?
    Bon, toch goed gelachen.

Voor mij ben je niet in fout. Volgens mij zag hij (te laat) dat je hem ging uitremmen en is hij nog van positie veranderd..

Gelijkaardig: Ik heb ook al een paar mensen gehad die tijdens het remmen abrupt van lijn veranderen (dat doe je gewoon niet..), vroeger deed ik er alles aan om te ontwijken, maar nu rij ik er gewoon op als ik niet genoeg kan remmen. En als ze chance hebben zitten, zit ik net niet tegen hun bumper. Het probleem is dat je rekent dat daar geen wagen zit, want die andere begon te remmen op een andere lijn, als die mens dan plots ziet dat je hem kan uitremmen beslissen ze om nog van lijn te veranderen.. tja. (De Verstappen’s van de wereld.)

PSN: BuYcKi

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    ...... tja. (De Verstappen’s van de wereld.)
    Die Portugees uit mijn vorige post zijn nickname was iets van "maxverstapen_04" of iets in die aard. Rolmodel!

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat mij opviel is dat de Engelsen heel agressief rijden. Gisteren in 4 verschillende races had ik telkens een aanvaring met hen.
    PSN: Split-Second
    9LBe member
    Playing: Assetto Corsa Competizione, Gran Turismo:Sport, Project Cars 2, Days Gone, Modern Warfare

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Blijkbaar een goeie Q-tijd gereden op Lago Maggiore (1.57.6 met de AMG GT). Twee poles en een tweede plek op de startrij so far, dat ben ik niet gewoon.
    Eerste twee races wel compleet weggesmeten door geklungel tot en met, maar de derde dan toch vanop de pole gewonnen met de snelste ronde erbij.
    Best nog even van deze situatie profiteren voordat de echt snelle mensen rondjes beginnen te draaien.

Race C ziet er ook wel fun uit, maar ik heb die wagen niet en hij kost een miljoen.
    Iemand die kan vertellen hoe de Super Formula Honda rijdt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Zo ironisch dat ze sportiviteit nochtans hoog in het vaandel dragen, je moet zelfs op cursus voor je online mag racen
    DON'T DO THINGS THAT MAKE YOU LOOK BAD
    Laatst gewijzigd door Nahrtent; 4 mei 2020 om 14:33

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Iemand die kan vertellen hoe de Super Formula Honda rijdt?
    Die is enorm plezant om mee te rijden imo. Ik heb hem op 1 van mijn eerste dagen random gekregen.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Hello Nahrtent,

We can confirm the receipt of your payment.
    The estimated shipping date of your order is the 22th May, 2020.

super_veloce's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Damm, dat is wel heel erg lang wachten, gewoon de csl elite ps4 en loadcell gekocht?
    2 weken geleden ook gekocht, is de dag na bestelling verstuurd en de dag erna thuis geleverd. Staat toch op voorraad, raar dat het zolang gaat duren.
    1:1 megane rs / 1:18 norev megane rs / 1:18 otto megane rs / 1:18 otto megane rs trophy / 1: 18 otto megane rs trophy

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super_veloce Bekijk bericht
    Damm, dat is wel heel erg lang wachten, gewoon de csl elite ps4 en loadcell gekocht?
    2 weken geleden ook gekocht, is de dag na bestelling verstuurd en de dag erna thuis geleverd. Staat toch op voorraad, raar dat het zolang gaat duren.
    Ik weet niet wat dat daar is jong, slaat op niks maar goed er zal wel een reden voor zijn. Wel hard balen want mei is normaal gezien de laatste maand halftijds werken.

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Hurrah! Benieuwd hoe lang ik het daar ga volhouden, want het begint echt wel pittig te worden.
    Vanmiddag 2 races gedaan op race C. Wel heel riskant, want 1 tikje richting het zand en heel de race is onherroepelijk om zeep.

Ik ben beginnen spelen toen race B Dragon Trail was. Je ziet duidelijk op de curve dat Monza en Fuji mij iets minder lagen

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten