Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Is dat ondertussen ook 1080P of nog steeds 720p?

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    86 (89%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is dat ondertussen ook 1080P of nog steeds 720p?
    1080i
    Steam & PSN

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razer Bekijk bericht
    1080i
    Bummer.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Heb je het over de Telenet tv box.? die geeft gewoon 1080P.

Box werkt hier ook gewoon prima, Netflix app ook dik in orde, met stem opstarten en Auto frame rate switching.
    Laatst gewijzigd door Funky22; 3 december 2019 om 16:50

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Welke problemen dan?

Wij hebben die nu een paar weken in gebruik en tot nu toe zeer tevreden van. Je kan 6 opnames tegelijk doen, stembediening werkt zeer goed, ondersteuning van Netflix erin,...
    Wat heb je daar aan, wat ne zever.

Cloud en stem bediening.

Dat ze maar eens kwaliteit op de kabel brengen. Een hoop brol zenders waar geen hond naar kijkt en peperdure optie pakketten met herhalingen en een hoop zenders die ze weg nemen en de prijs maar weer ieder jaar omhoog.

Video on demond waar je ook nog mag voor betalen.

Bijna 30 euro voor een basis pakket met zenders die je niet gebruikt en toch mag voor betalen. Idem voor die play more. Waarom zit dat gewoonweg niet in 1 basis pakket. En die video on demand zever appart. Voor de gene die gewoon wat tv wilt betaalt zich blauw aan Telenet. Je hebt of wel alles of je hebt helemaal niks. Die play more cataloog is ook maar met stuk en brok. Dat begint met een aflevering en je kan geen ganse serie bingewatchen. Nee zwijg me van Telenet qua tv. De WDR is weg, geen prosieben. Nee rotzooi van Amerika hbo rommel. Ik ben gelukkig over gestapt naar tv Vlaanderen. Geen app die je devies hijact voor 3 maanden voor het play more zender pakket te mogen gebruiken. Nee bij tv Vlaanderen kijk je op elk scherm en zitten al die zenders in het basic abonnement waar jij bij Telenet 50 euro per maand voor neertelt. Ik denk dat ik ook de schotel tv in huis haal. Die nieuwe tv app basic van hun bevalt mij. Bij Telenet daar kennen ze nog alleen nog maar de prijs. Vandaag op die Yelo play app niks dan blokjes, een decoder die ook niks dan strepen geeft. Daar betaal je 122 euro per maand voor. En dan komen ze met zo ne zever af als cloud en stem ondersteuning. Ik weet niet wat dat is tegenwoordig hoe moderner de techniek hoe onnozeler t wordt. Een basic bakje voor je tv is bij Telenet niet meer hip genoeg. Ze beseffen niet dat jij de gene zijt die al die onzin betaalt. Ieder jaar de prijs omhoog en niks. Mensen zijn echt achterlijk geworden.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    https://m.hln.be/showbizz/tv/nieuwe-...even~a3cdd4c8/

Allé, nog een post waar hoogstwaarschijnlijk ook gewoon continu herhalingen van NCIS, CSI en two and a half men gaan uitgezonden worden.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zit er in tijden van Netflix en andere streaming mogelijkheden hier ook maar iemand nog op te wachten?
    Dat ze zes en eventueel vijf (alhoewel die absolute bagger kunnen ze beter apart houden) gewoon opdoeken en zorgen dat er wat meer kwaliteit en minder herhalingen op vier komen.

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was vroeger alles beter? Geen idee. Alleszins waren er minder zenders, maar was er wel tenminste iets te zien. Nu veel meer zenders, maar de kwaliteit?

Zal niet voor mij zijn, volgende week vliegt heel die telenet digi zooi eruit. Wij kijken wel via streaming, op klassieke tv valt toch niet veel meer te beleven.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayerbe Bekijk bericht
    Zit er in tijden van Netflix en andere streaming mogelijkheden hier ook maar iemand nog op te wachten?
    Dat ze zes en eventueel vijf (alhoewel die absolute bagger kunnen ze beter apart houden) gewoon opdoeken en zorgen dat er wat meer kwaliteit en minder herhalingen op vier komen.
    ², nog maar eens een naamsverandering ook (en dan nog een domme naam )

Eerlijk gezegd, als ik in de programmagids kijk dan vergeet ik dikwijls Zes of Caz te checken ook, ik denk dat ik enkel naar Zes keek omdat The Blacklist daar te zien was.
    In feite kijk ik enkel naar opnames van films en series, nagenoeg nooit meer live.

Met VtmGo zou ik waarschijnlijk nog de meeste series kunnen volgen ook (Vooral Swat, Chicago Fire, Pd en Med).
    Nu gebruikte ik dat sporadisch, wanneer ik een opname vergat te programmeren.
    Het reclameconcept daarin vind ik ook beter dan die ellenlange blokken in live tv.

Verder kijk ik vooral veel Netflix, ik denk er toch ook wel eens aan of ik nog klassieke tv nodig heb.
    App Tv Basic (of Light) van TV Vlaanderen lijkt me dan wel interessant, in combinatie met Edpnet komt dat op 14,95 + 34,95 = € 49,90 euro waar ik nu € 63,45 (wegens Affinity-korting) betaal voor een Familus bij Proximus.
    Dan heb je nog de gewone tv voor als het nodig is, in combinatie met streaming kun je dan bijna alles zien wat je zou willen volgens mij.
    Laatst gewijzigd door SilentSpring; 8 augustus 2020 om 11:59

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    De Standaard - VTM breidt uit met (hernoemde) zenders VTM 2, VTM 3 en VTM 4
    Wie zit daar op te wachten? En dan hebben ze ook nog CAZ2 vergeten. Maar ik denk dat de line-up grotendeels hetzelfde zal zijn met hier en daar een accentverschil.

De corona-maatregelen zullen ook wel roet in het eten gooien voor de megashows zoals Belgium's got talent en The Voice. Maar die mindere zenders zullen het weeral stellen met herhalingen van Nederlandse of Amerikaanse bodem. De grote comeback zal het niet zijn voor de "extra" zenders.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Q2 vervelt op hetzelfde moment tot VTM 2, en dat wordt een realityzender die eerder voor volwassenen is bedoeld. Drie avonden per week zullen er eigen producties te zien zijn, maar die zullen worden aangevuld met aangekochte reality waaronder Blind getrouwd Australië.
    Oftwel, er was eens 1 seizoen van dat programma dat plots een kleine hype was wegens dat gestoord wicht en plots moet dat hier ook komen. Ik vraag me vooral af wat een "reality zender" precies moet zijn. Ik veronderstel dan gewoon een kopie van Vijf en Vitaya met programma's al blind getrouwd, the block, etc.

iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    https://www.hln.be/showbizz/tv/nieuw...tm-2~ac824780/

Bij VTM2 gaan ze alvast voor kwaliteit

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Was het niet voor mijn vriendin die nog graag tv kijkt, ik had het al lang opgezegd. Bijna alles dat uitgezonden wordt zijn ofwel herhalingen ofwel brol.
    Giggity

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Was het niet voor mijn vriendin die nog graag tv kijkt, ik had het al lang opgezegd. Bijna alles dat uitgezonden wordt zijn ofwel herhalingen ofwel brol.
    Ondertussen alles buiten hier.

Vriendin kijkt via vrtnu en VTM go; werkt perfect.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    86 (89%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Steam & PSN

Tags for this Thread

Regels voor berichten