Pagina 7 van 16 Eerste ... 34567891011 ... Laatste
    Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rofco Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    de volledige HBO catalogus is wel een pluspunt.

ook dat er veel reeksen van een op zullen staan, en niet zoals in VRTNU dat ze na een tijd verdwijnen denk ik dat dat goed is.

Nu nog de koersen die je langer dan een paar dagen bekijken
    Naar het VRT-aanbod ben ik ook wel benieuwd. Ik las dat het zou gaan om 1500 afleveringen van VRT-programma's. Als daar al pakweg alle seizoenen van FC De Kampioenen, Flikken en Witse bij zitten (die ook op Play staan/stonden), zit ge met nog maar drie programma's al vlug over de helft van die 1500.

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    59 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmypop Bekijk bericht
    Zou er dan niets van 4k zijn ? HBO ook niet dan..

Dat zou echt wel debiel zijn
    Kreeg op Twitter als antwoord dat de film en series in Full HD zijn.

Dus verwacht niets in 4K

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    garantie FHD aan 8 mbps
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Naar het VRT-aanbod ben ik ook wel benieuwd. Ik las dat het zou gaan om 1500 afleveringen van VRT-programma's. Als daar al pakweg alle seizoenen van FC De Kampioenen, Flikken en Witse bij zitten (die ook op Play staan/stonden), zit ge met nog maar drie programma's al vlug over de helft van die 1500.
    In before ze daar al hunnen ouden truut op zetten. De Collega's, Het Pleintje, Alfa Papa Tango, Heterdaad,... Of waarom niet: Axel Nort, Schipper naast Mathilde, Kapitein Zeppos.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Inderdaad. Vlaamse content zal het verschil met Disney en Netflix maken. Daarop moeten ze inzetten.
    Vlaamse content met Koen De Bouw, Koen De Bouw en Koen De Bouw...
    ...o ja, en natuurlijk met Barbara Sarafian...

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    In before ze daar al hunnen ouden truut op zetten. De Collega's, Het Pleintje, Alfa Papa Tango, Heterdaad,... Of waarom niet: Axel Nort, Schipper naast Mathilde, Kapitein Zeppos.
    Heterdaad staat spijtig genoeg zelfs niet meer op VRTnu

Op Play staan ook reeds heel wat Vlaamse reeksen, maar soms nog gewoon met het logo van één of Canvas in de bovenhoek, precies of het is gewoon "opgenomen" toen ze het eens heruitzonden, terwijl het gewoon al vaak op DVD is uitgekomen

Op Streamz - De streamingdienst van bij onz. staat al een paar exclusieve titels: Cold Courage, Baantjer (Het Begin), Black-Out (zoals iemand hier al zei), De Bende Van Jan De Lichte, Fair Trade

iTrader
    19 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier bij ons al jaren abo op Play via de Telenet Digicorder.
    Handig aan dat pakketje (momenteel) is dat je dan op quasi alle Vlaamse zenders tot 7 dagen terug "on demand" alle uitgezonden programma's kan opvragen (in dezelfde kwaliteit als wanneer het "on air" gaat).
    Onze huidige digicorder is beperkt tot 1080i.

Wat het Play-aanbod zelf betreft: de afgelopen jaren wel een aantal Vlaamse reeksen in première gezien, zoals Gent West, Chaussée D'Amour, Albatros, Justice For All (nu aan het zien), ...
    VRT-archief: daar zitten inderdaad al alle FC De Kampioenen in, alsook alle afleveringen van Witse, In de Gloria, Het Eiland,... dus qua afleveringen telt dat vlug op... (1500 VRT titels op Streamz?).

Wat aanlokkelijk zou zijn, is dat Woestijnvis hun volledig archief er op zet: dit betekent alle seizoenen van De Slimste Mens, De Mol, De Pappenheimers, Scheire & De Schepping, Jaren Stillekes, Quizmaster, XII Werken, etc...
    Bekijk eveneens mijn advertenties op http://www.2dehands.be/listuser/7574...all&locale=all

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    anno 2020 een platform lanceren dat duurder is dan netflix en in het beste geval 1080p levert, il faut le faire.
    eigenlijk is dit gewoon PLAY & PLAY MORE in een nieuw jasje

iTrader
    19 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    anno 2020 een platform lanceren dat duurder is dan netflix en in het beste geval 1080p levert, il faut le faire.
    eigenlijk is dit gewoon PLAY & PLAY MORE in een nieuw jasje
    Ik vrees er voor...

Wat storend is bij de huidige Play is dat ze sommige series niet in HD aanbieden.
    Bijv. Witse was van bij het begin opgenomen in HD, maar alle seizoenen zijn gewoon SD

En zoals hierboven vermeld staan bij sommige series de (oude) zenderlogo's bovenaan in beeld, alsof het een "tape" is van de toen uitgezonden aflevering (en dat zal bijna zo zijn, want waarschijnlijk kunnen ze daardoor hun ondertitels via TT 888 blijven aanbieden op die series).
    Niet echt oké...
    Bekijk eveneens mijn advertenties op http://www.2dehands.be/listuser/7574...all&locale=all

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ipv hun prioriteiten te leggen bij een releasedatum vóór die van Disney+, hadden ze beter hun prioriteiten gelegd bij een abonnements-formule met een maandprijs lager dan die van Disney+.

Of ze té veel vragen laat ik erbuiten, maar hun prijs is totaal niet marktconform. Als je netflix-prijzen durft vragen, verwacht ik toch wekelijks nieuwe content.

Waarschijnlijk hopen ze dat wanneer ze hun HBO kwijt zijn, hun content-molen volop op gang is, want met Telenet aan de top kan je vergeten dat ze dan hun abonnementskosten gaan laten zakken.

Ik word ook een beetje misselijk van al die 'breaking' nieuwberichten die deze dienst zo sterk aanprijzen, terwijl al deze berichten gewoon van nieuwsoutlets komen die rechtstreeks aan 'streamz' verbonden zijn.
    Laatst gewijzigd door KorrelZout; 4 september 2020 om 08:55

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    De eigen content-molen zal niet zo'n hoge output hebben als die van HBO. Ze moeten al content gebruiken die ze de laatste 5 jaar hebben opgenomen, er ligt natuurlijk nog wat op de plank dat enkel online moet gezwierd worden maar elke week iets releasen kan enkel met de truc van 1 aflevering per week. Matteo SImoni en Koen De Bouw kunnen ook niet overal opduiken, de filmwereld is te klein om enorm veel content uit te brengen.

Dus het is idd de vraag of Streamz nog overleeft of aan de prijzen begint te morrelen. Maar hangt af van Familie, Wittekerke en andere "oude" reeksen die wat volk kunnen aantrekken. En niet iedereen is geinteresseerd in back catalogue.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    De eigen content-molen zal niet zo'n hoge output hebben als die van HBO. Ze moeten al content gebruiken die ze de laatste 5 jaar hebben opgenomen, er ligt natuurlijk nog wat op de plank dat enkel online moet gezwierd worden maar elke week iets releasen kan enkel met de truc van 1 aflevering per week. Matteo SImoni en Koen De Bouw kunnen ook niet overal opduiken, de filmwereld is te klein om enorm veel content uit te brengen.

Dus het is idd de vraag of Streamz nog overleeft of aan de prijzen begint te morrelen. Maar hangt af van Familie, Wittekerke en andere "oude" reeksen die wat volk kunnen aantrekken. En niet iedereen is geinteresseerd in back catalogue.
    Ik snap eigenlijk niet waarom er zo veel mensen twijfelen aan het feit dat Streamz succes gaat hebben. Of het voor mijzelf de moeite gaat zijn weet ik ook nog niet, maar dat er een groot publiek voor te vinden is lijkt me toch vrij logisch aangezien Play/PlayMore nu ook al 500.000 abonnees had terwijl dat aanbod ook niet zo "wauw" was, en het aanbod er dus alleen maar op vooruit zal gaan met de overgang naar Streamz. Dezelfde prijs voor een groter en kwalitatiever aanbod, het lijkt me niet dat er veel mensen plots gaan afhaken, en nieuwe abonnees zullen er sowieso ook gaan zijn.

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraag is wel hoeveel van die play abbo's ook echt gewenst zijn.
    Als ik er niet bij was geweest bij het afsluiten van het digitaal abbonement van telenet bij mijn ouders hadden die ook play. Ondanks dat ze het niet gebruiken.

Dat wordt overal gratis toegevoegd voor x maand en dan stilzwijgend gewoon verlengd tegen betaling.
    Ik ga ervan uit dat ze die truk niet met een online platform gaan proberen.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zijn die 500 000 abbonee's trouwens de klanten die ze momenteel hebben bij Play? Want dat lijkt me ongeloofwaardig. Als ze natuurlijk het hebben over hoeveel klanten ze het voorbije jaar gemiddeld hadden en daar alles van hun promo acties en de gratis maandjes via Humo ook bij tellen...ja dan kom je vast aan een half miljoen.

Ik vraag me eigenlijk af of ze een app voor spelconsoles en Smart tv's gaan brengen, of dat ze zo dom gaan zijn om het online en onder Telenet decoders te houden.

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Betekent dit dat content op vtm GO en vrt.nu en vier.be/vijf.be verdwijnt? Af en toe kijken wij daar toch iets op. (alleen beu dat je vier.be/vijf.be niet kan casten op tv).

Regels voor berichten