Pagina 1 van 10 12345 ... Laatste
    Razer's schermafbeelding
    iTrader
    86 (89%)
    Mentioned
    10 Post(s)

[VIER] Het rad van fortuin

Van maandag tot donderdag presenteert Peter Van de Veire het nieuwe programma Het Rad.
    Vanaf vandaag op VIER om 21:20.
    Steam & PSN

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Lotte Vanwezemael gaat blijkbaar de bordjes omdraaien

Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor 1 x, is elke dag iemand anders. Morgen is het die dwerg van de Mol en woensdag Kobe Ilsen,....
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Mag elke dag wel de bordjes omdraaien.

Anyway straks eens zien naar de digicoder opname als ik tijd heb maar ik verwacht dat mijn oudere nostalgie naar het rad van fortuin weer onder tafel geveegd gaat worden door moderne toetsen en sausjes die ze meestal over zo een reboots strooien.

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    116 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel duidelijk dat ze die Stephanie erin hebben gestoken met de hoop op wat lompe antwoorden...
    PSN: rscaboy_belgium

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Wel duidelijk dat ze die Stephanie erin hebben gestoken met de hoop op wat lompe antwoorden...
    Dat is idd enorm opvallend. Kheb de indruk dat het zowa Komen Eten niveau is qua mensen. Ale, toch zeker die Stephanie. Ben eens benieuwd naar de rest van de week. Tzal wrs nie echt goeie reviews krijgen ook denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Weer zo’n reboot die voor 11 afleveringen teruggehaald wordt om nadien weer 10 jaar te verdwijnen. Liefst alles nog zo kinds mogelijk maken ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genius Bekijk bericht
    Voor 1 x, is elke dag iemand anders. Morgen is het die dwerg van de Mol en woensdag Kobe Ilsen,....

Als ze het goed aanpakken bij Vier zou dat een legendarisch stukje tv kunnen worden.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Weer zo’n reboot die voor 11 afleveringen teruggehaald wordt om nadien weer 10 jaar te verdwijnen. Liefst alles nog zo kinds mogelijk maken ook.
    Da kinds maken verbaast me niet... jammer genoeg. Thad wat serieuzer gemogen.

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ook net gezien, inderdaad paar afleveringen om daarna direct af te voeren, geen toekomst hier in.

Hebben ze dat rad nu ineens met minder vakjes gemaakt zodat uw kans op bankroet of speciale vakken groter wordt? En wat zijn die belachelijke sound effecten die je hoort bij elke rol van dat rad? Alsof je in een Mario game zit. Die stress kip Peter vdv maakt het er ook niet gezelliger op.

Als ze nu eens zouden beginnen met de authentieke elementen van vroeger er in te steken. Bordjes die effectief moeten omgedraaid worden in plaats van een nodeloos persoon dat nodeloos op en af wandelt voorbij digitale schermen. Luidere muziek waar je direct vrolijk van wordt. Een warme stem dat de prijzen aankondigt zonder hopen echo. Een oudere presentator met een bepaalde charme en chemie met de bordjes omdraaister. Kandidaten die niet opgeborsteld zijn tot en met.

Ik ben vrij zeker dat als ze die afleveringen met Walter Capiau opnieuw uitzenden met die oude prijzen in BEF en raadsels en djingles dat dit meer kijkers zou halen dan deze boecht.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    31 Post(s)
    Het concept is ondertussen gewoon compleet overbodig he. Het is geen quiz, gewoon letters zeggen en een zin proberen te maken.
    Ondertussen zijn mensen wel iets interessantere content gewoon...

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Ook net gezien, inderdaad paar afleveringen om daarna direct af te voeren, geen toekomst hier in.

Hebben ze dat rad nu ineens met minder vakjes gemaakt zodat uw kans op bankroet of speciale vakken groter wordt? En wat zijn die belachelijke sound effecten die je hoort bij elke rol van dat rad? Alsof je in een Mario game zit. Die stress kip Peter vdv maakt het er ook niet gezelliger op.

Als ze nu eens zouden beginnen met de authentieke elementen van vroeger er in te steken. Bordjes die effectief moeten omgedraaid worden in plaats van een nodeloos persoon dat nodeloos op en af wandelt voorbij digitale schermen. Luidere muziek waar je direct vrolijk van wordt. Een warme stem dat de prijzen aankondigt zonder hopen echo. Een oudere presentator met een bepaalde charme en chemie met de bordjes omdraaister. Kandidaten die niet opgeborsteld zijn tot en met.

Ik ben vrij zeker dat als ze die afleveringen met Walter Capiau opnieuw uitzenden met die oude prijzen in BEF en raadsels en djingles dat dit meer kijkers zou halen dan deze boecht.
    laat die pedo maar waar hij thuis hoort: niet op het scherm.

wordt hier nu echt een serieus spelprogramma van verwacht? dit is gewoon lachen, maar moet je er niet in zoeken.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hersenloos vertier, maar ze zijn er wel in geslaagd om de jaren '90 vibe en de typische elementen van toen er toch in te houden, zonder gedateerd over te komen. 't Is niet mijn smaak van programma, maar het was wel gewoon tof om naar te kijken. Peter Van de Veire werkt ook wel in deze setting (net zoals zijn ironische versie ook werkt bij Eurosong).

Het zou wel gewoon beter zijn mochten we nog échte quizzen hebben op de televisie. HRvF komt uit een tijd dat men op TV2 quizzen gaf waarbij het niveau van de vragen zo was dat het hebben van een PhD in de biomechanica toch een absoluut minimum was om door de selectieprocedures te geraken. Dat vind ik persoonlijk nog het meest jammere, dat er geen echte, "harde" quiz meer is op TV. Genre Canvas-crack (geniaal concept trouwens, maar grotendeels gedragen door de persoon Herman van Molle, die ondertussen als een eland in de bossen van Zweden woont).
    Laatst gewijzigd door Mr.Fingers; 4 augustus 2020 om 10:38

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    eerder als zalm, maar ik snap wat je bedoelt.

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    'Dicht op de parking'
    Fout, jij mag raden Stephanie
    'Dicht op de parking'

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ik had er hoop op, maar van zodra ik peter vdv zijn kop zag bij de trailer ga ik het gewoon links laten liggen.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Regels voor berichten