Pagina 6 van 16 Eerste ... 2345678910 ... Laatste
    de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bron?
    https://m.hln.be/showbizz/tv/acteurs...nden~a775ea5d/

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    87 (89%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    *Update*

- Een abonnement nemen kan via Streamz.be

- Kijken kan op smartphone, tablet of tv

- Tot vijf profielen per gezin en vier gelijktijdige streams per abonnement

- 11,95 euro per maand

- Streamz+: voor 8 euro meer krijg je zo'n 300 films extra
    Met dank aan @ilgonwe voor het melden.
    Steam & PSN
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er zal ongetwijfeld wel genoeg goede nationale en internationale content op terug te vinden zijn, daar twijfel ik niet aan. HBO content is absoluut een pluspunt.

Maar weeral 12 euro (of zelfs 20 voor de +)... Misschien hadden ze toch nog een derde alternatief van 6 euro moeten voorzien dat zich richtte op enkel Vlaamse content.

Ben niet geneigd om het te nemen. Waar haalt een mens te tijd ook nog om én Netflix én Disney+ én Streamz... te kijken. Misschien wisselen tussen één jaar Netflix, dan één jaar Disney+, ...

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Misschien hadden ze toch nog een derde alternatief van 6 euro moeten voorzien dat zich richtte op enkel Vlaamse content.
    Inderdaad. Vlaamse content zal het verschil met Disney en Netflix maken. Daarop moeten ze inzetten.
    non plus ultra

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    12 euro per maand voor HBO dus, voor mij teveel.
    Wel straf en uiterst bedenkelijk dat ze dus de VRT mee aan boord hebben gekregen. Mag je dus gaan betalen voor content die al met je eigen geld werd betaald.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    70 Post(s)
    Ik weet het niet. Niet vergeten dat voor mensen die geen Telenet hebben, er geen enkele andere optie is om veel HBO-reeksen legaal te bekijken. Dat lijkt me toch ook een belangrijke.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    VRT is gedwongen om mee te doen, wat ik net zoals waleo ook jammer vind. De weinige details doen me vermoeden dat ze nog aan het uitzoeken zijn hoe VRT Nu zoveel mogelijk kunnen behouden en dan zo'n paar kleurige snoepjes toewerpen naar Streamz, zoals de fictiereeks Black-out die pas in november om één verschijnt.

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    59 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    HD-kwaliteit
    Dus geen 4K?

Kan toch ook iets uitmaken voor velen....

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb nu ook al geen Play (more) en als VRT.nu niet te veel aan content inboet, dan hou ik het gewoon bij Netflix en Amazon Prime qua betalende streaming diensten
    Als ik dan écht eens een serie wil zien, neem ik me wel een maand abo'tje

Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou er dan niets van 4k zijn ? HBO ook niet dan..

Dat zou echt wel debiel zijn
    If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zet mijn hoop op een tegenvallend aantal abonnees, waardoor binnen enkele weken/maanden een 'basis' abonnement komt met enkel de Vlaamse content voor de helft van de prijs.
    1 exclusieve serie per maand is me toch te veel voor 12 euro per maand.

De HBO-content zal ook niet voor altijd zijn. Eens hun contract ermee afloopt voeren ze hier waarschijnlijk HBOmax in.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Volgens de eigen dpg media kranten neemt Streamz een vliegende start met 430.000 Play-klanten. Waardoor het minder opvalt of de 450.000 klanten van de nabije toekomst nu echt Streamz hebben of eigenlijk een Telenet pakket.

En die HD-kwaliteit zal wss 720P zijn met een logo van 1080P (dus upscaling). HBO zendt voorlopig niet uit in 4K en Telenet is sowieso al wat "gericht" op gewone HD dus denk niet dat de 4K binnen 3 maanden gaat komen. En idd, wat als dat HBO contract afloopt.

Stel dat ze enkel Vlaamse content aanbieden zijn het evenveel series als Apple TV+ en wie kijkt daarnaar, ook al zijn er miljarden tegenaan gegooid. Ze starten dus met 11 Originals en dan elke maand 1, maar ga je er 6 euro per maand voor over hebben? Ik denk dat ze dan toch 5 volledige reeksen per maand nodig hebben. En eerlijk gezegd is de investering voor puur Vlaamse Streamz en het aantal geinteresseerden een mismatch (om maar niet te zeggen dat Benjamin Dalle zijn bakken vol geld zal moeten uitdelen van een lege portemonnee via het fameuze Vlaamse Audiovisueel Fonds).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Volgens de eigen dpg media kranten neemt Streamz een vliegende start met 430.000 Play-klanten. Waardoor het minder opvalt of de 450.000 klanten van de nabije toekomst nu echt Streamz hebben of eigenlijk een Telenet pakket.

En die HD-kwaliteit zal wss 720P zijn met een logo van 1080P (dus upscaling). HBO zendt voorlopig niet uit in 4K en Telenet is sowieso al wat "gericht" op gewone HD dus denk niet dat de 4K binnen 3 maanden gaat komen. En idd, wat als dat HBO contract afloopt.

Stel dat ze enkel Vlaamse content aanbieden zijn het evenveel series als Apple TV+ en wie kijkt daarnaar, ook al zijn er miljarden tegenaan gegooid. Ze starten dus met 11 Originals en dan elke maand 1, maar ga je er 6 euro per maand voor over hebben? Ik denk dat ze dan toch 5 volledige reeksen per maand nodig hebben. En eerlijk gezegd is de investering voor puur Vlaamse Streamz en het aantal geinteresseerden een mismatch (om maar niet te zeggen dat Benjamin Dalle zijn bakken vol geld zal moeten uitdelen van een lege portemonnee via het fameuze Vlaamse Audiovisueel Fonds).
    Het verschil tussen Streamz en Apple+ is dat Streamz een serieus pakket aan oude/recente reeksen heeft, apple heeft niks van backcatalogue. Op dat vlak is een Vlaamse Streamz eerder vergelijkbaar met Disney+, wat (voor mij) zijn 7 euro pm (of 70 euro pj) zeker waard is.

Het klinkt als een nachtmerrie voor mij, maar zet ALLE afleveringen van Thuis en Familie erop, en je trekt al een hele groep mensen aan die JAREN zoet zijn.

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    aha eindelijk een optie om HBO legaal te bekijken hier zonder Telenet nodig te hebben. Het werd tijd. 12€ is pittig maar goed als je netflix in 4K wil is het ook al 14€. Ik wissel af om de zoveel maand dus voor mij valt de prijs redelijk mee. Zeker aangezien HBO in de VS toch ook gewoon 15$ is (duurder dan netflix).

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    de volledige HBO catalogus is wel een pluspunt.

ook dat er veel reeksen van een op zullen staan, en niet zoals in VRTNU dat ze na een tijd verdwijnen denk ik dat dat goed is.

Nu nog de koersen die je langer dan een paar dagen bekijken

Regels voor berichten