Pagina 26 van 34 Eerste ... 16222324252627282930 ... Laatste
    0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Natuurlijk is dat voor een deel expres. Als één jurylid zegt het is persoon x en de rest volgt meteen, dan is de aflevering meteen 10 minuten korter. Het blijft TV hé...

Gisteren eens een aflevering meegekeken met mijn vrouw. Ik snap de fuzz niet. Niets voor mij
    Uiteraard mogen ze niet allemaal zeggen wie het is als ene het weet. Het blijft tv en ze moeten doen alsof er twijfel blijft.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat is toch de clue van heel dat programma, de jury die gewoon continue random namen uittuft. 90% van het programma bestaat nu eenmaal uit gezever van de jury, zou nogal vlug gedaan zijn als ze gewoon direct eerlijk zeggen wie er in dat pak zit.

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Dat is toch de clue van heel dat programma, de jury die gewoon continue random namen uittuft. 90% van het programma bestaat nu eenmaal uit gezever van de jury, zou nogal vlug gedaan zijn als ze gewoon direct eerlijk zeggen wie er in dat pak zit.
    Ik denk ook dat je dit in perspectief moet bekijken.

VTM maakt dit volgens mij bewust niet te moeilijk. Ik denk dat men wil dat mensen die gwn kijken dmv de hints het kunnen raden zonder echt opzoek werk te gaan doen.

Ik denk dat velen dit een beetje te serieus nemen. Of veel serieuzer dan de programmamakers bedoelen.

Als je ziet hoe ver ze bij de Mol al moeten gaan om toch ietwat spanning in te houden... En dat gecombineerd met ons relatief kleine hoeveelheid bv's (ale die toch bv genoeg zijn dat iedereen ze kent)

Ik denk niet dat dat het opzet is van deze show.

Je ziet dat wel vaker met shows vandaag. Bv GoT was daar ook zo een vb van. Dat werd zo een hype YouTube channels die alles analyseerden, forums, enz... Uiteindelijk was praktisch ieder plot geraden. Ik denk nog altijd dat dat 1 van de redenen is dat we zo een lame einde kregen. Men wou toch iets anders doen dan wat de meesten verwachtten, origineel zijn.

Ik denk dat dit iets is waar je max de show zelf mee bezig mag zijn. Wordt er een hint gezegd en je snapt hem great. Snap je hem niet dan is het meer wachten op de volgende hint ipv echt te gaan opzoeken enz.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mattie44's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het zoeken naar de mensen achter die maskers is nu net voor een heel deel mensen het voornaamste plezier. Daarom is de show volgens mij ook zo'n hit. Er zit een groot deel zang in, wat veel kijkers lokt, er zit een afvallingsrace in, wat ook altijd werkt. Er zit dan een deel in waar mensen moeten speuren (hoe actief kies je zelf) én je kan zelf deelnemen, toch om te raden wie er achter de maskers zit.

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie44 Bekijk bericht
    Het zoeken naar de mensen achter die maskers is nu net voor een heel deel mensen het voornaamste plezier. Daarom is de show volgens mij ook zo'n hit. Er zit een groot deel zang in, wat veel kijkers lokt, er zit een afvallingsrace in, wat ook altijd werkt. Er zit dan een deel in waar mensen moeten speuren (hoe actief kies je zelf) én je kan zelf deelnemen, toch om te raden wie er achter de maskers zit.
    Ja tuurlijk dat is het opzet van deze zangshow.
    Maar ik bedoel dat men hiermee ook de casual VTM kijker wil betrekken. Ja het is de bedoeling dat mensen raden enz. Maar men wil dat iedereen kan meedoen. (Denk ik he, zo komt het over) ook mensen die mss eens een aflevering missen en die niet echt gaan gaan opzoeken enz.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Toch raar dat de meerderheid blijkbaar nog altijd James blijft gokken bij Wolf.
    Bij Duiker zitten veel mensen dan weer nog altijd aan Stan van Samang te denken.

En dan zitten er hier veel te zeggen dat het te gemakkelijk is.
    Laatst gewijzigd door knight-rider; 30 oktober 2020 om 22:51

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Toch raar dat de meerderheid blijkbaar nog altijd James blijft gokken bij Wolf.
    Bij Duiker zitten veel mensen dan weer nog altijd aan Stan van Samang te denken.

En dan zitten er hier veel te zeggen dat het te gemakkelijk is.
    Het iq van de gemiddelde 9-liver is hoger dan die van een VTM'er
    Laatst gewijzigd door nokeyboard; 30 oktober 2020 om 23:21
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben eens benieuwd. Jens zegt nu bij koningin zelf dat ze duidelijk Franse tongval heeft. Voor hoeveel wedden dat hij uiteindelijk bij ontmaskering een oer Vlaamse zal opnoemen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViperPP Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd. Jens zegt nu bij koningin zelf dat ze duidelijk Franse tongval heeft. Voor hoeveel wedden dat hij uiteindelijk bij ontmaskering een oer Vlaamse zal opnoemen?
    Sandrrrrrrrrrrra Kiemmm

Fizmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ViperPP Bekijk bericht
    Aan dit tempo zie ik hem nog Meyrem Almaci of Tanja Dexters zeggen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Karen heeft nu 6 op rij en volgens mij er meer geraden dan alle andere juryleden samen. Heeft Jens er eigenlijk eentje juist gehad?

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Noraaaaaa ! Jammer dat ze er uit ligt wel, maar wa een geweldig vrouwke is da ook ! Toppertje ! Had het trouwens vooral door aan hoe ze sprak, die tips hielpen natuurlijk ook wa maar had ze nog nie allemaal door. Maar plots hoorde ik die Antwerpse tongval en toen viel mijne euro.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    229 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morningtide Bekijk bericht
    Karen heeft nu 6 op rij en volgens mij er meer geraden dan alle andere juryleden samen. Heeft Jens er eigenlijk eentje juist gehad?
    Nee. Jens is ne grote duts en die Julie doet het niet veel beter.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    jens zit daar ook gewoon voor de onnozelaar te spelen en karen het groot lawijt.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    jens zit daar ook gewoon voor de onnozelaar te spelen en karen het groot lawijt.
    Ben al benieuwd wat dit volgend jaar gaat geven.

Regels voor berichten